Hivatalos adatok pl:
NSR főtengelyen 29 lóerő
Mito főtengelyen 30 lóerő
Futura keréken 27 főtengelyen kb 30 lóerő
A hátsó keréken egy kb 10%-os veszteséggel kell számolni,de ezek mérések (sztem!) csak tájékoztató jellegűek,mivel annyira sok múlik a henger,dugó állapotán,a karburáláson,a kipufogón,stb,stb...
Polini cuccra írtak nekem 34,1 lóerőt Mitora és 37 lóerőt RS-re
ez non szar álapotban van szinte szánalmas aki ennyit kér érte
mien oil kell a váltoba és mennyi? van itthon adinol 5w40es-ből 5 literem meg 0,5liter esso ultra 10W40esem h meikat rakjam bele és kb mennyit?
hú bazzeg 320? ez nem komplett amúgy felnik is szarok ahogy néztem össze vissza vannak ütve stb... és még engem hülyéztek le mikor 260-at kértem az enyémért úgy hogy némi esztétikai hiba "hát ennél szebb".. teljesen felújított blokk 1500km-es dugó stb stb...ez meg lol még 40le XD soha büdös életbe nem lesz annyi még ráadásul a kipuff miatt ha leszopja a könyököt és a seggén pufogja ki se lesz annyi.. esetleg 160-as hengerrel..max.. amúgy hiába írják hogy 30-35-40le egy 125 utcai mito sincs sokkal több mint 25le de ha már annyi is van akkor az már egész jó...legalább is szeritnem... ahogy peterman is mérette az övé volt asszem 22le-t mondott haverom... és az már evo erősebb vmivel mint a mito 1..
Mi ér ezen 320 ezret?Plexi sincs benne!A gumik se állnak a helyzet magaslatán!Ennek a gépnek a reális ára olyan 200-220 körül alakul...de ez csak az én véleményem...
Tekerd le az ora hátuljárol a spirált huzd ki a belsejéböl a forgó részt egy az egybe és önts olajat a csöbe!
utána csak rakd vissza az egészet és király lessz!nekem bevált!
Csak az enyémen ahol neked fekete ott nekem van egy 34-es szám.