Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali, asztmondták hogy nem vészes a dugóm szereznek rá gyűrűt és meg csiszolgatják vagy tudja a fasz mind1 át jött valami nagy motorros tetovált 2 méteres chopperes arc nagyon jó fej 3 perc allat nem hazudok 3 perc allat az öszerakot blokkot úgy szétszedte hogy csak néztem....szóval elvitte a dugómat azt meg csinálják de mivel kb sz.tem 1 hónapot fog menni, úgy is veszek dugót egyenlőre most meg csinálják visza hozzák, megnézem éncsak a gyártást láttam rajta :) szóval megnézem és azért rendelek egy készlette pluszba hiszen ki tudja... :) köszi a segítséget :D
Castrol Power 1 racing eladó 2700ft/ liter de ha többet viszel olcsobb msn=
aprilia-rs-racing@hotmail.com
Ja, amúgy a hengert tolómérővel nem tudod megmérni pontosan, azt csak lyukmikróméterrel lehet igazán, hiszen századpontosan kellene hogy megfelelően lehessen bele dugattyút választani.
Na, itt egy Vertex dugó, az összes Vertexre ezek vannak ráirva: A képen nem nagyon látszik, de baloldalt a gyártási azonositó (ezen pl.03-14 7016), jobb oldalt a méret (53.97), alul pedig ezen pl. C betű, felül pedig a nyil ami a kipuff irányát mutatja.
akkor már vágom,hogy miért volt az a sok örjöngő a vidim láttán,hogy nagyon pörgetve van szegény vas
Pedig ezeket erre tervezték
Vegyetek CBR-t ha 6000-en akartok közlekedni
én pl . nem nagyon szeretem használni 6000 alatt!
Ha 7 felett van akkor van jókedve
elkormozódik a kipuff ha nem huzatod ki néha, ha rendesn be van állítva akkor is, nem ég el rendesn a benya alacsony fordulaton, ilyen és kész
10W40
köszi szépen
és azt nem tudjátok véletlen hogy hol lehet dugót,hengert venni? 125ös.
Én az Agip Speed 2T-t ajánlom. Évek óta használom és soha nem volt vele bajom. És az ára sem vészes. Itt nálunk 3150Ft/l
mien olajat öntsek 125 supercitybe? azt tudom h. váltóhoz 5w40 a motorba mien full szintetikus nyálat tegyek?
Én a mitót azért vettem hogy megtanuljak motorozni. Ja meg persze azért mert tetszik a macskáknak...
Azért néha meghúzom a bajszát de ha jól be van állítva a motor akkor az alacsony fordulat nem fog megártani neki. Legalábbis ez enyémnek se ártott meg eddig. Én álltalába 5-7 ezer között szoktam motorozni ha csak úgy megyek... Adrenalinnövelés majd igazándiból jövőre következik egy 600-as nyergébe. Attól nem kell félni majd hogy megragad. Meg az tényleg komolyat megy 125-től nem kell csodát várni...
Ezt így fórumon nagyon sokáig tartana elmagyarázni, hívj fel és amiben tudok, segítek.
06304021035
Igen, azt kifelejtettem, hogy

*tisztelet a kivételnek...

Modjuk sztem te sem úgy fogod eladni a géped, hogy a két kezeden meg tudod majd számolni hányszor pörgetted 10.000-ig.
Más: egy ilyen gép a hajtásra van tervezve és nem tesz túl jót neki, ha nincs kihajtva párszor. Nekem volt, h emiatt fulladt le (persze a karbim már cserés).

Kinek mire kell a motor... nekem általában ardenalinnövelésre. Ezért vettem a mitot.
Hali!
("...nincs széthajtva.." - nos, nem tom ti hogy vagytok vele, de a mitot hajtani kell, hogy élvezd a motorozást, felejtsd el, hogy öregpapáktól veszel mitot, mert olyan nem létezik.)

Én mondjuk ezzel nem értek egyet, mert én nyugodt lelkiismerettel állíthatom hogy az enyém nincs széthajtva. Két kezemen meg tudnám számolni hogy eddig hányszor pörgött power felett a motorja, mégis élvezem vele a mocizást. Pedig én még öreg papa sem vagyok...
Sziasztok!

Egy másik topikban írkáltam eddig, mert még nagyon új vagyok, de szerintem itt hamarabb meglesz a válasz.

Szóval: először ez volt a kérdéslistám.
Sziasztok!

Venni akarok egy 2000-es évjáratú MITO-t és leírnék néhány hibát. Lécci segítsetek, hogy mennyire súlysak és hogy mennyire javíthatóak.

