Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én 13-ig leforgattam!de azt má nemszereti olyan 10-11-ig huz csak utána márcsak forog
Lehet kéne a segitséged a menetjavitó miatt:S mert itt nálunk ugy nézz ki nem lehet kapni:S Csak az a gáz h elég sürgős lenne... Majd msnen beszélünk!
Kényelemre sokkal szarabb mint az nsr és átlag alkat embereknek megy óra szerint 160 max 170et.
105 kg egy ilyen motornak jó kis terhelés, a végsebesség is el fog maradni...
Sziasztok!Csak egy kérdés a Mito jobb mint az Nsr?A kényelmet értem ebben?A végsebességbe tuti gyorsabb lehet a mito?Gondolom én 105kg-mat repitené az autopályán 160-170 közt.
hát ki hogy... én kikötöm,és keverem,nekem ez a biztos..mindenki szive joga hogy haszálnja
RD-ben és az NSR-ben is tökéletesen működött az olajzás,egyszerű szar pumpa,persze előtte letesztelem.
Talán ez is a ki hogy használja kérdés.
Az enyémmel eddig nem volt gond 40ezer km alatt Nekem is megfdordult a fejembe de a f*szom fogja kevergetni hisz jó ez is igy:)
nekem első beavatkozás volt a miton amikor elcseréltem,hogy olajszivattyú kiköt,tankba 1:30 as kereverék
én nem bizok abba a szarba,maj megragad ak rájösz h nem érdemes kisérletezni
nekem 7.be is kimegy 12ezerig
sztem g1es henger... persze tuning rezo,carbon vég... fent nagyon dzsal,meg szép a hangja nagyon neki
Jajj Bocsi a rezó miatt, de még nem volt rá alkalmam, de holnap lesz idöm tuti meglesz:$
Engem sem az izgat,csak amit mondasz,hogy legyen benne erő. Meg vissza akarom kötni az olajzást,bár kicsit fosok tőle,csak már nem akarok állandóan koktélt keverni garázsban vagy kúton,egész komoly attrakció így a tankolás
naja..kíváncsinakén is az vok már eléggé..nem is az izgatna h meddig frog le, mert 2T-t sztem felesleges agyon hajszolni, hanem h 7-ben is feltudjam küldeni 10-11 ezer közé.. bár előfordulhat h a 138as főfúvóka miatt volt vérszegény...
Ez csak a dob vagy rezó is,mert csak dobtól nem csinál ilyet,nem G2es henger van rajta?

Én meg már nagyon kíváncsi leszek,hogy mit tud,ha tavasszal összeáll,jó váltóval,bejáratva, remélem nem lesz csalódás
nemtom,nem arrow de vmi sport puff..nagyon szép ,mély hangja van,és mondom oan 12ig forog vele jól a gép....
Az enyém is elfororgja a 12-őt De még csak most jönnek rá az új cuccok
Milyen kipu,képed van? Én most vadászok vmi dobra,mert elég tuskó hangja van az enyémnek.
sztem nem,cak sport puff.. de 12ig megy,aztán ott hirtelen elfogyik,de addig megy nagyon próbáltam ma kerekezni,1esbe oan könnyen feljön,csak nem mertem holtpontig huzni,szokni kell azé,nagyon fura
jó is az, kis vashüvelyes van nekem is, turazgatok még vele jopár km-t, remélem:D mennék már..csak várom a kitámasztóm,légszüröhazam meg az ülésem.. és 1előre a első fék légtelenitése is szivat..:S sehol sincs légbuborék, de csak kicsiket pumpálva keméynedik fel..
nálam is ez a szitu,G1es henger addig érzi jól magát,egy másik rendszerrel vagy asszem 34es karbival lehet segíteni,de akkor folyik bele a nyál rendesen
akkor az igen csak pörgős, modju ka frecci kipuffja eleve nincs úgy hangolva..11000ig van értelme forgatni,de inkabb 10500
G2es henger?
enyém az 12ig jólérzi magát felette má ez se... gondolom asport puff miatt forgosabb
micináltál erre felénk motorral?