18000 az azért már tényleg sok vazze....mi megterhelés az már csapágyaknak szelepeknek mindennek!
a mito mikor már 9-10 ezer körül van már azért van hangja rendesen!nem hogy 18000.......
Érdekes,én pont az anyagiak miatt vettem ilyen gépet
Úgy voltam vele,ha gebasz van 100-ból rendbe lehet full rakni,ha meg nem folyamatosan gyilkolod akkor 15 ezret is elmegy egy dugóval utána meg még 15 a komolyabb felújításig,mert a másik lehetőség nekem a 250 4T 4 henger lett volna,de az sokkal költségesebb,meg azok aztán tényleg szétforogják magukat 18000 rpm
Az érdekelne.... attol függ milyen áron és mi van meg hozzá mert nekem az ilyenek mint karbi,olajpumpa,gyujtás az nem kellene még lehet henger se de az ártol függ...ird már le mennyire van egyben mik vannak rajta és hogy mennyibe adnád kb.
Nem fontos h "eladjam" de ha valki megfizeti érte amit gondolok akkor viheti. Most teljesen egyben van a gép minden jó rajta. Eddig se hajtottam most meg, hogy jó pláne nem merem vettem rá mindent ami nem volt jó. Még nem volt mocim nem értettem h mit kell mindig motorfelújítgatni ezeket, most h van egy ilyenem tudom az a baj velük h szétpörgik magukat én nem szeretném végig csinálni megint azt h felújítsam most ahova kell eljárkálok vele de szeretném h megvegye valki és majd idővel 4T re ülni.
ui.: Egyébként imádom mert persze nincs is jobb ennél pörögnek mint a barom csak anyagilag kell birni
Utánanéztem (szó szerint írom sm-ból)
Első teleszkó olaj: Specific "MARZOCCHI" SAE 7,5 Mennyisége: lepje el a villaszárat a tetejétől számítva 15 centire és,ha jól számoltam akkor ez 2,8 deci olaj/villaszár.
A villák belseje különbözik,ez normális és az is,hogy a féknyereg felfogatásnál meg van erősítve
A fékolaj: Agip fékolaj (Brake Fluid) DOT4
A műszerfalizzókat nem tudom hány W-osak,mert,ahogy a képen láccik van 4 a visszajelző lámpáknak és(ahogy nézem) 4 a két nagy órának és 2 kicsi a hőfokmérőnek,de ez azt hiszem olyan 1W körüli lesz és a nagyok 2W-osak,NSR-nél így volt.
A többiben sajnos nem tudok segíteni
ja és srácok elviekben 9. én meg lesz az alkatrész a mocimhoz nincs kedve valakkinek feljöni az ő mocijával röhögni az enyémen egyet aztán pedig segíteni öszerakni és minden kábelt viszadugni a helyére?(lelehetne nézni az ő mocijából) így sokkal 1 szerűbb lenne max 2 óra alalt kész lennénk sőt...Érdi vaok pestről pályán 10 perc mellék utakon max fél óra
amég, áll a moci én úgy döntöttem alkotok valmit szóval cseréltem váltó olajat... oylan feket volt mint a bűn ha mágnest oda raktam elkezdet gyűlni a cucc .... de smot már fasza mert szép új oaljat kapott már csak működnié kéne a bloknak de ha minden igaz Juhász jön 8.án haza és 9-10 re kész lesz a moci elvielg...
Én asszem DOT4-es fékolajat tettem az enyémbe, de nemvagyok benne biztos, délutánra kiderítem. A többi kérdésedre sajnos nemtudom a választ. Ja és köszi nekedis a segítséget, majd aztis megkocogtatom...
akinek van vagy tud az pls szóljon
thx
a mito mikor már 9-10 ezer körül van már azért van hangja rendesen!nem hogy 18000.......
Úgy voltam vele,ha gebasz van 100-ból rendbe lehet full rakni,ha meg nem folyamatosan gyilkolod akkor 15 ezret is elmegy egy dugóval utána meg még 15 a komolyabb felújításig,mert a másik lehetőség nekem a 250 4T 4 henger lett volna,de az sokkal költségesebb,meg azok aztán tényleg szétforogják magukat 18000 rpm
ui.: Egyébként imádom mert persze nincs is jobb ennél pörögnek mint a barom csak anyagilag kell birni
Nekem van komplett blokkom ha érdekel írj ide és megbeszéljük
Első teleszkó olaj: Specific "MARZOCCHI" SAE 7,5 Mennyisége: lepje el a villaszárat a tetejétől számítva 15 centire és,ha jól számoltam akkor ez 2,8 deci olaj/villaszár.
A villák belseje különbözik,ez normális és az is,hogy a féknyereg felfogatásnál meg van erősítve
A fékolaj: Agip fékolaj (Brake Fluid) DOT4
A műszerfalizzókat nem tudom hány W-osak,mert,ahogy a képen láccik van 4 a visszajelző lámpáknak és(ahogy nézem) 4 a két nagy órának és 2 kicsi a hőfokmérőnek,de ez azt hiszem olyan 1W körüli lesz és a nagyok 2W-osak,NSR-nél így volt.
A többiben sajnos nem tudok segíteni