lehet 125ös motorral kerekezni.. 50essel is lehet..még 1 babettával is.. én most a mitoval is megakarok tanulni.. szimoval,meg az apriliiával is ment má a vége fele,monyuk az supermoto volt.. na de csak sfog maj menni ezzel is..
nekem meg felcsillant a szemem amikor megláttam,h 1 kerék aszitte mh téleg utdsz vele kerekezni,mondom ak kérdek 1-2 dolgot h hogy csinálod..
ma meinditottam a mitomat(vagyis betoltuk )
az akksi jo mert feltöltöttük és kocsi akksival is be akartuk inditani de neeem ment
az önindito csak annyit csinál h amikor inditanám kattan 1 et de nem teker
segitsetek mit kell benne kicserélni
Jaja képeket akarunk! Nekem ugyan nem típushiba,de a váltó szart be. Ha minél kevesebb gondot akarsz,keverd te a keveréket,bár ritkán szokott gond lenni a pumpával. Karbi legyen jól beállítva,a mocit pedig ne használd lemerült akksival vagy anélkül,mert a power látja kárát!
Típushibák? Majd jönnek Neeeeem, szerintem nincs olyan sok, pl.: powermotor, powermotor elektronikája, ... Nekem ez a harmadik főtengely, amit beépítek Szerintem általános 2T tünetek
Dobjál fel képet a mociról....
Srácok most dobot a barátnőm baszki msot lettünk volna egy évesek hogy szerezzem vissza:S :(m idn1 januárban végre valamikor tuti meglesz és kész lesz a mitom már :(
Üdvözlet mindenkinek, új Mito tulajként!
Egy 94-es évjáratú gépről van szó, az érdekelne, h mik a típushibái ennek a motornak, mire kell odafigyelni... előre is köszi...
A töltők általába mind automatikusak, ami a kis töltöknél az akkumlátor 0-10A-ig vannak skálázva az optimális töltés lenne az akkumlátor kapacitásának 1/10-vel. De ezeknél a töltöknél csak a kezdeti áram felvétel lesz nagyobb, utánna a töltő "mutatókjja" visszafog állni... Szóval nyugodtan töltheted mert automatikusan szabályozza a töltést... max ha nagyon meleg vagy "bugyog" a celláknál... meg a dugókat is érdemes kivenni a szellőzés miatt...
nekem meg felcsillant a szemem amikor megláttam,h 1 kerék aszitte mh téleg utdsz vele kerekezni,mondom ak kérdek 1-2 dolgot h hogy csinálod..