Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is a power szarakodik most. Lemostam a blokkot, és azóta az enyém is baszik megmozdulni, pedig az 110% hogy az elektronikába nem ment víz! MI baja lehet?
Azt tudom csak vmivel másabb az elektronikája és h annak is kell-e na szal értitek De akkor tudom h annak is kell
ugyan az a power van az evo-ban is mint az 1-es 2-es Mitoban
Csakl mert egyik srácnál baszik kerregni... Bár szervizbe van neki... csak h akkor annak is kell-e...
Illik hallani!
Ha az evora ráadjátok a gyújtást akkor a powert hallani ott is?
Van rajta 1 repedés...ott ahol az ellen suly van benne annak a házának az aljánál a csavar mellet..végül is nem veszélyes mert ott nem nagyon van jelentösége de akkor is zavar!
Hát sajna nekem nincs... Amúgy miért mi a gáz vele?
Csá!
Van valakinek blokk alkatrésze eladó?Konkrétan a blokk közepe kéne az amelyiken a motorszám van
az a fele!Sürgös lenne mert raknám össze fele a motort!És ha van mennyiért vesztegetné?
Hát max délután kitolom a garázsból a garázs elé,elég rövid táv
holnap tatabánya felé nem indúl valaki motorozni?
Nekem ezt a sachsom csinálta amikor csapágyas lett, elösször csak szimeringre gyanakodtunk aztán szét lett kapva és a csapágya kelszálltak... 3 ezer alatt megállt, de kipörgött rendesen de nem akart menni...
hát a tünetet nem tudom kezelni csak annyit tennék hozzá, hogynekem tegnap előtt ugyan ez a tünet jött elő aztán a csörgés mellett egyre jobban elment az ereje és végül megállt.gyertyát cseréltem indítóztam tologattam, mikor aztán nagy nehezen tolásra ha folyamatos csőgázt húztam hörögve elindult. sok pihenővel meg tettem a hazafelé 4km-t. ha húztam a gázt neki olyan hanggal ment mint amikor gyújtás nélkül tolod.semmi alapjárat csak ha 6-7ezren tartottam a fuldokló motort akkor maradt életben. otthon az első észrevételem:hogy a power szelep ki volt akadva. A tünetek alapján először gyűrűrepedésre tippeltem. majd power szelep hiányára, vagy még dugulásra. most egy teljes karburátor és porlasztótisztításon vagyok túl és semmi változás.ja és a kipu és a henger találkozásánál okádja a benzines,olajos szmötyit. nagyon gyanakszom a power bszakodására. VÉLEMÉNY? hétfőn mek szerelőhöz.(cagiva supercity125)
Baj van, segítsetek mi lehet ez!

A tünet: erősen és csúnyán csörög valami a blokkomban,
olyan a hangja, mintha alsó kipufogómban egy leszakadt csavar rázkódna a rezonációtól, de a kipuban nincs semmi.
alapjáraton csörög, ha pörgetem elhallgat (vagy nem és csörög tövább egy hangyányit intenzívebben...)
eddig kb 30 km-t mentem így vele (Bp-ről haza kellett mennem) Nem állt le/be, kicsit a teljesítmény, mintha visszaesett volna, meg mintha tompult volna a hangja, de nem tudom, hogy e két dolog összefüggésbe van-e egymással.

Totál tanácstalan vagyok...segítsetek, please!
Egy 7-est
az fain
én is gondolkoztam rajta hogy rakok rá valami számot mert hát mert na:D
sztem feldobná egy kicsit
hátha jó valamelyik, igazából japánok vannak de ha felhívod őket szerintem szereznek egy próbát megér....
nagyvas.hu
sziasztok! ma kölcsönadtam egy haveromnak az EVO-mat, és törött kuplungkarral hozta vissza... letámasztotta egy alacsony korlát mellé, ami letörte
ha valakinek van ELADÓ KUPLUNG és FÉKKARJA, szóljon.
előre is köszi.

széles utakat...
Ajka
Motorbontó Most láttam ezt a linket olasz motorok is vannak
somarace te hova valósi vagy?
Kis Lászlónak hívják, de nem volt osztálytárs, csak egy évfolyamon voltunk, meg egymás melletti szobákban laktunk. Középisi után ő is a Műegyetemen kezdett, de egy pár hét után nem láttam többet...
egy kapcsolási rajzot tudnátok adni?
mindegy mien cagiva csak cagiva legyen
a power rész kéne :S
Ja, daróci vagyok. Vannak jó pincék az biztos, jó sok. Ki volt az osztálytársad?