jaja iogazatok van kit érdekel
volt egy kawasaki-m azon voltak ilyen apróságok h műanyag fogaskerekek pl fordulatszám mérőnél meg olajzónál....hát nem csodálkoztam h mindig beszart minden
Akkor remélem jót mondtam ha te is érted....de valah ugy h alapjáraton több olajot ad mint mint középtartományban de magas tartományban meg sokat....De még rajzot se tok elképzlni elfelejtettem pdig le is rajzoltk nekem!
De am meg az olajzó lenne ebben a legjobb mert az se folyamatosan adagolja hanem lineárisal és parabola formában tehát valami nagyon hülyeség az egész!
Hát tény és való az a biztos, hogy magad kevered, de én úgy vagyok vele még jó addig használom így... Am. van egy eladó power elktronikám óccsóért 98as Evo-é volt!
Ilyesmi korban lévő motoroknál aztmondják h már nem megbízható meg h a motor kopása stb és h keverd magadnak....én inkább minden nap megnézem az olaj tartájt h fogyott-e meg ellenőrzöm az olajszivattyút és odafigyelek a vízhőfokra....de szerintem ezt az új motorokkal is meg kell csinálni!
Mostanában gondolkodtam azon h jó e a különolajzás vagy esetleg jobb lenne-e ha saját magamnak kevrném az benzinhez az olajat. Valaki hozzáértő irhatna eről egy kicsit, előre is köszi.
volt egy kawasaki-m azon voltak ilyen apróságok h műanyag fogaskerekek pl fordulatszám mérőnél meg olajzónál....hát nem csodálkoztam h mindig beszart minden