Sziasztok kedves Mito-s barátaim.
a napokban énis "boldog" tulajdonosa lettem egy Cagiva Mito 2-es vasnak.Sajnos kezdenek előjönni a gondok,ezért segítséget szeretnék tőlletek kérni,amit előre is mély tiszteletten köszönök!
Sajnos ugynézki,hogy hajtókar cserére szorul a gép.Nem tudtok javasolni egy linket ,vagy boltot ahol 20 ezerért vagy olcsóbban meg tudom úszni az uj hajtókart?a másik probléma a plexi el van törve,Tudok aztis valahonnan beszerezni?A hab a tortán már csak a Power szelep motorjának a hiánya.Előre is köszi a segítséget.
Jaja,előny a bal kihajtás,meg kicsit túl is van méretezve a váz,futómű,elbírna egy ilyen a blokkot. A nyomaték miatt meg jól jön az evo kormánygátlója. Én a költség oldalát olyan szempontból néztem,hogy ezt kb 250-280-ért el tudom adni,arra még rá kell tennem közel 3-400-at egy patent zxr-hez vagy vfr-hez. Kiárulom a blokkot mindenestől és onnan számolom a költségeket. 100-150 körül sztem hozzá lehet jutni egy fasza vizes blokkhoz(lehet olcsóbban is) erre még jönnek az általad említett járulékos költségek: elektronika,karbi, távtartók, stb
Én maximum pluszban 200-ban gondolkozom (ehhez még jön a kiárult rész ára), utánajárok a típusmódosítás költségének, a papíroknak. Sok melóval jár az tuti,de vonz az egyediség. Csinálok még terveket is a külsőre,mert ezt nem hagynám meg teljesen.
Szakirányom remélhetőleg autógépész lesz, utána belső égésű motorok szakirány. Ebben kéne gondolkoznom. Hallottam már teljes motorikus tuningról,mint diplomamunka. Jó lenne a kellemeset összekötni a hasznossal. De ezek még csak tervek,hogy legyen miről elmélkedni :)
Diplomamunka? Hááát szerintem itt a kalor tanszéken még lehetne is, ha jófej a konzulens... De háááát... Egyébként nekem mindíg tetszett az ötlet, csupán én rossz motort építenék át, nem gyári állapotút, ami egyre ritkább. Egyébként a fő gond, hogy egy csomó pénzért lesz egy motorod, amit max pályán használhatsz... És ebből a szempotból az XT blokk jobb, mert azt talán egész olcsón lehet szerezni. Mindenesetre kell egy komplett mito, akár blokkal, és egy majdnem komplett XT, hiszen valamelyik elektronikáját kompletten beépíteném, mivel ehhez a rézéhez nem értek igazán, így a feszabályozó, önindító, generátor hármasnak fixnek kellene maradnia! Szóval vagy a blokkalap elektronikája megy a mitoba, vagy a mitó generátora a donor blokkra... Egyik se egyszerű eset... És belegondolsz... EGy motorhibás mito mondjuk 80e Ft, kompletten, egy papírok nélküli esetleg törött XT mondjuk 80-100 e azaz 160-180 e Ft eddig... Namost ha nincs elég szerszámod, úgy repkednek majd a pár ezrek esztergályosnak, hegesztőnek, mint annak a rendje! Ezt a részét különben én meg tudnám oldani szerintem otthon. Egyébként azért a Mito a megfelelő donor, mert balos a kihajtása, mint a legtöbb motornál. Egy AF1, vagy RS ebből a szempontból nagyobb gond, mert az jobbos kihajtású, így ebben a formában egy MZ, vagy egy F650 GS BMW, esetleg egy 650-es Pegaso aprilia lehetne a donor...
Hát hallod meg ilyet mondd, mi van ha elmegyek egy 200km-s túrára és kiég az ízzó ( anyád megyek tovább mi lenne, te köcs.. ). mondom mivel ha van nállam ízókészlet ha nincs akkor is szerelőt kell hívnom mert nem lehet belerakni.
Ha ezt is beszerzem most már csak a pótkerékkel lehet probléma
Nem hiszek abban, h csak bunkó rendőrök vannak de, hogy én mindig csak ugyanazzal a két paraszttal találkozzak
- Tavaly feljelentettek 16KW volt a forgalmiba, az elintéztettem a KPM-nél már 11KW
+ minden papiromat elkérték, lekellett szálnom fékpróba első, hátsó + féklámpa világítás fényszóró irányjelző és darabokraszedték az elsősegélycsomagomat nehogy lejárt szavatoságu legyen benne vmi.
