ebben segítsetek: minden megvan öszeraktam de nem akar beröffeni önidítózok mint állat de nem gyújtja be néh ha egy baszot nagfyot tdurran aztán füst de csáh lehet hogy a trafó a szar?:S de szikra pedig van csak lehet hogy szarul megy ajjaj tanács valki?
Ma kellemetlen meglepetés ért...mondom meg nézem már benne az olajat hát látom alig van benne
bazzeg mondom ez igy nem yó!Levettem az olajdekni felöli idomot na mondom leengedem az olajat...
lejött belöle 5 deci a 8 helyett....mondjuk a blokk alja olajos volt és a leersztö csavarnál szivárgott egy kicsit de remélem nem arrol van szó hogy a forgattyus házba be szipkázza mert akkor....hajjaj szét huzás elöbb utóbb....na mind1 most felöntöttem és letömitettem a leeresztö csavart is és meg látjuk mi lessz...
Hát jött egy visszautasíthatatlan ajánlat a Frecciámra és hát váltottam. De egyenlőre nem bántam meg, pedig nem volt vele sose semmi bajom. De azért a 4 henger a 4 ütem és a 16 szelep egy sportdobbal a végén iszonyúúúúúan jÓÓÓÓÓÓ ! Úgy néz mindenki amikor közlekedek a gépemmel, hogy az ihaj :D, frecciával is megnéztek párszor, de ez egyenesen vonza a tekinteteket.
én is 160/50el toltam az Apriliámmal.. Sajna a mito elég harmatosnak tűnik power alatt de talán egy jó kis takarítás ráférne, ez lesz a vasárnapi programom :D
RSZsoltu vegyél fel ha gondolod :) Nah akkor az érdi motorosokkal jó lenne egy tali v. túra! Nincs vmi klub akár myvipen ahol az Érd környékiek vannak?
álnék a magaslatán :D ien alpdolgok vannak csak hogy a karbi az elején nem szívta meg magát a benzinnel most már megvan midnen mrá csak az a gáz hogy kurvára más gyertya van hozzá nem a sajátja de azt ma megvvetem már apám,nál van most mek érte be törökbálintra jövök haza aztán majd kiderül mi a szitu a léyneg ami léyneg működik csak a gyújtás nem száza szikra van szóval vagy a gyartya de ha nem az akor gyújtó trafó csere lesz bár an szikra szóval sz.tem nem az a baj
hali nah az zöld mito a juhászé de az már nem megy elvileg arról lesznek még alkatrészeim a hátsó lábtartó még kell róla aból van a hátsó lámpám ő engem arról ismersz meg hogy sárga a moicm nincs rajta idomozás csak faridom van azon pedig bal oldalt van egy cagiva elefánt és a lámpám zöld a fejidomom meglesz nem soká de egyenlőre a mocinak kéne menni persze ütközhetnénk nekme oksé egyébként igen csak én 160/50 :D el tolom (nám)
Állítólag, elég egy olyan műbizonylatos papír, hogy egy szerelő ír róla egy olyat, hogy vissza lett folytva a motor 11Kw ra, és ő vállalja teljes mértékben ezért a felelősséget is. Na most ettől kezdve hiába lesz beírva a forgalmiba a 22, így az érvényét veszti. De ha 1X kiméreti a rendőr és bebuksz, akkor a szerelődet is fel fogják jelenteni. Ezt pedig álltalában nem szokta senki sem bevállalni. Vagy megiratjátok a műbizit és bemész az okmányirodába csináltatni új forgalmit és törzskönyvet. Akkor már papír sem kell, csak fogadják el neked.
8kor indulok kakucsra jönn ma valaki?
én féltem és ápolom a mocim erre apum meg akarta csinálni a menetet a tükörbe most már átmenő csavart is rakhatok bele.........
kialakult a végső kép a supercityről (125) ha valaki még emlékszik a tünetekre: dugó,gyűrű,tömítésgarnitúra,full power csere mindenestül tömítésestül,hónolás,légszűrő,kipuff heggesztés,tűgörgők,stb. csere újra összvissz 50.000ft ba fájt és hátra an az összerakás. jó motorozást.
Na jó, azért a villáskulcs részemről is "költői" túlzás volt, de biztos, hogy azért egy nyaklevest adtam volna a gyereknek...
Node most rakosgatod otthon magad, és ahogy a problémákból érzem, nem állsz a helyzet magaslatán. És így lehet, hogy több kárt csinálsz, mint gondolnád. Az MZ-ket mi is faragtuk otthon faterommal, de mikor 20 rongy 1 dugó, akkor én már inkább nem nyúlok bele a motorba, jobb azt szakemberre bízni.
Lehet, hogy többet áll a gép, mert nincs rá épp lóvé, de ha egyszer kész, akkor már jóval jobbak az esélyek.
Én kb. 350-400km-t mentem a Mitóval, mióta megvan. Rohadtul élveztem, de rájöttem, hogy a power nem úgy teszi a dolgát, ahogy kéne. Idegesített. Nem tetszett a motor hangja sem, elvittem szerelőhöz. Kapott új dugót, megcsinálták a powert, meg ami még volt rajta pár apróság. Szombaton hozom el, és teljesen nyugodt vagyok, mert tudom, hogy jó kezekben volt és meg van csinálva rendesen. És remélem, most hétvégén be is tudom járatni rendesen. Ha érdekli a társaságot, majd beszámolok.
bazzeg mondom ez igy nem yó!Levettem az olajdekni felöli idomot na mondom leengedem az olajat...
lejött belöle 5 deci a 8 helyett....mondjuk a blokk alja olajos volt és a leersztö csavarnál szivárgott egy kicsit de remélem nem arrol van szó hogy a forgattyus házba be szipkázza mert akkor....hajjaj szét huzás elöbb utóbb....na mind1 most felöntöttem és letömitettem a leeresztö csavart is és meg látjuk mi lessz...
Nemtudná valaki megmondani hogy hogyan lehetne 22kw-ot átirni 11-re nagy segitség lenne?
én féltem és ápolom a mocim erre apum meg akarta csinálni a menetet a tükörbe most már átmenő csavart is rakhatok bele.........
ezt a mito-t én is néztem,túl jó áron volt,rendben is van? vagy mi volt a baja?
Node most rakosgatod otthon magad, és ahogy a problémákból érzem, nem állsz a helyzet magaslatán. És így lehet, hogy több kárt csinálsz, mint gondolnád. Az MZ-ket mi is faragtuk otthon faterommal, de mikor 20 rongy 1 dugó, akkor én már inkább nem nyúlok bele a motorba, jobb azt szakemberre bízni.
Lehet, hogy többet áll a gép, mert nincs rá épp lóvé, de ha egyszer kész, akkor már jóval jobbak az esélyek.
Én kb. 350-400km-t mentem a Mitóval, mióta megvan. Rohadtul élveztem, de rájöttem, hogy a power nem úgy teszi a dolgát, ahogy kéne. Idegesített. Nem tetszett a motor hangja sem, elvittem szerelőhöz. Kapott új dugót, megcsinálták a powert, meg ami még volt rajta pár apróság. Szombaton hozom el, és teljesen nyugodt vagyok, mert tudom, hogy jó kezekben volt és meg van csinálva rendesen. És remélem, most hétvégén be is tudom járatni rendesen. Ha érdekli a társaságot, majd beszámolok.