lehet a gyertya is gázos.. uygh sztem kicserélem.. de eldöntöttem.. emgy vissza a régi cuccokkal a gép.. a mitobol meg majd lesz vmikor supermono.. v mito, ha hozzájutok jó áron egy törött géphez
dede az ott van az alján..
jaja 6.7-ben már nem megy.. ha kinyitom a powert,akkor meg vissza is durroga légszűrőbe ha lenyelezem magsabb fokozatban..de 1-5ig tényleg seggberúgós..
hülye kérdés.. : váltómmal nem lehet vmi?:D
papíroztatás? .. bár ha szigorodnak a dolgok,akkor muszály lesz...
off: előbb kivittem egy körre a kis k..vát .. kinyitottam a powert.. igen karaj ah leforgatta a freccia 12000ig skálázott óráját erőből 12 alá..csak szintén u.az a szitu h 6.7-be nsemmi..csak nyökögés.. sőt.. volt h alatta is már.. Meg az mitől van ha visszadurrog a légszűrőházba csutkagáznál?
kész..nagyon elegem van h itt vok a végén..de már jó ideje nem jutok tovább.. az építősdi megy..de arra nem jövök rá h mi a gányért nem úgy "haraptya az utat" ah kell.. :S pedig már nem fuj ki sho la kipuff, nem csöpög az ola ja blokkbol és nem rezonál:D
nagyon elszállt az idő.. és inkább visszaépítem 2-3 nap alatt a gépsárkányt.. szép volt az úgy is..a mito cuccokat pedig megtartom..aztán jövőre ez a supermono dolog engem is érdekelne:D
Ha valakinek vannak képei átépített mitokról akkor linkelje be,főleg supermono érdekel,vhol láttam már,de bármi más is érdekel! Köszönöm!
Mikey,nem tudok dönteni személy szerint,kíváncsi lennék az átépített gépre is,de a Freccia-d eredeti,szép állípota miatt meg fájna a szívem, rádbízzuk a dolgot! :)
ok, ma töltök fel képet..de már tegap azon vívódtam h én is visszaépítsem-e frecciának.. ugyanis még a mitot fényezni kell.. kell uj rugóstag..kiegészítők.. még 30-40 e ft rámenne+ meg si rendeltem a freccia gyári főfuviját mito7gangtól
Csinálhatnál a mostani állapotról képeket, kiváncsi vagyok, hogy néz ki a gép. Az állítólagos "szerelő" ilyet se hallotam még h ollóval csinálja nagyobbra a fuvókát az soha nem lesz pontos. Keríts egy 150-s fuvókát és tuti jó lesz.
Sziasztok!Van egy eladó evom,2002 es jolly moto sportkipuff,fém fékcső,és rengeteg alkatrész(fej,far,tank alatti, oldalidomok,2 tank,komplett hátsó fék (tárcsával stb..) lábtartó,és még alsó felső tartalék idomok...! 550.000 Huf Érdeklődni:06205276126
Csere: Öregebb Rs 125-re de csak ráfizetéssel!
szevasz, akkor gondolom azt is tudod hogy mennyibe (180E)adtam, és azt is hogy honapokig nyuzott a gyerek hogy kell neki a motor, szerintem korának megfelelö állapotban volt, a gyertyát azért nem cseréltem ki, mivel nem volt vele gondom, nem vagyok annyira elengedve anyagilag, hogy csak ugy kicserélgessem azokat az alkatrészeket is amik müködnek hibátlanul..Ellentétben veled akinek tökéletes Motorjai vannak. igaz kétszer annyiba is kerül ha jol láttam. Na mindegy, szeretném lezárni ezt az ügyet, mert nagyon sok fejfájást okoztál.Én sajnos nem tudok utánad menni, mivel május 20ig folyamatosan szolgálatba leszek,de ha ugyérzed a munkahelyeimen megtalálsz (BUDAI oldal) moszkva tér, és hüvösvölgy egyik nap itt másiknap ott.üdv mindenkinek.
légszűrőbetét nélkül már ott se anynira.. de oylan 7000 tájékán.. hiába van csukva a powerem.. úgyis elszokott menni 9000ig erőből... viszont most sokat kap már szteam gép..üresben szenvedve pörög fel
jaja 6.7-ben már nem megy.. ha kinyitom a powert,akkor meg vissza is durroga légszűrőbe ha lenyelezem magsabb fokozatban..de 1-5ig tényleg seggberúgós..
hülye kérdés.. : váltómmal nem lehet vmi?:D
Karbi volt a hunyo
off: előbb kivittem egy körre a kis k..vát .. kinyitottam a powert.. igen karaj ah leforgatta a freccia 12000ig skálázott óráját erőből 12 alá..csak szintén u.az a szitu h 6.7-be nsemmi..csak nyökögés.. sőt.. volt h alatta is már..
Meg az mitől van ha visszadurrog a légszűrőházba csutkagáznál?
Mikey,nem tudok dönteni személy szerint,kíváncsi lennék az átépített gépre is,de a Freccia-d eredeti,szép állípota miatt meg fájna a szívem, rádbízzuk a dolgot! :)
Neked kéne eldönteni hova húz jobban a szíved :)
Csere: Öregebb Rs 125-re de csak ráfizetéssel!