há more, ha oan aron elsz cucc ,amiröl Dadis regél,akkor azt is hozok szivesen:D majd telon v msn-en ledumaljuk, Trabival megyek, fel,úgyh ha megegyezünk,akkor ki kell pakolnom a hátuljábó la zenét
eredetvizsga lehet nem si szükséges..hoszú távra tervezek mindig..:D a simsonom si örök motor lesz, könynen előfordulhat h ez sem fog tőlem már továbbállni
de az,de műszakin legutóbb is csesztek a számokra, másrészt nem tart semmibe se ráfémragasztózni egy lapkát a villanyaknál,amibe bele van gravírozva az eredeti vázszámod:)
az a 2 zártszelvény alul nem fog kilógni, le fogom szabni, így is tartani fogja még a hátsó ülést,de utast úygsem viszem.. ha később kellene, még visza tudom heggeszteni, jaja a kormáyn lejebb elsz rakva.. megterveztem a 2 bilincset, Edem apujának elküldtem a rajzot ..elvileg kiesztergálja majd nekem ha ráér, ütközni nem nagyoin fog sztem semmiben, majd úgy teszem fel a fejidomot és úgy faragom meg az oldalát
az oldalát azt üvegszálból fogom valószínűleg kialakítani,sablonkészítés,minatvétel, rajzolgatás.. kitartás,szöszmötölés stb.. de sztem össze fog jönni :) meg 1 tank takaró idomot kell farahni még,mivel a freccia tankja nem takarja sem a ki1enlítőtartályt,sem az olajtartájt..
Nem is rossz... Kicsit kilóg a váz hátul, de ha csak a két zártszelvény mindkét oldalon, az nemrossz szerintem. Ellenben a kormányt ugye lejebb kell tenni És megnézted azt is, mibe ütköznek a cuccok?
Egyébként az üvegszálas cucc azért lenne jobb, mert azt könnyebb faragni.
najó ez csak gyors photoshopos hülyülés egy c10r-el.. de vmi hasonló elvetemült ötletem van a segédváz átalakítássa és az első futómű módosítása mellett
nincs valakinek komplett kuplungkarja?