1. A moci alacsony fordulaton nem nagyon húzott, alig akart elindulni és egy-kétszer le is fuladt, de magasabb fordulaton leszakadt az arcom, annyira ment. A srác azt mondta, hogy valszeg a légszűrő kaka, és hogy nem túl nagy tétel, de akkor nem értem, hogy mért nem cserélték ki.

2. A moci teste elég viseltes. Elég sokat csúszott már szegény, de nem tűnt reménytelennek. Szerintem javítható.

Kérdéseim:
1. Az említett gyengeség miből eredhet?
2. Hol tudok venni Cagiva Mito-hoz alkatrészeket?
3. Illetve egy furcsa dolog: a képek alapján azt dondoltam, hogy olyan 97 környékétől már csak sokköllős kerekekkel jöttek ki Ducati elejű Mito-k. Ennek ellenére ezen az állítólagos 2000-es évjáratún 3 küllős felnik voltak. Valamit benéztem, vagy kaki van a levesben? Illetve lehet valahol sokágú felnit venni?
4. Mik a tipikus betegségei egy ilyen mocinak? Mit nézzek meg mindenképp mielőtt leszurkolom a $$$-t?

Válaszokat előre is köszi!

Erre jött a válasz Luigitól:
Nézd meg működik-e a power szelep. Ha rossz, ki szokták támasztani, akkor mindig nyitva van, nincs fojtás, alacsony fordulaton gyenge. Ha rossz az elektronika, az zsebbenyúlós!
Alkatrészeket az Italmondo-tól rendelhetsz, újat,drágán. Nézz szét a Cagiva Mito topicban, szinte bármit találsz.
A moci legérzékenyebb pontja maga a motor. A henger ill. dügó csere idönként szükséges, mint minden ennyire kihegyezett motornál.


Aztán megint én:
Kedves Luigi!

Köszönöm a hasznos infókat!

Azonban új kérdéseket vet fel a válaszod: Mi az a Power szelep, illetve hogy lehet ellenőrizni a működését, illetve hogy veszem észre, ha szar a power szelep?

Válaszod előre is köszönöm!


Tud nekem valaki segíteni? Illetve mindenféle jó tanács jól jönne, mert úgy fest, ma megköttetik a nagy üzlet, és ma már együtt alszunk a szerelmemmel.
bár igazából én nem éreztem hogy gáz lenne a motorral... kiseb gondok voltak dde semi oylan ami arra tutalt volna hogy a dugónak baja van... :s csak néha kopgot e magas alpjárat miat sok volt a oalj azt nem tudott mit kezdeni vele de akor se vágom miért szette szét mert elgalább ment:( mind1 ez van most dolgozok ahogy csak tudok hogy legyen lóvém :s
jah nekem is azt mondták hogy nagy generál volt... 4 hónapja, látszik is, és kérdeztem hogy miért fulladt le hát az olaj szűrő... ment is 1 hónapot...azt meghalt vagy is igazából nem értem mert tök faszán ment csak aztán peti szét szedte v.miért ésmonta hogy a gyűrük elvannak törve...
nem lehet ien sorozat számut rendelni azt csa?
07-10 13835
EZ VOTL RÁÍRVA...
a tetején szokott lenni, kapard le a kokszot és látszani fog.
a dugó belsejében van a méret? írj kérlek!
250 alatt biztos nem jössz ki ha költségmentes szép mitot szeretnél, de inkább 300 ezer, szal sztem is megéri annyiért.

Én 150-ért vettem és most tartok kb 320-nél úgy, hogy a haverom nem kért pénzt a szerelésért! (teljes dugó-gyűrű-henger csere is volt), de még kell rá gumi, és akár le is festhetném, mert karcos...

Mondjuk a sok szívásból legalább tanultam sokmindent és tudom mi van benne.

"...nincs széthajtva.." - nos, nem tom ti hogy vagytok vele, de a mitot hajtani kell, hogy élvezd a motorozást, felejtsd el, hogy öregpapáktól veszel mitot, mert olyan nem létezik.

Ha generál után veszel, az egy biztos pont...
Másik fontos dolog: milyen olajat használt a tulaj? Megéri megvenni a legjobbat bele és csak azzal hajtani, mivel ez a lelke az élettartamnak. (én Repsol 2T Competition-t használok 3500 Ft/ liter). Kifizetődik hosszútávon.

Jó döntést kívánok!
amit írtam az a tetelyére volt írva! hol lehet megtalálni a méreteit?