Sziasztok Mítós barátaim.
Lehet eladom a Mítomat ha netán érdekel v.kit?
Minden új alkatrészekkel lett összerakva!
Hibátlan kívül-belül!
Most a családom az elsö és a motorozást pihentetem.
Üdv.
jaja az én gépemről van szó...hát a szivatót nem próbáltam..cska korábban..de akkor nem volt sokkal jobb..viszont h dörzsáraztuk..így megjött a nyomaték..7en amjd még konzuiltálok a szreelővel..ha nem tudja megcsinalni,elhozom tőle..aztan beprobalkozo m az italmondonál egy mitohoz való komplett felujito szettel a phbh 28 rd-hez..
Ugyanaz hidd el Különbségek: ugye a külső,más idomok,lámpák. Műszakilag: kormánylengéscsillapító,kicsit más elektronika,emiatt hangyányi különbség a szelep nyitásánál és az első villa belseje kicsit más. Ha tudsz egyezz meg scoefielddal és azzal a mocival nagyon jól jársz a teljes generál miatt,szinte minden új benne
Nem 6-7 a gond hanem h visszahörgött, mert ugye nyitott légszűrőház ment bele, meg mitonak gyári fuvoka mérete 148 szóval a 132 elég messze áll tőle... (am. én nem próbáltam rajta semmit mivel a motor nem jutott el hozzám)
Próbáltatok olyat, hogy amikor nem tűnik jónak a gép (ha jól emlékszem, 6-7. fokozatban nincs már ereje), akkor ráhúzzátok a szivatót? Az ad egy túldúsulást, mintha nagyobb fúvókát tettetek volna bele. Ha pedig fullad, akkor más a baja.
A 132 valóban nem túl sok, bár a Freccia régebbi változataiban a 135 gyári méret... Esetleg egy nagyobb power fúvóka is megoldás lehet. De ezt ti érzitek jobban, ti láttátok a motort.
A dörzsárral csak az a bajom, hogy nem hiszem, hogy olyan pontos lenne, mint a Dell'Ortonál gyémánttal fúrt fúvóka. Én biztos nem tudnék precízen méretre árazni egy fúvókát.
Egyébként pedig nem kell fúvókakészletet venni, minden kapható egyesével is a http://www.dellorto.co.uk/defa... címen. Bár valóban nem olcsó, ha csak egyetlen fúvókát rendelsz, mert a szállítást is ki kell fizetni. Egyébként pontosak és gyorsak, nekem olyan alkatrészt is beszereztek, ami nem volt náluk raktáron.
Az övének ez lesz a baja mivel eléggé határeset az Ő 132es fuvokája, másrészt miért lenne "megbizhatatlan" egy dörzsározott fuvoka? Meg ha például csak rendelni lehetne (mivel én itt a környéken fuvokát nem találtam) akkor nem pár ftból állna meg a fuvoka készlet, és igy vmelyest egyszerübb dörzsáraztatni... Szerintem...
Nagyon kényes dolog tud lenni a fúvóka. Adódik egy probléma, amire azt tippelitek, hogy nagyobb fúvóka kell, de nem vesztek, hanem nekiálltok visszafordíthatatlanul átalakítani a meglévőt. Ha tegyük fel, hogy egy csoda folytán tényleg a kívánt méretre reszelitek (nem hinném), és kiderül, hogy mégsem ez segít a problémátokon, akkor mit csináltok? Nyilván vesztek egy másikat, akkorát mint az eredeti volt. Ugyanúgy vettetek egy fúvókát, csak mellette egy megbzhatatlan méretű másik van. Nem jobb a helyzet, ha van két megbízható alkatrészetek, amiből a feleslegeset akár el is tudjátok passzolni?
harrminccnégyes?