Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát milliomoséknál, a Yamágó szervízbe...
eMM az én mitom is ezt csinálja
az.. de idén nem.. 1előre álljon talpra a mito..azt max köv. szezonban durvulnék 1et :D akkorra úgyis érik majd 1 dugócsere+fúrás
elég merész ötlet
XT 600 blokkokat vajon mennyié vesztegetik naggyábóó"?
"Fix csapos mint a TZR"
Javitási mód:
egyszer eljött velünk motorozni de akkor is megmakkant a gépe már nem is tudom mi lett vele de vitt vele igaz akkor vmi fojtott elektronika volt benne (45paci) de nagyon durva volt
igen, most hogy mondod, valahol hátul tudtam, hogy te csinálod. Szegény gábor,sokat szív azzal a biciklivel, pedig alig megy vele.
Sziasztok!
Önindító motorba keresek szénkefét. ("91-es moci - nem indít, csak kerreg/zizeg -új aksival), Hol lehet ilyet kapni?
Egyéb gumi-ajánlatok a szezonra? Hol érdemes nézelődni?

De mennék már én is ki...
újíttasd fel.nincs sok értelme használtat venni tizenezrekért,ha kb 20-25bőől rendbe a régoi.
Csáőó Fiúk
rég jártam már erre, de már jön a szezon
nem tud vki olcsón 94es mitohoz főtengelyt? meg esetleg elő kerékhez, spirál amibe belemegyek, ami meghajtja a kilométerórát. Köszi
:) Összefutnak a szálak.Én csinálom a blokkját.egy jobbos belső sonka kéne neki,ép csappal.
Asszem Pedróza (Malek Gábor) keres akkor egy donor motort aminek a blokkja egészséges.
Én meg csak kivéncsi voltam,nem láttam még ilyet belülről(nsr250-est)
ja jó mosatmá vágom,csak igy h yet nem vágtam mivan
mire lesz cserélve?
Kösz midenkinek neked is, asszem blokkcsere lesz akkor.
Jet,az egyfajta gyorsítórendszer, ennek a fűvókája a jet fúvóka.
ha kis gázról hirtelen rántasz egy nyelet, kissé dúsabb keverék kell, mint ha lassan gyorsítasz, ezt intézi a jet.
Igen az övéről, és én még nem látam ilyen főtengőt. Ez egy darabból van kovácsolva-köszörülve, és mint egy 4t motor összerakós a hajtórúd alsó szem, vagy hogy?
csapot nem lehet cserélni benne.Fix csapos,mint az RD 250,350, TZR...
powerjet fuvóka,egy másik fuvoka a karbiban.akkor nagyobb,ha nagyobb a luk,bármilyen hihetetlen:)
nagyobb jet? az mi? és mikor van nagyobb jet?
pl felülcsöves és v2-es tzr-ben is a hajtókarcsap nem cserélhető(sonkával egyben van kimunkálva),így ha az megég,megette a fene az egészet.,
Gondolom simsonos komád sp nsr-je miatt kérdezed.
én is ugytudom nem,de ha valaki meg is machinálná,az is egy vagyon lenne mint az uj tengely,de koránt sem biztos hogy jólenne.
én tudok egy nsr-ről aminek meglett csinálva a főtengelye de azis horror pénz volt.
Off téma: Tényleg nemlehet felújítani egy nsr 250-es főtengelyét? Nekem ezt mondták, de ez valahogy hihetetlen.
140 es is még elmegy de akkor általában nagyobb jet van bennük.