de..érted az a röhej h eddig jó volt..és fura elhinni h a nyitott légszűrőház ennyit módosítana..de nem szimeringes,nem membrános a gép.. szívótorkom is jó.. nem szív falsot.. szóval remélem ott les za bibi..és tovább javul.. már volt h betömködtü ak szívónyílást..:D akkor is jobb lett.. no de hülyén mutatna benn 2 olajos kesztyű
hát eléggé..és már rendesen be is vok sózva,h mikor lesz alattam motor..ha nem cseszegetm a frecciát,már 2 honapja vígan szelem az utat...lehet előbb lesznek kész az idomaim leféynezve,színre fujva,mint maga a motor..:S nna..azokról nem is tettem még fel képet.. igen jó cucc ez a műyganta & üvegszál.. pillekönyű lett minden
hát enyémne kis így eléggé durva..szitne elynomja a kipuff hangját.. fura a frccia zárt légszűrőháza után.. cserélünk egy ygertyát is majd ..hétha az is szar már.. de már kezd jó lenni..csak zavaró h 100nál rakok egy 6-7et és elkezd lasuslni
132,azt dörzsárazgattuk.. amikor freccia volt még a gép,akkor tökélets volt vele.. de a mito légszűrőházzal valahoyg túl sok levegőt kap szerintem.. mást nem változtattam..ugyh ott kell keresnem a hibát..
na az jó..én is haladok..szerelőmnél voltam szombaton,aztán futottam a tesztköröket..főfúvókával játszogattunk, 1-5 fokozatban zúzós a gép,de 6.7ben elfogy magas fordulaton még mndig:S remélem lesz belőle még motor valaha
Van egy 99es mitom. Nem kell senkinek mert nincsen hozzá csak adásvételi. Valaki nemtudja honnan lehet hozzá papírokat szerezni mert valószínű hogy az előző tulaj is így vette. Nem lehet valahogy megoldani?
Előre is köszi!
rakd bele a gyárilag előírt 148
kicsi az a fúvókat vazzeg!
mitóknap szívósabb hangjuk van
neked mekkor van benn?
Amúgí van eladó 28 as karbim csonkal ha valakit érdekel
ma megragadt a motorom 5000 km volt a dugoba
Előre is köszi!