Mofaker? Hümm nincs kedved jövő héten feljönni érte? Persze busszal... vagy vonattal... Elmegyek veled szívesen a Mofakerig.. (a busz jobb, emrta kolink elött áll meg) Úgyis valamelyik nap fel kell menjek konzultálni...
Csövi mindenkinek.
Bocsi mindenkinek,ha ilyen aktív vagyok,de ma egy pletyka ütötte fel a fejemet.Éppen azon vagyok hogy egy papiros vázat beszerezzek a Mitomhoz.Állitólag teljesitmény mérés lesz a segédmotorok rendszámozása kapcsán.Nem tudjátok véletlenül hogy milesz az iylen 125/50 motorokkal? kuka?mennyi lehet egy Eredetiség vizsga? mert gondolom azis lesz,meg mit lehet csinálni a blokkal.Levenni a motorszámot? állitólag kapunk KPM en másik motorszámot.Vagy egyszerüen beütik a forgalmiba hogy motorcsere volt?Műszaki vizsgára tud valaki árat mondani? meg az átiratásra.Bocsi ha ilyen hülye kérdésekkel zaklatak titeket,de sajnos még új és fiatal vagyok ilyen téren.
jja és vedd úgy h cseszegetlek a képek miatt, h töltsd fel a gépedre! :D
én is voltam a hyosoknál rush-m dzseki után,de mondta a srác h nem fogja frissíteni mostanában a készlette,úgyh marad a mofaker..
Köszi a tippet sajna a környéken nincs Mítos ismerösöm van netán Pest-megyei köztünk?
Énis a trafora meg a kis fekete kockára tippelek de talán holnap kiméri az ismerösöm melyik a hunyó.Mert azok nem gyári cuccok és szerintem nem bírta a kiképzést.
Senkinek sincs tipp hogy jeladó vagy trafó vagy az a kocka elektronika hibás nekem mert kihagy és azért áll le.
Alapjárat az jó egyenletes de 3 és 7 ezer közt csinálja.
Szeva! Lenne egy hülye kérdésem. A mitokat mikortól kezdték gyártani? Mert az enyém elvileg 1990es, de akárhol néztem, 1991től van írva csak. Pedig az alvázszámban meg a forgalmiban is 1990 van írva.
Értem azt megnézem még holnap de az nem hiszem mert még pluszba le van szigetelve a gyertya kábel a gyertya pipa meg gumis alpinenstars!
Strobival megnéztük és kihagy egy bizonyos furdulatszámnál és egyszerüen leáll vagy csak alapjáraton lehet járatni.
HÁt passzolom, de a pipánál nem testel le vhova mert volt egy másik motoromon oylan h a gyertyakábel szarul volt szigetelve és a hengernél eltestelt és ott adta a szikrát...
Csáó.
Köszönöm a tanácsokat már megvan hogy nekem miért is áll és hörög le.
Gyujtással van valami mert kihagy és elmegy egy kis idöre a szikra és azért hörög,áll le.
De nem tudom melyik lehet a rossz a jeladó vagy a gyújtó rész fekete kocka ,vagy trafó.
Mert a trafo és a fekete kocka nem gyári benne más mociból raktuk bele Stroboszkoppal belötük a gyujtást és akkór jo volt..
Szerintetek melyik lehet a rossz?
Hehe én ma is érzem... Lehet nem kellett volna elugrani kanizsára a hyosokhoz.. Aztán inkább nem kellett volna 6 l olajat hazacuccolni :D Dehát a spejzolós mindenem... 3 l Elf a Hyoba, mert 1700 km múlva szervíz , meg 3 l a suzuki váltójába :D Igez, azt nem tudom mikor cserélem, mert ahhoz menni kéne vele.. Majd rádumálom tesóm :) ÉS akkor persze vissza kell tankolnia hehe
Mennyit ajánlottam pedig már neked:D De már elméletielg, elkellt mert elutalták a pénzt érte... Szóval sajna már nem hiszem h meg lesz:S:) De viszont még van komplett ülés "garnitura:D", az az Y baszás, olaj-viztartály meg a csövei, meg van egy Yamaha Booster is :D Amugy ebbe a falazásos cuccba akkor vmikor tudnál segiteni?:OOO
HY!
Előzőleg nekem egy Honda Ns 125 volt,annak is ilyen baja volt.
Nekem a légszűrő csinálta a hülyeséget,fellöktem rá egy sportlégszűrőt,utánna ment mint a mentő,és csak a síber tűt kellett feljebb rakni egy vágással.
De amugy nemértek hozzá,ez csak ötlet volt és bejött.
De ugyanakkor van egy Yamaha Aerox robogóm is,annál még a túl sok légszűrő olaj okozta a hasonló jelenséget.
Helló!Nekem is ez volt a baj h nem ment és én leszedtem a gyári légszüröt és akkor szürö nélkül ment rendesen probáld meg h leszeded.hátha ugy jo ha ugy jo akkor vegyél rá sportlégszüröt
Pill, és küldöm!
Mofaker? Hümm nincs kedved jövő héten feljönni érte? Persze busszal... vagy vonattal... Elmegyek veled szívesen a Mofakerig.. (a busz jobb, emrta kolink elött áll meg) Úgyis valamelyik nap fel kell menjek konzultálni...