Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello , a fejidomom az eredeti de tettem bele egy osztott lámpát és mivel nagyon elörenyulik, ezért kicsit kilog a lámpa, erre kéne megoldás, rakok fel egy fotot a jelenlegi állapotrol. remélem megoldható lessz.
Edem, nem érdekel mit vettél, én azt mondtam hogy ráfaragtál vele mint tlátszik. az hogy miért nem megy az én motorom, a válaszom, mondtam neked hogy bejáratós a gép, és mivel 1.20as keverékkel járok a sok olaj jocskán visszafog a teljesitményböl, arrol nem is beszélve hogy a powerszelep is ki lett kötve éppen azért hogy ne lehessen idö elött kihajtani a belét., és nem szabad huzni neki. mégegyszer nincs kedvem 62 rugot költeni rá. Nem haragszom, csak mint olvastam mással is megcsináltad ugyanezt. Hidd el nem ez a megoldás, ne agyja isten neked hogy valaki csunyán megorroljon azért amiket csinálsz (ez jótanács nem szemrehányás) üdv mindenkinek
bocs de aznap egy kicsit félresikerült a napom mivel este fél 9 ig töltöttem csak a napom pesten és már amúgy is a tököm tele volt azzal a nappal de többet nem fogok magyarázni amúgy meg nem törtem össze de ez se rád tartozik és ennyi a többiért meg bocs hogy nem szóltam vissza tiédre is kellett volna költenem meg erre is úgy hogy mindegy de ez bele volt kalkulálva mert 160- és 200 ezerért nem fogok zsir jó állapotban lévő mitot szerezni ennyi amúgy gondoltam rá hogy odaviszem ezt a mocit és odaadom hogy menj ezzel is egy kört megláttad volna és érezted volna hogy mi volt a kettő között a különbség ég és föld de többet nem is írok a visszacsörgésért meg bocs még egyszer....
kissebb kép nem volt a motorrol?
am miféle fejidom van azon?
szevasztok mitosok, segitség kéne vagy 5let ujjaban azt csinálja a gépen hogy leszop minden akkut, de áramot nem vesz fel ha leveszem a gyujtást. alapjáraton meg egy kicsit felette a töltés is rendbe van de magasabb fordulatszámon minden halványodik. Mi lehet vele, eddig nem csinálta. a generál ota csinálja.
Ha valaki tud segiteni szoljatok légyszi pesten.( profi idomost kersek reális áron, kicsit kellene a fejidomomat alakitani.) Msn:hsskft@freemail.hu
Na látom bevásároltál, vagy már lezuztad a mitot? Én vagyok akit nem hivtál vissza, annyit igazán mondhattál volna hogy ....zdmeg nem kell a motor mert a másikat veszem meg. Gondolom most már tudoki vagyok. Szoval hiányosat vettél vagy már összetörted? egyiken se csodálkoznék. Na mindenkinek szép napot.
kinek mien aksi van a mitojába,és menyiér vette? miet ajánlotok? me enyim az aszonta h nyekk
Kiráyl, jövő héten jön az új hengerem, remélem jövő 7végén már járathatom be!
Na leszedtem a hengerfejet és lapos tetős dugóm van,gondolom egy gyűrűs is. Kérdés: nem fura,hogy a víztér nyílásai alul-felül nem egyeznek?
És asszem Vertex,mert annak van ilyenje meg az előző tulaj kék dobozt mutatott,h az az új... Ennyit tudtam leolvasni,hogy 07.04(gondolom gyártás) 55.95(méret) A/B felirat a kipunyílás jelző 3szöggel szemben.
Jah és perselyezett G1-es a henger.
Nekem Freccia C12-m van és akkor arra a feketét fogom megvenni. a szürke vmivel erősebb, vagy pont hogy gyengébb a környeztvédelmi előírások okozta változtatások miatt? Te melyiket ajánlanád rá ?

Üdv.:Laci
öö...akkor a C12-Mito I egyezés megvan
Geri múltkor említetted,h a lapostetős dugó nem jó 200G hengerfejhez,de széria 200H-hoz megfelel,vagy csak módosítotthoz köszi
a fekete henger kipufogónyílása 33milis,az ezüst pedig 35milis.
papírforma szerint az a401es henger a mostani evok hengere,hasonló paraméterekkel rendelkezik mint a 73037(evo 1994-1999) csak ez már az ujabb környezetvédelmi normák miatt módosítva van.
ergo ha fordított telós a mitod,akkor mindenképp az ezüst való rá.sima telós mito 1-eken volt még 33milis kiömlőjű henger az első időkben.üdv
tudtommal a c12 és a mito hengere megegyezik,mivel a blokk is full ugyanaz(sztem)
Szia Geri, lenne egy kérdésem. Most akarok hengert venni és talá te tudod h van e vmi eltérés a Freccia és a Mito hengere között. Válaszod előre is köszönöm :)
Misoc ha vagy gyere fel msnre!délután 4 ig vagyok ha tudsz gyere fel!
a pénz elindult hozzád :) talán holnapra oda is fog majd érni bye még egyszer köszi
:)
köszönöm Mitogeri megjöttek a tükrök és a kar is:) amúgy tegnap adtad fel úgy hogy másnapra itt is volt de minden okés velük köszönöm a motorom nevében is.. széles utakat és ingyen benzint minden motorosnak :D
Szia! Felvettelek msn-re, majd beszélünk.
de igy van én voltam bocska hogy nem válaszoltam meg semmi de nekem azt elfelejtették közölni hogy kinek is a számát adták meg :( de most legalább tisztázódott még egyszer bocs a kellemetlenségekért... :( két tükör és a kuplung kar kilőve már csak oldalidomok hiányoznak ha valaki tud keressen meg
Dehogynem,hát te laksz Bőn,,,nincs még ott a csomag?Kismillióéve amikor beszéltünk már feladtam.
Mérnem csörögsz hogy gebasz van? utánakérdezek a postán
te figyu már,ugye nem te rendeltél tőlem kb egy hete 2 tükröt meg kuplungkart?
enyhén elírtam sebesség váltó kar akart lenni :D de erről majd csinálok képet hogy mindenki lássa mi is kellene igazából :D na occsóó benzint és széles utakat mindenkinek :)
hu és majd kimaradt. kuplung kar és segesség váltó kar vagy valami ilyesmit közölt velem a szerelő :D:)
köszi a hátsó lámpabúra már megoldódott. és a következőket keresem már csak: oldalsó idomok, balos jobbos tükör, és plexi a fejidomhoz. ha valakinek van ezekből valami az kérem jelezze. msn em és mailem rajta van az adatlapomon. előre is kösz mindenkinek (Mito 94 es évjárat)
cuccomat sikerült előszedned?:D