Jó kéréds :D Fennakadt az úszó pl! Egyszerű ellenőrizni, üres karbi esetén belefújsz a benzincsőbe, kell tudnod fújni! Ha nem, akkor zár a tűszelep! De az vagy beragadt, vagy sikerült jól elgörbíteni, mikor szétszedted! Mondjuk ugye elvileg cseréltél úszót, szóval nem tuti, hogy jól volt beállítva, de valószínű, hogy legalább kb....
Egyébként nem értem... Miaz, hogy mostmeg nem folyik bele a benzin, sé be se indul? Tuti, hogy nem megy benzin a karbiba? És ha nem megy, a tankból kifolyik? Ha igen, akkro fújj bele a csőbe a porlasztónál! Ha midnen OK, akkor indulnia kellene, hacsak nem kap annyira sokat a rendes szűrő miatt! Vedd kia gyertyát, nézd meg, hogy benzines-e, szellőztesd ki a hengert, és ha van benzin a karbiba, van szikra, akkor indulnia kell!
Nem csak gumírozott a kúpja, hogy jobban tömítsen? Egyébként a benzinszintet elvileg nem kéne állítgatni... Hacsak valaki el nem buzerálta! De általában ilyen 1 mm-re az úszóház tetejétől, persze összeszerelve...
msn címem az adatlapomon, a spirált meg micoctól vettem: 06/70537-74-95 vagy misoc160@freemail.hu
ezt még vehetsz tőle,bonyolultabbat már ne,mert sokan szidják
ES az sima elektródás,kb egy ezres az ára, az EG pedig tűelektródás,ami vékonyabb, kényesebb is,mert hamarabb beköpheti a gép,de menőbb :D és 2500 az ára.
Szevasztok!Ha tud vki 160-as hengert az szoljon légyszi köszi.És ha vkit érdekel cagiva freccia c-12-alkatrészek az irjon sok minden megvan még hozzá sportkipufogo burkolat meg még sok minden más is.
Egyébként nem értem... Miaz, hogy mostmeg nem folyik bele a benzin, sé be se indul? Tuti, hogy nem megy benzin a karbiba? És ha nem megy, a tankból kifolyik? Ha igen, akkro fújj bele a csőbe a porlasztónál! Ha midnen OK, akkor indulnia kellene, hacsak nem kap annyira sokat a rendes szűrő miatt! Vedd kia gyertyát, nézd meg, hogy benzines-e, szellőztesd ki a hengert, és ha van benzin a karbiba, van szikra, akkor indulnia kell!