gondolom váltóolajra gondolsz: 8 deci kell bele és nekem pl Casrtol Actevo X-Tra van benne asszem 10W-40es,ezt ajánlották,mert elég jó olaj,de váltóba olcsóbb is simán elég
Hali mindenkinek! Alkatrészeket keresnék Cagiva Mito hoz (94 es évjárat). első sorban hátsó lámpa búra és műszerfal érdekelne. Ha valakinek van kérem jelezze írjon mailt edem18@citromail.hu vagy vegyen fel msn re msn cím ugyan az mint a mail cím. Előre is köszönöm mindenkinek!
aham ,akkor jo van én is jot hallottam erről az elf olajról.. ford szám ,meg maj kicsit bejjebb csavarom a csavart,csak má fenn vannak az idomok és nem fértem hozzá, a rövid csavarhuzot meg nem találtam... de maj lehet álitok kicsit feljebb,maj meglátom
Nekem most a Mito alapjárata 1500 körül van,viszont az NSR-emnek 800-900 volt egyenletesen,lehet nem volt megfelelő,de hangra úgy ketyegett,mint egy svájci óra
Elf: Goofy használ ilyet,öli rendesen a gépet,nincs vele baja. Nekem Castrol Power 1 volt,most Motul 710 és a következő valszeg Agip lesz.
peterman!
megcsináltam amit irtál a powerral,és mostmá télleg jól nyit,zár amikor ráadom a gyujtást,viszont igy 7500nál ,amikor kéne semmit se csinál erre is van vmi ötleted?
Aminek nincs akkora lendtömege, mint mondjuk egy pannoniának, annak nem tesz jót az alacsony alapjárat. 1100 még egy simsonnak is kevés,(Gyári érték 1700) nem hogy a fajlagosan jóval kisebb lendtőmegü modernebb motoroknak. Nem oda kell beállítani, az alapjáratot, ahol még éppen hogy egyenletesen fut, a lehető leg alacsonyabb fordulaton, (ez nem 4t 4 hengeres motor) hanem a gyári ajánlás közelébe. Alapjáraton a porlasztás hatékonsága, a henger töltése- ürítése annyira rossz, hogy nem is igenillik hosszasan döcögeteni alapjáraton, pláne ha az még túl alacsony is. Ha, ahogy mondod, neked tök be van csavarva az alapjárati csavar, és mégsem lehet értelmes alapjáratot előállítani, akkor ott valami guzmi van, pláne, hogy felpörög,ha elzárod a csapot. Ez szerintem így nem jó, ha üveggyertyával állították be, ha nem. Nem bactatásból, de szerintem amiket leírsz, azok tök egy irányba mutatnak...
de nem dadog meg semmi,nem is áll le, ott megáll mindig stalbilan..csak oan kicsi,hogy alig hallom h megy ha másik motor is va na közelbe mindig nézegetem az órát h ez jár még alttam?
am ez az elf olaj,3800ft lenne ,mindenhol annyi,de én tok2100ér, full szint ,meg csomo szar rávan irva mindneféle normálnak megfelel,szval csak jó lesz
Az 1100 szerintem is kevés én úgy tudom 1500-2000 a jó ott nem dadog... A gáznál nem tudsz állítani? Amúgy nem tom milyen az elf olaj én castrol-t használok.
aham ak lehet,me nem mentem sokat,max 1 km et ien szép ovatosan ,3ezres ford.al ...nektek am mennyi az alapjárat? me nekem 1100 ,pedig fullra bennvn a csavar moynuk az stabil,nem áll le soha,csak kicsit kevés nem? nem tesz jót a főtengelynek álitolag...ja meg használ vki elf olajat?
mer mentem vele ,monyuk nem sokat,csa ovatosan ki a telekrevele,és a hütő 1ik fele ahol a csövek vanak meleg volt a másik része meg hideg...de csak bemelexik az ha mk vele nem?
milyen olajat érdemes önteni a mitoba szerintetek? és kb mennyi megy bele?
köszi
Elf: Goofy használ ilyet,öli rendesen a gépet,nincs vele baja. Nekem Castrol Power 1 volt,most Motul 710 és a következő valszeg Agip lesz.
megcsináltam amit irtál a powerral,és mostmá télleg jól nyit,zár amikor ráadom a gyujtást,viszont igy 7500nál ,amikor kéne semmit se csinál erre is van vmi ötleted?
am ez az elf olaj,3800ft lenne ,mindenhol annyi,de én tok2100ér, full szint ,meg csomo szar rávan irva mindneféle normálnak megfelel,szval csak jó lesz