Van egy 2000-es Mito-m. Kérdésem, hogy hol tudnék hozzá karosszéria alkatrészeket vásárolni. Kellenének első, hátsó spoilerek, plexi, meg ilyesmik. Hol tudom ezeket beszerezni? Illetve kb mennyibe kerülnek?
nekem olyan gondom van,hogy vettem egy kormányvéget, erre nemjó a kormányomba,elkértem a volt mitóm mostani tulajától az övét erre az se jó bele.
tudna vki segíteni?
elvielg legalábbis nekem 3 db csavar tartja a tankot vedd le és úgy már kitudod mosni kapdle a tank sapkát , és kész, MITOgeri, úgy hallottam, hogy hozzád esetleg ellehetne vinni a motort full öszerrakásra persze némi anyagi támogatás ellnében!, ja és kéne még párcucc az én mitom ra nem tom,hogy neked van e eze kellenek:minden idom kivéve far és fej,váltókar benzin sapka kulcsal és egy dudaaa :D...,asszem eniy más nem kéne ez menyibe kerülne msn re felvehetnél esetleg hogy megudmáljuk
Igen, vákumos a benzincsapom (mito1), akik nem tudják ez mit jelent:
Karbiba menő cső tetején vagy egy 1.5 cm-es felálló csövecske, ami szívja a levegőt, ha jár a motor.Ez egy gumicsővel van összekötve a benzincsapom kiálló kis nyúlványához.
A csap a 2 szélső állásban (RES, ON) elvileg addig nem szabadna folynia a benzinnek, amíg vákum nem keletkezik a csövön keresztül. A PRI állás full nyitott, akkor jól jött a benzin (téli állás után szokták ezt használni, hogy ne kelljen sokat indítózni, ha kipárolgott az üzemanyag a csövekből és a szűrőből.)
nekem a vákumcsapom nem működik, tehát ha szívja a levegőt a motor, nem indul meg a benzináram. ( csak így is úgy is csorgott a benzin ezen a két szélső álláson), PRI álláson már feltöltődött a szűrőm. Nem volt gond.
De miután szétkaptam a csapot és kitisztítva visszaszereltem, már mindhárom állásban ömlött a benzin ha akartam ha nem ...szal valamit jól elbaltáztam , minden esetre így működik, csak csöpöghet párat óránként, mivel így nem lehet elzárni...
Tankmosás: nem tom ti hogyan csináltátok, de azon a kis lyukon semmi nem jön, így nem lehet tankot mosni...
hy vettem uj plexit a mitohoz szatunás csak a motorrad-ban vettem meg egy 10es hő értékü gyerytát is vettem hozzá meg az elöző tulaj hál az égnek oda adta az aksi gari papirjait és hétfőre kész lesz az is most egy riasztó aksi van benne de ezzel is majdnem jo csak az öninditót nem forgatja csak kattog az ülés alatti relé aszem még kuplung meg lánkerék és fullos a moci már lassan kezdem meg szokni igy 1000 km után de még az oil vissza jelzőét is meg kell csinálni mert ki szakitoták belőle a kábelt
jól van scoe csak hülyéskedtem mert te is szívatál elég rendesen az rs125 topicba de el van felejtve
kicsijuhász lop ? hát az ien embereket nézzném ki a motorosok közül nem a robogósokat mert őket viszont még talán jobban kinézzik tapasztalom nap mint nap na mind1 ez nem ide való
de hogy jut épp ember eszébe ilyen ötlet ? nekem is sokszor jó lenne a lé de most is dolgozom hogy legyen egy kicsi + sikerült oan helyre mennem műhelybe ahol egész jól tanítannak
bencce beszéltem rockyval és 29én irány kakucs remélem nem lesz perec kicsit fosok mert bizonyítani akkarok majd sztem addigra felmegy a pumpa és nyelezni fogom neki, na remélem azért jó lesz a pályázás
nyugodalmas jó éjszakát fórum lakók
milyen zsír lenne mikor épp a hengered szedi le
Egyenlőre zárolva a téma mert most ígérte meg,hogy hozat egy új 160-as hengert a srácnak!
