igen,úgy tudom, h az új mitok 15 lovasként kerülnek forgalomba.. a szervíz az nemtudom h mit old meg neked és mit nem..ez már szerizfüggő szerintem...de hidd el ,jobban jársz egy fiatalabb hazsnálttal, és a maradék szetonból rendbehozatod ha 1általán szükséges..
hát azthiszem más a hengere a fojtott verzióknak, más a gyujtáselektronikája,kipuff, karbi amiről még tom h vmilyen zinten fojtva van.. papíros, jó állapotút pedig kapsz már 600 körül, 1 teljes motorgenerál is megvan 60-70 e ft-ból
Jócsak azért gondoltam újat, mertmost használtan, az abaj nemlátok bele a motorjába, lehet azért adják el mertmár kinyírták.. Meg a legtöbb, 50esként van használva, én A1-el szeretném használni.. És körübelül mennyi pénz hogy ne legyen benne folytás? És mikvannak benne?:) Amugy egykis OFFTOPIC: Szerintetek a Yamaha YZF-125R az jó motor? Köszi mégegyszer is, itt legalább nemvagytok olyan bunkók velem, mint az aprilia rs fórumban!
feleslegesen kidobott pénz az új 125ös...ráadásul az új mitok le is vannak fojtva rendesen, úgyh ha egy erőteli paripát akarnál újonnan,az plussz még 1 kis zseton..
Szevasztok Barátaim.
Na végre alakúl a gépem vettem hozzá gyújtás elektronikát+trafót most megy mint a vadállat majd le csúsztam róla végre nemáll le!
Még az előgyujtás lehet a nagy mert a karbin se bírom lentebb venni az alapjáratot
Szevasztok! Új motor vétele előtt állok, és nézegettem a mito-kat, de nemtudom motorikusan milyenek, és meg-e ér annyi pénzt amennyit újonnan kérnek érte! Kérdéseim lennének: jól gyorsul? mennyit megy végre? gondolom elősször bekell járatni, bejáratás után a szervízben miket cserélnek/állítanak? És drága a motor fenntartása? Kösz előre is!
LoL :D Hát részvét,nekem most van a papírmunka költsége nélkül 360-ba, lehet míg nálam van lesz egy dugó,henger csere,gumicsere,fékbetétek,stb szóval 70-80 még,és akkor majd el tudom adni talán 280-290ért,pff...
Nagyon jó motorikus állapotban és megragadva egyszerre? Hibás motort senki sem szeret venni,meg nem kell nézni mennyiért vetted,én is minimum 100ezer buktával számolok eladásnál,ez ilyen és kész. Próbáld meg megcsinálni,hátha egy dugócsere meg hónolás és jó lesz,persze,ha ragadásnál a főtengő is kapott,az is gáz. A vized miért forrt fel? Annak megvan az oka?
Helló!Miért szted akkor mennyit ér?én 270-ért vettem meg amit ráköltötem.én 200-at kérek érte mert én tudom h nagyon jo esztétikai és motorikus állapotban van a motor.
ha most ragadt meg akkor tökmind1 mikor lett megcsinálva... henger,dugó,tömítésszett,főleg ha polini nehéz szerezni,gyáriból is 50-70 ezer plusz akinek szerelő kell az is pénz,így nem fog 200ért elmenni soha
Szevasztok!Elado a mitom anyagi okok miatt most lett megcsináltatva fellett ujitva benne minden csak elfolyt a viz és megragadt a dugo benne,és nincs rá pénzem megcsináltatni 160-as henger van rajta.adok hozá egy sportkipufogot is.200ezerFtha vkit érdekel irjon vagy hivjon sztem megegyezünk.És ugyanit még egy shox börruha egyberészes de szét cipzározhato daytona csizmával méret43-44 ára 65ezerFtTel:06308495123 vagy email:theworldismine01@freemail.hu
Ránézésre így nem jó,mert ha elforgatod jobbra a kuplungot akkor a fenti jelölés nem a kosárral néz szemben. Nekem a kuplung lent volt úgy állítottam be,amúgy itt a kép:
Csöcsi!
Beállitottam a kiegyensulyozó tengelyt a mellékelt ábra alapján.Lehetséges hogy egy minimális rázkódása lenne amugyis? mert még mindig érzem a robogómhoz képpest(azis 125 ös).Valamennyit már csillapodott a régi állapothoz képpest.iTT A KÉP,AHOGYAN BEÁLLITOTTAM.Lehetséges hoyg elsőnek a főtengely és a középső fogaskerék jelöléseit forgassma össsze,majd utánna a középsőt és az alsót?
Na végre alakúl a gépem vettem hozzá gyújtás elektronikát+trafót most megy mint a vadállat majd le csúsztam róla végre nemáll le!
Még az előgyujtás lehet a nagy mert a karbin se bírom lentebb venni az alapjáratot
Lemaradt a kép
Beállitottam a kiegyensulyozó tengelyt a mellékelt ábra alapján.Lehetséges hogy egy minimális rázkódása lenne amugyis? mert még mindig érzem a robogómhoz képpest(azis 125 ös).Valamennyit már csillapodott a régi állapothoz képpest.iTT A KÉP,AHOGYAN BEÁLLITOTTAM.Lehetséges hoyg elsőnek a főtengely és a középső fogaskerék jelöléseit forgassma össsze,majd utánna a középsőt és az alsót?
kiegészítők több tipushoz is.hívj vagy írj! 0630-2692-998,vargaszabolcs@net.info.hu