Hello , a fejidomom az eredeti de tettem bele egy osztott lámpát és mivel nagyon elörenyulik, ezért kicsit kilog a lámpa, erre kéne megoldás, rakok fel egy fotot a jelenlegi állapotrol. remélem megoldható lessz.
Edem, nem érdekel mit vettél, én azt mondtam hogy ráfaragtál vele mint tlátszik. az hogy miért nem megy az én motorom, a válaszom, mondtam neked hogy bejáratós a gép, és mivel 1.20as keverékkel járok a sok olaj jocskán visszafog a teljesitményböl, arrol nem is beszélve hogy a powerszelep is ki lett kötve éppen azért hogy ne lehessen idö elött kihajtani a belét., és nem szabad huzni neki. mégegyszer nincs kedvem 62 rugot költeni rá. Nem haragszom, csak mint olvastam mással is megcsináltad ugyanezt. Hidd el nem ez a megoldás, ne agyja isten neked hogy valaki csunyán megorroljon azért amiket csinálsz (ez jótanács nem szemrehányás) üdv mindenkinek
bocs de aznap egy kicsit félresikerült a napom mivel este fél 9 ig töltöttem csak a napom pesten és már amúgy is a tököm tele volt azzal a nappal de többet nem fogok magyarázni amúgy meg nem törtem össze de ez se rád tartozik és ennyi a többiért meg bocs hogy nem szóltam vissza tiédre is kellett volna költenem meg erre is úgy hogy mindegy de ez bele volt kalkulálva mert 160- és 200 ezerért nem fogok zsir jó állapotban lévő mitot szerezni ennyi amúgy gondoltam rá hogy odaviszem ezt a mocit és odaadom hogy menj ezzel is egy kört megláttad volna és érezted volna hogy mi volt a kettő között a különbség ég és föld de többet nem is írok a visszacsörgésért meg bocs még egyszer....
szevasztok mitosok, segitség kéne vagy 5let ujjaban azt csinálja a gépen hogy leszop minden akkut, de áramot nem vesz fel ha leveszem a gyujtást. alapjáraton meg egy kicsit felette a töltés is rendbe van de magasabb fordulatszámon minden halványodik. Mi lehet vele, eddig nem csinálta. a generál ota csinálja.
Ha valaki tud segiteni szoljatok légyszi pesten.( profi idomost kersek reális áron, kicsit kellene a fejidomomat alakitani.) Msn:hsskft@freemail.hu
Na látom bevásároltál, vagy már lezuztad a mitot? Én vagyok akit nem hivtál vissza, annyit igazán mondhattál volna hogy ....zdmeg nem kell a motor mert a másikat veszem meg. Gondolom most már tudoki vagyok. Szoval hiányosat vettél vagy már összetörted? egyiken se csodálkoznék. Na mindenkinek szép napot.
Na leszedtem a hengerfejet és lapos tetős dugóm van,gondolom egy gyűrűs is. Kérdés: nem fura,hogy a víztér nyílásai alul-felül nem egyeznek?
És asszem Vertex,mert annak van ilyenje meg az előző tulaj kék dobozt mutatott,h az az új... Ennyit tudtam leolvasni,hogy 07.04(gondolom gyártás) 55.95(méret) A/B felirat a kipunyílás jelző 3szöggel szemben.
Jah és perselyezett G1-es a henger.
Nekem Freccia C12-m van és akkor arra a feketét fogom megvenni. a szürke vmivel erősebb, vagy pont hogy gyengébb a környeztvédelmi előírások okozta változtatások miatt? Te melyiket ajánlanád rá ?
öö...akkor a C12-Mito I egyezés megvan
Geri múltkor említetted,h a lapostetős dugó nem jó 200G hengerfejhez,de széria 200H-hoz megfelel,vagy csak módosítotthoz köszi
a fekete henger kipufogónyílása 33milis,az ezüst pedig 35milis.
papírforma szerint az a401es henger a mostani evok hengere,hasonló paraméterekkel rendelkezik mint a 73037(evo 1994-1999) csak ez már az ujabb környezetvédelmi normák miatt módosítva van.
ergo ha fordított telós a mitod,akkor mindenképp az ezüst való rá.sima telós mito 1-eken volt még 33milis kiömlőjű henger az első időkben.üdv
Szia Geri, lenne egy kérdésem. Most akarok hengert venni és talá te tudod h van e vmi eltérés a Freccia és a Mito hengere között. Válaszod előre is köszönöm :)
köszönöm Mitogeri megjöttek a tükrök és a kar is:) amúgy tegnap adtad fel úgy hogy másnapra itt is volt de minden okés velük köszönöm a motorom nevében is.. széles utakat és ingyen benzint minden motorosnak :D
de igy van én voltam bocska hogy nem válaszoltam meg semmi de nekem azt elfelejtették közölni hogy kinek is a számát adták meg :( de most legalább tisztázódott még egyszer bocs a kellemetlenségekért... :( két tükör és a kuplung kar kilőve már csak oldalidomok hiányoznak ha valaki tud keressen meg
Dehogynem,hát te laksz Bőn,,,nincs még ott a csomag?Kismillióéve amikor beszéltünk már feladtam.
Mérnem csörögsz hogy gebasz van? utánakérdezek a postán
enyhén elírtam sebesség váltó kar akart lenni :D de erről majd csinálok képet hogy mindenki lássa mi is kellene igazából :D na occsóó benzint és széles utakat mindenkinek :)
köszi a hátsó lámpabúra már megoldódott. és a következőket keresem már csak: oldalsó idomok, balos jobbos tükör, és plexi a fejidomhoz. ha valakinek van ezekből valami az kérem jelezze. msn em és mailem rajta van az adatlapomon. előre is kösz mindenkinek (Mito 94 es évjárat)
am miféle fejidom van azon?
Ha valaki tud segiteni szoljatok légyszi pesten.( profi idomost kersek reális áron, kicsit kellene a fejidomomat alakitani.) Msn:hsskft@freemail.hu
És asszem Vertex,mert annak van ilyenje meg az előző tulaj kék dobozt mutatott,h az az új... Ennyit tudtam leolvasni,hogy 07.04(gondolom gyártás) 55.95(méret) A/B felirat a kipunyílás jelző 3szöggel szemben.
Jah és perselyezett G1-es a henger.
Üdv.:Laci
Geri múltkor említetted,h a lapostetős dugó nem jó 200G hengerfejhez,de széria 200H-hoz megfelel,vagy csak módosítotthoz köszi
papírforma szerint az a401es henger a mostani evok hengere,hasonló paraméterekkel rendelkezik mint a 73037(evo 1994-1999) csak ez már az ujabb környezetvédelmi normák miatt módosítva van.
ergo ha fordított telós a mitod,akkor mindenképp az ezüst való rá.sima telós mito 1-eken volt még 33milis kiömlőjű henger az első időkben.üdv
:)
Mérnem csörögsz hogy gebasz van? utánakérdezek a postán