Igy van azért kértelek meg mert ugy gondoltam értesz hozzá, most se gondolom másképp, csak ha olyan mondani valod van amit ugyérzed el kell mondanod nekem akkor ezt megtehetjük msn-en is. Ne nyilvános forumon égessük egymást szerintem. Ha sértö volt amit az elözöekben irtam elnézést, Csak tényleg nehezen veszem ha lejáratnak, Nem akarom dobni ezt a forumot, és azt se akarom hogy ne vásároljanak tölem egy ilyen piti baromság miatt. Egyébként ha valakinek szüksége van mito1 elsö lámpára szoljon, már csak ez maradt meg, no meg egy olajtartály. üdv mindenkinek.
Szeva mivel nekem egyszer sem volt gyujtásproblémám nem nagyon néztem meg hogy mi hogy van kötözgetve, egyébként a gyertyát se én raktam bele hanem igy vettem. Megismétlem magam nem basztam át a srácot amikor odavittem és elötte is mind a 160 km-er alatt nem volt vele gond. kiváncsi volnék arra, hogy a tiáltalatok árult mitok, amik ugyancsak 20 év körüliek, mind beleköthetetlen? (Ha egy kicsit visszaolvasol láthatod, hogy nem), én csak annyit szeretnék hogy ne járass le nyilvános helyeken. Mert azt nem szeretem. Filléres dolgok vannak már csak azon a motoron, és szerintem ha neked is fél millába lett volna lehet hogy nem nagyon akartál volna már rákölteni. Egyébként amiröl tudtam elmondtam a srácnak mit cseréljen mire figyeljen, csakhát ö se duskál a lovéban igy nem nagyon tudott rákölteni. Ui: érdemes lett volna megnézned mit kaptam érte cserébe lehet hogy az életkedved is elment volna. Szerintem ezzel zárjuk is le a témát, mert nem akarom hogy elmérgesedjen a dolog. üdv mindenkinek, széles száraz utfelületet mindenkinek.
Az baszta el,hogy 7es hőértékű gyertyát tettél bele + ősöreg gyertyapipa,ezenkívűl a trafóra úgy van rácsomózva a kábel,ezek rendbetétele kb 2000 Ft-ot és 10 percet tett volna ki. Szóval ne csodálkozz,ha belekötöttem,de mint megjegyeztem a srác is egy jó nagy hülye volt félelmetesen kevés hozzáértéssel.
Szevasztok, csatlakozom az elöttem szolohoz, ha használt motort vesztek, figyeljetek oda ezek a gépek tizen sok éves motorok én is beszoptam egy ilyet 220ért és mégegyszer annyit kelet költenem rá, hogy ilyen árba el tudjam adni (460ezerbe volt végül) mégis belekötöttek(Randy), olyan dolgokba plexi eredeti légszürö rendszámtartó. mindenböl ujjat vettem semmi bontott nehhogy megint beszarjon.A volt mocimon most valami gyujtás probléma jött ki nem tudom sajna szemályesen nem láttam, de szerintem az olajdus keverék 1.20 baszta el a gyertyát, nem tudom Én csak azt tudom tanácsolni ha motort vesztek szánjatok rá pár ezrest hogy egy jó szerelö megnézze mielött kifizetitek. Vagy meg kell venni a szart olcsoért és akkor felujjitatni mindent rajta ez a rosszabik megoldás mivel egy ilyen mitoba ömlik a pénz, én azért adtam el mert már a félmillát nem akartam elérni vele. sok siker jó motorozást. Ui: Nem szeretem a leégetnek nyilvános forumokon ideges leszek töle, nem én könyörögtem az eladásért hanem a vevö-m hetekig basztatott hogy kell neki, szerintem nem járt rosszul vele, mivel 2 rakás szart kaptam érte, amire ugyancsak költhettem hogy elvigyék.
Hi! Leírod, hogy milyen hibái vannak? És mennyiért hoztad végül el tőle?
