a I-es Mito régi manual-ja Champion N2C-t ír,az EVO-é Champion N84-et vagy NGK B95 EGV-t,de jó bele 9-es vagy 10-es hőértékű megfelelő menetű NGK gyertya is sztem
sziasztok !
lécci segitsetek !
3 hete vettünk 1 mitot "93 mas és az lenne a baj h nem akar menni ! 1.2.3 ban szépen huzz
berakom 4. utána semmi 7 ezernél 4. ben nem akar tovább menni utána viszarakom 3. ba pörög vagy
10 ezret utána fel tom huzni oan 110-120 ig de tovább nem ! meg szokott oat is csinálni h 4. be
elkezd rángatni és sehova sem megy ! azt mondják h gyertyát csere , karbi és légszürö tisztitás kéne
nektek mi a véleményetek ? vhogy segitsetek lécci ! elöre is köszi
Most értünk haza egy kisebb túráról haverommal Phoneman-nel.
Elmentünk Sárospatakra,Sátoraljaújhely és a kisebb falvak,kb 150km-et nyomtunk le 6-fél10ig
képek sajna nemkészültek mert mire odaértünk szürkült és minőség szar lett volna de majd legközelebb
Hát ez elég macerás De majd idővel megoldom Mert ilyen autolámpa sötétitős sprayvel akarom lefujni, van is itthon csak ezt a lámpát nem akarom megfujkálni...
Lefóliázod a belsejét a hátsó lámpádnak. Veszel autós boltban olyan matricát, ami a kocsik szélvédőjén szokott lenni, és a belsejébe belerakod, úgyis öntapadós. Macerás, de 1000ből megvan a fólia, és ha műszakira viszed, egyszerűen lehúzod róla, utána meg vágsz bele a csíkból egy másik darabot. Fekete nem lesz teljesen, de így sötétíteni tudsz rajta!
Ma voltam Kunszentmártonba motors talin! 252.7 km-t tekertem ma bele ezzel a turával plus még a ma esti
pajszerkodás a faluba... Hogy lekopogjam semmi müszaki probléma nem adódott!
Hello! Ha nem a megszokott hangot adja ki akkor biztos vmi nem stimmel(erre te is rájöttél ),üresben nézd meg,hogy 7 ezer felett mozog-e a szervómotor! Lemerült akksinál szokott elszaródni. Nekem régen az RD-mnél csinálta azt,hogy 6-7 ezernél nem forgott tovább és visszaváltva sem ment feljebb a fordulat: szar volt a gyertya,szvsz ezt egy gyertyacsere megoldja,9es hőértékű asszem a jó. NGK BR 9...
Sziasztok A mitom 6000 7000 -nél lehörög! De csak 1 bizonyos hőfoknál csinálja (70 Fok ) ! Ahogy ráadom a gyujtást nem a megszokott hangot adja ki hanem attól eltérőt ? Lehet h a powr elketronikám döglött be ? Ha vki tud vmit akkor írjon ! Ja és ha a power elektronikám szarozik akkor azon lehet állítani?
Fontos lenne a segítség Írjatok ide !
sziasztok, lenne egy ilyenem ha valakit érdekel. Tudom hogy itt csak mito fanok vannak, de higgyétek el ez a motor is tud annyit mint egy hasonló koru mito, és ennyiért szerintem nem rossz nem? http://www.kepesmotor.hu/giler...
1 millió 85 ezer forint nem milliók és meg éri nem kicsit injectoros 2 hengeres olaj és lég hűtéses 5 sebességes 4 ütemü digitális kijelző midnen érted dupla tárcsa fék ienek egy ktm be hol vannak ien cuccok 1millió 8százért... sehol ja és két év tejes korű garancia van arám amit lehet hosszabítani 60 ezerért
gyertya csere alap,mint párral lejjebb írtam,meg mehet a pucolás is,jól ajánlották
lécci segitsetek !
3 hete vettünk 1 mitot "93 mas és az lenne a baj h nem akar menni ! 1.2.3 ban szépen huzz
berakom 4. utána semmi 7 ezernél 4. ben nem akar tovább menni utána viszarakom 3. ba pörög vagy
10 ezret utána fel tom huzni oan 110-120 ig de tovább nem ! meg szokott oat is csinálni h 4. be
elkezd rángatni és sehova sem megy ! azt mondják h gyertyát csere , karbi és légszürö tisztitás kéne
nektek mi a véleményetek ? vhogy segitsetek lécci ! elöre is köszi
Elmentünk Sárospatakra,Sátoraljaújhely és a kisebb falvak,kb 150km-et nyomtunk le 6-fél10ig
képek sajna nemkészültek mert mire odaértünk szürkült és minőség szar lett volna de majd legközelebb
pajszerkodás a faluba... Hogy lekopogjam semmi müszaki probléma nem adódott!
Fontos lenne a segítség Írjatok ide !
http://www.kepesmotor.hu/giler...