Hello Srácok! Végre kész a Motorocskám :) Motorfelújításon esett át :) Már csak valami szép fényezést kéne ráádobnom... Itt egy kép amit csináltam!(telefonnal)! Ma raktam bele 100km-ert :)
Láttam persze, azért is téged kerestelek meg ezügyben, igazábol korrekt az ár, igen kawa zöldre kéne viszont az aljára "Ninja" felirat és a többi, bizom a kreativitásodban szép Zx10 felirat sem ártana, és persze a kawasaki is. Kb 60 70böl megállna mindennel az okés lenne. Kb 1 hónap mulva lenne esedékes a dolog, akkorra érkeznek meg az idomok. Ha ennyiböl ki tudnád hozni kompletten akkor belevágunk. leviszek mindent hozzád, és megdumáljuk a részleteket. Ha van valami elképzelésed akkor küld már el nekem. Köszi elöre is. üdv Gábor.
Szevasz.Gondolom Kawa zöldre kéne?
Ha az idomok nincsenek eltörve akkor 50 ezerbe megállna munkadíjjal és anyagokkal együtt,de airbrash az nincs benne ha netán kell rá valami írás vagy bármi az persze több.!
Idomokra speckó anyag kell kell müanyag alapozó és a lackba rugalmasító adalékok hogy rugalmas és tartós fényezés érdekében.
Csak profi anyagokat használok!(Mobihel,Standox,Dyna,)
Látod milyen volt és milyen lett a Cagivám!
ÜDV
Szeva fényezés ügyben szerettem volna veled beszélni. A kawámat kéne telibe fujni. mennyi lenne kb és mikorra lehetne megoldani. elöre is köszi üdv mindenkinek.
Mikey! Sztem ha idáig eljutottál ne állj már meg:) am. csak a karbin kell állitani attól lehet a durrogás... Pl. autonál is direktszűrőt felrakod ott is néha vissza durranik a szürő
Itt meg beírtam a google-ba,hogy supermono, mito supermono, stb és amit kidobott. Ezen az oldalon a Blogarchief-ben találsz még képeket. De igazából tudni kéne blokk adatokat ahhoz,hogy lehessen tudni mi jó bele pl a lánckihajtás távolsága a blokközéptől,mert ha ez nem egyezik akkor nem lesz szimmetrikus a blokkbehelyezés vagy láncgondok lesznek. Önindító sem árt,ha van,meg vizes legyen,különben lehet ritkítani az idomokat. A blokk felfogatásra is gondolni kell,hogy bemegy-e a villatengely közé és akkor csak perselyek kellenek vagy távtartókkal kell ott rögzíteni. Az endurok bölcsővázasak,szóval a lenti felfogatást is össze kell kötni egy kerettel a mito vázának fülein lévővel. Ha már 4T egy henger nagy nyomaték akkor nem árt a kormánylengéscsillapító,ahhoz viszont ismerni kéne az evo villanyakat pontosan,hogy néz ki! Egyelőre csak ennyi a probléma :D
Ha az idomok nincsenek eltörve akkor 50 ezerbe megállna munkadíjjal és anyagokkal együtt,de airbrash az nincs benne ha netán kell rá valami írás vagy bármi az persze több.!
Idomokra speckó anyag kell kell müanyag alapozó és a lackba rugalmasító adalékok hogy rugalmas és tartós fényezés érdekében.
Csak profi anyagokat használok!(Mobihel,Standox,Dyna,)
Látod milyen volt és milyen lett a Cagivám!
ÜDV