És tudod, mit jelent a versenyképes ár? A minden Motor katalógus szerint 1,829,000 Ft. Vagy csak én gondolom, hogy ez igen magas? Még ez RS 125 is 1,299,000.... Persze valószínűleg így is megtalálják a számításukat, kisebb darabszám, magasabb ára, haszon kb ugyanott, ellenben magasabb presztizs, az összes milliomosxcsemetének ez kell majd... Persze 16 évesen, később már Duvaati, vagy MV Agusta
ezek faszok.kéthengerest írtak a kétütemű miatt
az ecs meg egy szekunder levegőrendszer lesz szerintem amivel folyamatosan sazbályozzák a keverési arányt,így kevésbé szennezy a mootor.
A Cagiva rendkívül büszke arra, hogy újraértelmezhette a KÉTHENGERES motor fogalmát és az új technikát a Mito 125-ösben is alkalmazhatta.
A cég által véghezvitt kutatások és befektetések következtében végleg vége azoknak az időknek, amikor a „kéthengeres” motoroknál egyedül a teljesítmény volt meghatározó. Mostantól azonban emellett a környezet védelmére is nagy hangsúlyt fordítanak.
A Dell’Ortoval együttműködésben elkészített beépített ECS (elektronikus karburátor rendszer) rendszer automatikusan szabályozza a megfelelő mennyiségű üzemanyagot, valamint a levegő/üzemanyag és olaj keveredését, de a szabályozó egység az indítást is vezérli.
Miközben a motor ára versenyképes maradt, a 125 köbcentis motor megfelel az Euro3-as környezetvédelmi előírásoknak és megtartotta az összes előnyét egy kéthengeres motornak: kicsi tömeg, nagy teljesítmény és ALACSONY ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉG.
Annál viccesebb!
A váltó benyomódott egy 3-4mm-t és pont amiatt nem fértek el a kitámasztóval.
Szóval a kitámasztó nem engedte lenyomni a váltókart...
Kicsit kijjeb húztam és máris elfértek.
Erre úgy jöttem rá, h ma kitámasztott állapotában ráléptem és lekattant, megörültem magamnak, h meggyógyult, kitámasztó föl, na akkor menjünk---- és akkor megint nem lehetett leváltani!
Na akkor esett le a tantusz!
De legalább boldog vagyok, h nincs semmi komoly baja!
NGK BR9EG de az enyimbe 10es van és nyáron mikor nagyon meleg volt le is dadogott pedig a 9es gyertyával ilyet nem csinált sztem 9est vagyél bele vagyis olyat amien benne van ha azzal jó ha nem akk 9
Sziasztok!
Van egy Cagiva mitom (125), a probléma a következő: sikerült a jégen álló helyzetbe oldalra eldönteni... Nem csattant v ilyesmi, a legető legfinomabban lett lekisérve.
után a próbáltam megkeresni az ürest, de lefelé nem lehetett váltani, csak fölfelé. Elérte a 7.et és annyi. beragadt, nem lehet visszaváltani. Be lett tolva nagy nehezen el is kapta, de még akkor sem lehetett visszapakolni...
Mi tévő lehetek ilyen esetben?
Előre is köszi!
Jaja,a kawacsacsi,,,most kerül be az R-es váltó,új vezlánc,gyertyasor,olaj,szűrő,szokásosak.futómű váz rendben még a carbon fékcsövekre várok és egyben a gép harcra készen
Kinek ,hogy áll a motor?
az ecs meg egy szekunder levegőrendszer lesz szerintem amivel folyamatosan sazbályozzák a keverési arányt,így kevésbé szennezy a mootor.
alacsony üzemelési költség,no comment
A cég által véghezvitt kutatások és befektetések következtében végleg vége azoknak az időknek, amikor a „kéthengeres” motoroknál egyedül a teljesítmény volt meghatározó. Mostantól azonban emellett a környezet védelmére is nagy hangsúlyt fordítanak.
A Dell’Ortoval együttműködésben elkészített beépített ECS (elektronikus karburátor rendszer) rendszer automatikusan szabályozza a megfelelő mennyiségű üzemanyagot, valamint a levegő/üzemanyag és olaj keveredését, de a szabályozó egység az indítást is vezérli.
Miközben a motor ára versenyképes maradt, a 125 köbcentis motor megfelel az Euro3-as környezetvédelmi előírásoknak és megtartotta az összes előnyét egy kéthengeres motornak: kicsi tömeg, nagy teljesítmény és ALACSONY ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉG.
A nagybetűs részekről vki világosítson már fel!
vettem ma givi tank táskát meg tchubaki láncot holnap fel is rakom! csak nekem van motorozhatnékom vagy másnak is?
1millió700eFt volt odairva.......ha jól emléxem.
Mit tudtok a 2008-as cagiva Mito Sp 525 ről? Lehet már itthon venni?
A váltó benyomódott egy 3-4mm-t és pont amiatt nem fértek el a kitámasztóval.
Szóval a kitámasztó nem engedte lenyomni a váltókart...
Kicsit kijjeb húztam és máris elfértek.
Erre úgy jöttem rá, h ma kitámasztott állapotában ráléptem és lekattant, megörültem magamnak, h meggyógyult, kitámasztó föl, na akkor menjünk---- és akkor megint nem lehetett leváltani!
Na akkor esett le a tantusz!
De legalább boldog vagyok, h nincs semmi komoly baja!
Van egy Cagiva mitom (125), a probléma a következő: sikerült a jégen álló helyzetbe oldalra eldönteni... Nem csattant v ilyesmi, a legető legfinomabban lett lekisérve.
után a próbáltam megkeresni az ürest, de lefelé nem lehetett váltani, csak fölfelé. Elérte a 7.et és annyi. beragadt, nem lehet visszaváltani. Be lett tolva nagy nehezen el is kapta, de még akkor sem lehetett visszapakolni...
Mi tévő lehetek ilyen esetben?
Előre is köszi!
motorm meg ugynézki jövőhéten már ketyeg