Én tavaly 180e-ért vettem az enyémet, de számoltam is vele, hogy fogok rá költeni. Úgy voltam vele, hogy ha 2x ennyiért veszek, akkor is mellé tudok nyúlni... Node, akkor picit pipa voltam, mikor kiderült, hogy a vízhőfok mérő azért nem megy, mert a gomba helyén csavar van (kemény 2500Ft-ért tudtam szerezni gombát, tehát nagyon "megérte" csavart tenni a helyére). Ahogy mért az óra kiderült, hogy nem melegszik be. Miért nem? Mert termosztát sem volt benne. Hát a f@szomat. Persze ezt is tudtam szerezni teljesen normális áron. Arról nem is beszélve, hogy a dugó csere és a power "kibontása" a ráégett genyóból (szerelőtől idézve) már megvolt. Hátsó ülésként egy bőrőzött faros lemez, kókányolt TS MZ oldaldekni zárral funkcionált. Csak azt nem értem, hogy aki ennyire beletojik, az miért nem jár inkább gyalog? Arra nem kell költeni... Szóval mondhatni, hogy felülmúlta elképzeléseimet a gányolás mértéke.
Egyébként még számítok elektromos hibára is, mert a vezetékék is össze-vissza vannak gányolva (egyelőre csak szemre, konkrét baj még nem volt belőle). Úgyhogy lehet, hogy vadászok majd hozzá egy gyári kábelköteget is, a bajok megelőzése végett...
Huh.......már terveztem a haverommal,h mikor m1ünk le megnézni.Még jó h messze van.Régóta figyeltem ah csökkentette az árat,és úgy voltam vele,h ennyiért tuti megéri....dehát ezek szerint mégsem Hajrá,sok sikert és türelmet a helyrepofozásához!
a pirosat basszameg,a legnagyobb mókolásoktól kezdve,amik persze első ránézésre nem látszottak,na meg persze képen minden szép!a repedezett idomokig,rakhatom bele a sok pénzt,egyedül ami érték benne hogy rendszámos na mind1 nyárra felpofozom mostmár ha megvettem,már csak azért is a legtutibb 25-ös lesz itt a városba
Olvasgatom amit írtok,és sztem is ez a helyzet.Ezért filózom,h mit is kéne csinálni.Mert új moci nagyon sok pénz.Használtba meg zsákbamacskák vannak.Ha olcsó,akkor tudod előre,h tolhatod bele a lóvét.Viszont azért az sem garancia,ha több pénzt kérnek érte.Lehet h madár vagy,és megveszed a szart drágán.Úh az a legtutibb,ha ismerőstől tudod venni.Az meg nehéz ügy.Na most l1en okos az ember.....
Szevasz t Te neked az evod milyen évjáratu? A váz szám neked is P8-cal kezdödik,?Srácok az évjáratot,hogy lehet megálapitani?a forgalmi+törzskönyv kevés ahoz.Az enyém 1998-as gyártásu és 19981218 nyilvántartásba véve.A tietek Evo 98-as?Létezik az,hogy 2-es Mito cucát fel lehet tenni az Evora?Idomok+villára gondolok.Köszi a választ
6000ft-ért megválnék alig használt azaz újszerű állapotú michelin mcadam elsőgumimtól. 120/60*17 Mito-ra RS-re tökéletes, vagy mire felrakod.
