Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindegy jo inkabb hagyjuk...
Am. ez ásványi bázisú...
Nekem tök mind1:D Nem szoktam olajat váltogatni mivel nem tesz neki jót ha foylamatosan más-más olaj van benne...
hello Rs50/125! engem érdekelne a mito evo hátsóidom ár meg ilyen egyéb dolgok email címem: jakab_@freemail.hu msn-ugyan ez
nah a llenyeg de mindenki azt csinal amit akar.a ha egyszer mineralis olajat raksz a gepbe akkor mar nemszabad tobbe sintetikusat
nah ez szintetikus.
Ez ásványi asszem...
irtam hogy filmreteg marad az alkatreszeken.de mondegy most tanultam te jobban tudod.nah en nem osztozok
Én bementem a Suzuki szalonba, ott 2T hez csak ez a 10W30-as hajtómű olaj van 2300Ft körül.....
Főleg a váltóban? Igénytelenebb, mint maga a motor. Ezzel azt mondod,hogy ha valaha is került bele ásványi olaj akkor már soha nem szabad szintetikussal helyettesíteni,amúgy meg minden épeszű leereszti és utána tesz bele másikat,nem keveri mint fröccsöt.
De jól van mester,felesleges vitatkoznunk.
Jó tanács: ugatNÉK
akkor lehet hogy 15w40 sinteikus volt.mert ugye elobb mondtam van 15wbe sintetik,fel sintetik,meg mineral.
Én nem nézek utánna eddig nem volt gond ezután se lesz, szerintem 40ezer km nem kevés és eddig az égvilágon semmi gondja nincs... Am. meg faterom meg tesóm is autószerelő...
jo mindegy en mar nem osztozok senkivel.ha leszedi a filmreteget mert mineralishoz sintetikust hasznal o dolga en csak segiteni akartam .amugy ahol mozgas van ott kenes is tehat szamit foleg a valtoban!de csinaltok amit akartok.jah en eloszor utana neznek es aztan ugatnak...
de ez nem 4 ütem,h közös az olajzás,semmi köze a hengerhez meg főtengelyhez,ott kell figyelni erre, itt nem fog ez összebaszni semmit a váltóban
ha itt motorolajat öntesz bele és vki vmi buta szar 800ftosat használt akkor kell ügyelni,h eltávolítsd az előzőt,mert kicsapják egymást,nem vegyülnek,emiatt szar lesz a kenés
hisz te azt mondtad hogy mocikat szerelsz ,es ezt nem tudod?...
nyugottan nez utana neten.jah amugy lehet hogy az elozo olaj is syntetikus volt azert de mindig a 15 a valtoszam.
autoszerelonek tanulok es most tanultam a mineralis olaj filmreteget kepez az alkatreszeken amint belerakod a syntetikus olaj leszedi a filmreteget mer ugye nem keverhetoek es szepen tonkremegy.de van 15w40 is sintetkusba.
Hali!
Most vettem egy új mitot, és az lenne a kérdésem, hogy járassam be a mocit, hogy ne legyen vele gond a későbbiekben, és a maximális teljesítményt elérjem.
Előre is kösz!
miért is?....
Figyi amióta nálunk van cirka 40ezer km lett belerakva és Motul 10W40es olajjal... Szal erről ennyi szentem...
akarom mondani en nem raknak 10w 40et mert az sintetikus es tonkreteszi a mocit
azt soha ne felejtsetek el hogy 15w40es olaj lehet mineralis vagy fel mineralis es a 10w40pedig szintetikus.es ezrt ha jobb olajat raksz a gepbe tonkre megy
gyárilag 15W50-es Agip supermotroil f1 van előirva... de én 10W40es motul transoil expert használok. Esetleg Igol BV2 Racing-et tennék én max még bele:D Ez az én véleményem
és a hajtó mű olaj vagy mi aminek van viszkozitása szal amit a nívónál nézek meg oda milyet töltsek ?
Hát amilyent beleteszel lehetőleg full szintetikus legyen... Gyárilag Agip speed 2T van előirva, de h miylent raksz bele az már a Te dolgod!