Kényelemre sokkal szarabb mint az nsr és átlag alkat embereknek megy óra szerint 160 max 170et.
105 kg egy ilyen motornak jó kis terhelés, a végsebesség is el fog maradni...
Sziasztok!Csak egy kérdés a Mito jobb mint az Nsr?A kényelmet értem ebben?A végsebességbe tuti gyorsabb lehet a mito?Gondolom én 105kg-mat repitené az autopályán 160-170 közt.
nekem első beavatkozás volt a miton amikor elcseréltem,hogy olajszivattyú kiköt,tankba 1:30 as kereverék
én nem bizok abba a szarba,maj megragad ak rájösz h nem érdemes kisérletezni
Engem sem az izgat,csak amit mondasz,hogy legyen benne erő. Meg vissza akarom kötni az olajzást,bár kicsit fosok tőle,csak már nem akarok állandóan koktélt keverni garázsban vagy kúton,egész komoly attrakció így a tankolás
naja..kíváncsinakén is az vok már eléggé..nem is az izgatna h meddig frog le, mert 2T-t sztem felesleges agyon hajszolni, hanem h 7-ben is feltudjam küldeni 10-11 ezer közé.. bár előfordulhat h a 138as főfúvóka miatt volt vérszegény...
sztem nem,cak sport puff.. de 12ig megy,aztán ott hirtelen elfogyik,de addig megy nagyon próbáltam ma kerekezni,1esbe oan könnyen feljön,csak nem mertem holtpontig huzni,szokni kell azé,nagyon fura
jó is az, kis vashüvelyes van nekem is, turazgatok még vele jopár km-t, remélem:D mennék már..csak várom a kitámasztóm,légszüröhazam meg az ülésem.. és 1előre a első fék légtelenitése is szivat..:S sehol sincs légbuborék, de csak kicsiket pumpálva keméynedik fel..
nálam is ez a szitu,G1es henger addig érzi jól magát,egy másik rendszerrel vagy asszem 34es karbival lehet segíteni,de akkor folyik bele a nyál rendesen
105 kg egy ilyen motornak jó kis terhelés, a végsebesség is el fog maradni...
én nem bizok abba a szarba,maj megragad ak rájösz h nem érdemes kisérletezni
Én meg már nagyon kíváncsi leszek,hogy mit tud,ha tavasszal összeáll,jó váltóval,bejáratva, remélem nem lesz csalódás