0630/6963423
(DU 5 után vagyok elérhető)
Eladó Mito evora oldalidomok,fejidomok,tank,tank alatti idom,faridomok,lábtartó,komplett hátsó fék(tárcsa...stb)és alsó felső kiegészítő idomok is... érd:06205276126 vagy freemail:barcelona16@freemail.hu
Hali! Muszáj hozzászólnom ehhez a témához hogy kit hogyan járt a vásárlással... Ebből látszik hogy nem a legolcsóbbat kell megvanni mert igaz szokott lenni mint nálatok is hogy sokszor az olcsóbb a drágább... Én az evomra mióta nálam van(3év) olajon és benzinen kívül egy fillért nem költöttem... Annak idején vehettem volna olcsóbbat is de én ez mellett döntöttem mert láttam hogy ez gyári állapotú gép. Jah és nem azért nem költöttem rá mert alig használtam! Sokezer kilométert mentem vele... Ti olcsón megvettétek és annyit költöttetek rá mintha vettetek volna egy jó állapotút amire nem kellett volna költeni... Ráadádul így még pluszba sokat állt is a motor mert úgye szerelőnél van meg itt van ott van... Szóval ez egy tanulság lesz nektek is:) Üdv
sziasztok..valaki megmérné h mekkora a távolság a lengővilla és a hátsó lánckerék között..értelem szerűen a lengővila belső oldalára gondolok a hajtás odllaán.. mivel van 1 tippem h a karburálásom jó, és az erőátvitelnél szállnak el a lovak..amikor anno összeraktam fiygeltem h picit kattog vmi amikor tolom,de ne mtulajdonitottam neki anyobb jelentőséget.. aztán,amikro pénteken hoztam haza, 120 környékén már elég erős rezonanciát éreztem a hajtás felől.. tippem h nicns 1 sikban a 2 lánckrekekm..
Nem akarom eladni én sem. Amúgy azért költöttem rá ennyit, hogy mindene rendben legyen, úgy vagyok vele hogy inkább ráköltöm amit rá kell, de akkor legyen teljesen rendben minden . Fatertól tanultam el, ő a kocsival van így. Nehogy azt higgyétek hogy könnyű nekem, mert sok pénzem van, mert egy évi egyetemi ösztöndíjam ment rá a motorra, már egy fél éve darabokban van, most sikerült megszerezni mindent. Amúgy én a 160as Polini hengerrel mentem 160at, és még egyáltalán nem volt a végénél
Én tavaly 180e-ért vettem az enyémet, de számoltam is vele, hogy fogok rá költeni. Úgy voltam vele, hogy ha 2x ennyiért veszek, akkor is mellé tudok nyúlni... Node, akkor picit pipa voltam, mikor kiderült, hogy a vízhőfok mérő azért nem megy, mert a gomba helyén csavar van (kemény 2500Ft-ért tudtam szerezni gombát, tehát nagyon "megérte" csavart tenni a helyére). Ahogy mért az óra kiderült, hogy nem melegszik be. Miért nem? Mert termosztát sem volt benne. Hát a f@szomat. Persze ezt is tudtam szerezni teljesen normális áron. Arról nem is beszélve, hogy a dugó csere és a power "kibontása" a ráégett genyóból (szerelőtől idézve) már megvolt. Hátsó ülésként egy bőrőzött faros lemez, kókányolt TS MZ oldaldekni zárral funkcionált. Csak azt nem értem, hogy aki ennyire beletojik, az miért nem jár inkább gyalog? Arra nem kell költeni... Szóval mondhatni, hogy felülmúlta elképzeléseimet a gányolás mértéke.
Egyébként még számítok elektromos hibára is, mert a vezetékék is össze-vissza vannak gányolva (egyelőre csak szemre, konkrét baj még nem volt belőle). Úgyhogy lehet, hogy vadászok majd hozzá egy gyári kábelköteget is, a bajok megelőzése végett...
Szóval csak óvatosan a vásárlással!
Na az ilyen vásárlásoktól fosok
a villa meg a segédváz is egyforma
0630/6963423
(DU 5 után vagyok elérhető)
Burkolat ,kerék,gumi,váz,segédváz,köszponti rugóstak,elsőteló,kormány,műszerfal,elektronika,karburá
tor,komplett blokk,lámpák,irányjelző,stb,stb.Egy komplett motor lett elbontva!
Egyben is elvihetőek az alkatrészek ,jutányos áron !