Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cagiva mito evo vázat és blokot keresek! vagy hibás cagiva mito evio is érdekel!
ok :D de akko suliba is bejársz helyettem:D
off: alakul a molekula:)) a hátsó dob volt a ludas miután már nem hörgött. kipróbáltam dob nélkül..hát vmi állat.. aztán a freccia dobjával.. no azzal visszakaptam azthiszem a régi gépemet:) ugyh az új dob upgrade-je következik.. ááhhhh borsózi ak hátam.. k..va jó újra érezni h nem csak szenved csukott powerre lis 4.5. et leforogja pillanatok alatt 10ezerig
Én is én is:D
köv.alkalommal visszük a fotocellás műszereket és racsingolunk is :))))) én meg majd betartom a helyes íveket
persze épp mondani is akartam
szimod beszámitom ha érdekel a mizo :P
Az biztos a full extrás körlámpás mitoban van :D Tudod elektromosan állítható és fűthető tükrök, elektromos plexi emelő ilyesmi :D
hmmm... passz, nem találkoztam még vele:D
körlámpás service manualban olvastam
Hát az evokon van de körlámpáson még nem láttam, max olyant amit az evoról tettek át...
Hülye kérdés,de létezett vha miton üzemanyagszintjelző lámpa? Service Manual írja: "Tartalék (ha a figyelmeztető fény felvillan) 4 liter"
Nos az adatlap hiányt potlom, az elözö nevem ami nem tudom miért nem enged fel az ki van töltve. szoval nem tudom milyen gyerekröl beszélsz. Nos adtam számot, és ha hivoszámkijelzéssel hivsz fel is veszem, persze nem este 9 kor amikor otthon vagyok. Nincs titkolni valom, Tene Gábor, 0630 6420248 ujpesten lakom, a munkahelyem Horizone Kft, álltalában a milenáris alatti mélygarázsban megtalálható vagyok, 74ben születtem régen volt gyerekkor. de neked még egy nyamvadt telefonszám sincs sehhol végignéztem tavaly decemberig a forumot sehol nem volt semmiféle elérhetöség. Remélem kimeritö volt. Itt van minden adatom. ödv mindenkinek.
Húúú tegnap nem bírtam ám ki végül, hogy ne autózzak énis azon a gokartpályán! Mikor elmentetek, vaciláltam pár percet, aztán....

Télleg állat! De vááá, hogy csúszik! Kegyetlen!
Egyébként abba az irányba, amerre az a Seat ment sokkal nehezebb, technikásabb, mert az az alsó kanyar, ahol álltunk, és mindíg elrontotta a gyerek, szóval az nagyon becsapós! Folyamatosan erősödik az ív, aztán egyszercsak hirtelen fordul, ráadásul úgy csúszik, hogy nem igaz! Visszafele 1000* könnyebb, és jobb... Ott csak ki jobb szélre, elfordul szépen, aztán nyomni kell neki finoman, hogy csak annyira sodródjon, hogy az ív végéig ne csússzon le a fűre :) Egyébként azok a kis kacskaringók még a suzukinak is túl élesek! Úgy sodródott benn, hogy elképzelhetetlen! Szóval élmény volt
Hello, köszi a dicséretet :) nem fontos, hogy eladjam piri pénzért nem fogom odadna sekinek. Mo-on nincs még egy ilyen Freccia ami ennyire jó állapotban van, ugy vagyok vele mint scoefield, ha valki beleszeret akkor had vigye.

A hengert Mitogeritől vettem 37500 volt postaköltséggel együtt. G1-s A0401 a hengerszáma
odaadom a patika muzeális simóm+fizetsz 60at..megfelel?
Hali!
9654 Csánig, Rákóczi u.18
Tömböly Zoltán
Asszem mást nem is kell megadnom... Köszi!
Üdv Zoli
Jaja szép lett:D Hmm, asszem én is ugyan ezt mondhathom bárcsak:D
szép lett, bárcsak itt tartanék már
Zoli add meg a címedet,hova küldjem a csomagot!?
Szép jó estét Üdv.
Jaja,azzal indult,h elbaszódott a gázkarom: körbeforgott,szóval indulás előtt fél órával kapott egy sufni tuningot + akadt a gázbovden,szóval benne volt a zabszem a seggemben...ennek ellenére mégis egy vfr robbant le :D de annak is csak egy vezeték testelt le,csak nem találtuk
Amúgy: Tatabánya,Tata,Dunaalmás,Neszmély,Tát,Egom és vissza, egy hosszabb szakaszon pont teljesen friss aszfalt volt
A képek alapján fasza túrának tűnik! JÓ lehetett
lemaradt...
Vasárnap mentem a géppel egy 140 km-es karikát, 400-750ig voltak gépek meg a mito :D de jól bírta a 90-100 utazót,néha meg 150-160 előzésnél,szépen leforgott 11500ig (nem 7ben),elégedett voltam vele
Köszi , igazság szerint úgy akartam, hogy 2 csík legyen rajta, de így jött össze, de szerintem is jó lett