MA! mindez megvolt és most még kellett volna ízokészlet. Mondom nincs, - mi az h nincs? Erre, mondom, ebbe a motorba? Mégis hova férjen el? És ha lenne is, hogy cseréljem ki ? ááááááá nah végül is ajánlotta a helyszínibirságot (10 000) meg a feljelentést de nem kellett egyik se. Kimagyaráztam magam.
Tettem bele egy autós készletet, egy kicsit :D Nem belevaló most majd az lesz a baj. De holnap szerzek motorosat bele had örüljenek.
Amúgy trakee,nincs ötleted,hogy ez ilyen összeházasítást hogyan lehetne diplomamunkaként kihozni?
Mert így csak sima lego lenne 16 éves kortól kategória...
Na mi az,így megtetszett az ötlet? (ha nektek is külön eszetekbe jutott akkor sorry :D)
Én most DRZ 400 blokk adatai után kutatok,meg ajánlottak EXC blokkokat is,azok 6 gangosak.
no ez az.. h játszani most nem akarok annyi pénzből.. majd max jövőre.. előbb itt a szezon.. amivel közlekedni is lehet azt akarom helyre rázni.. megrndeltem csüt.ön a mofakertől a heidenaukat.. elvileg ma már ide kéne h érjen..
nem devecseriekre, én a ZEG mellettiekre gondolok.. 2-3éve voltam ott kb..de akkor tudom h ezek a gépek mentek nagyon náluk..azt h mennyiért adták, már nem emlékszem..de idővel kitalálunk vmit
Komolyan? És mennyiért adják? Vagy most a devecseriekre gondolsz ott az út szélén? Mindenesetre a baj, hogy ha 50 e, akkor is sok! Egy hobbimotort építeni az is sok!De én szívesen megcsinálnám! Szóavl akinek van egy blokknélküli Mitoja, és egy komplett négyütemű egyhengeres blokkja gyújtással minden elektronikával (legjobb a motorba benn) én szívesen összeházasítom :)
Előre is köszönöm.
a napokban énis "boldog" tulajdonosa lettem egy Cagiva Mito 2-es vasnak.Sajnos kezdenek előjönni a gondok,ezért segítséget szeretnék tőlletek kérni,amit előre is mély tiszteletten köszönök!
Sajnos ugynézki,hogy hajtókar cserére szorul a gép.Nem tudtok javasolni egy linket ,vagy boltot ahol 20 ezerért vagy olcsóbban meg tudom úszni az uj hajtókart?a másik probléma a plexi el van törve,Tudok aztis valahonnan beszerezni?A hab a tortán már csak a Power szelep motorjának a hiánya.Előre is köszi a segítséget.
Üdv!
Sipos Dániel
Én maximum pluszban 200-ban gondolkozom (ehhez még jön a kiárult rész ára), utánajárok a típusmódosítás költségének, a papíroknak. Sok melóval jár az tuti,de vonz az egyediség. Csinálok még terveket is a külsőre,mert ezt nem hagynám meg teljesen.
Szakirányom remélhetőleg autógépész lesz, utána belső égésű motorok szakirány. Ebben kéne gondolkoznom. Hallottam már teljes motorikus tuningról,mint diplomamunka. Jó lenne a kellemeset összekötni a hasznossal. De ezek még csak tervek,hogy legyen miről elmélkedni :)
Ha ezt is beszerzem most már csak a pótkerékkel lehet probléma
- Tavaly feljelentettek 16KW volt a forgalmiba, az elintéztettem a KPM-nél már 11KW
+ minden papiromat elkérték, lekellett szálnom fékpróba első, hátsó + féklámpa világítás fényszóró irányjelző és darabokraszedték az elsősegélycsomagomat nehogy lejárt szavatoságu legyen benne vmi.
MA! mindez megvolt és most még kellett volna ízokészlet. Mondom nincs, - mi az h nincs? Erre, mondom, ebbe a motorba? Mégis hova férjen el? És ha lenne is, hogy cseréljem ki ? ááááááá nah végül is ajánlotta a helyszínibirságot (10 000) meg a feljelentést de nem kellett egyik se. Kimagyaráztam magam.
Tettem bele egy autós készletet, egy kicsit :D Nem belevaló most majd az lesz a baj. De holnap szerzek motorosat bele had örüljenek.
Mert így csak sima lego lenne 16 éves kortól kategória...
Én most DRZ 400 blokk adatai után kutatok,meg ajánlottak EXC blokkokat is,azok 6 gangosak.