Én ezt is tudom értékelni !
Csak.....
azt h utálom az iyen kis geciket akik a saját "körükből" lopnak (mármit egyáltalán a lopós buzikat). egyszer látnék meg egy iyen kis buzit kakucsringen mondjuk h a cuccomban turkál, lefüstölném az arcán a hátsógumimat....
szal szép lassan szedegesd le a lopott motyokat és add vissza a tujadonosának!
Igazából megtehetedhogy leszedeted a spanoddal gyorsba és visszateszed a zöld szarról a cuccokat de azzal nagyon nagy tüzet csinálsz magadna haver!
Nem kell magyarázkodni meg tagadni sem,sőt írnod sem kell csak add vissza a cuccotz és akkor nyugi lesz!
Bár lehiszem ,hogy cinkes mert már a LOPOTT hengert is megszorítottad!
Jahh és a ford számmérő spirált is légyszi! Ja és a hengerfejet is
Van egy 2000-es Mito-m. Kérdésem, hogy hol tudnék hozzá karosszéria alkatrészeket vásárolni. Kellenének első, hátsó spoilerek, plexi, meg ilyesmik. Hol tudom ezeket beszerezni? Illetve kb mennyibe kerülnek?
tudna vki segíteni?
Karbiba menő cső tetején vagy egy 1.5 cm-es felálló csövecske, ami szívja a levegőt, ha jár a motor.Ez egy gumicsővel van összekötve a benzincsapom kiálló kis nyúlványához.
A csap a 2 szélső állásban (RES, ON) elvileg addig nem szabadna folynia a benzinnek, amíg vákum nem keletkezik a csövön keresztül. A PRI állás full nyitott, akkor jól jött a benzin (téli állás után szokták ezt használni, hogy ne kelljen sokat indítózni, ha kipárolgott az üzemanyag a csövekből és a szűrőből.)
nekem a vákumcsapom nem működik, tehát ha szívja a levegőt a motor, nem indul meg a benzináram. ( csak így is úgy is csorgott a benzin ezen a két szélső álláson), PRI álláson már feltöltődött a szűrőm. Nem volt gond.
De miután szétkaptam a csapot és kitisztítva visszaszereltem, már mindhárom állásban ömlött a benzin ha akartam ha nem ...szal valamit jól elbaltáztam , minden esetre így működik, csak csöpöghet párat óránként, mivel így nem lehet elzárni...
Tankmosás: nem tom ti hogyan csináltátok, de azon a kis lyukon semmi nem jön, így nem lehet tankot mosni...
jól van scoe csak hülyéskedtem mert te is szívatál elég rendesen az rs125 topicba de el van felejtve
kicsijuhász lop ? hát az ien embereket nézzném ki a motorosok közül nem a robogósokat mert őket viszont még talán jobban kinézzik tapasztalom nap mint nap na mind1 ez nem ide való
de hogy jut épp ember eszébe ilyen ötlet ? nekem is sokszor jó lenne a lé de most is dolgozom hogy legyen egy kicsi + sikerült oan helyre mennem műhelybe ahol egész jól tanítannak
bencce beszéltem rockyval és 29én irány kakucs remélem nem lesz perec kicsit fosok mert bizonyítani akkarok majd sztem addigra felmegy a pumpa és nyelezni fogom neki, na remélem azért jó lesz a pályázás
nyugodalmas jó éjszakát fórum lakók
Viszont a srác meg részletre vette a motort és törleszti!Ez baszott fel totál
Egyenlőre zárolva a téma mert most ígérte meg,hogy hozat egy új 160-as hengert a srácnak!
Én ezt is tudom értékelni !
Csak.....
Igazából megtehetedhogy leszedeted a spanoddal gyorsba és visszateszed a zöld szarról a cuccokat de azzal nagyon nagy tüzet csinálsz magadna haver!
Nem kell magyarázkodni meg tagadni sem,sőt írnod sem kell csak add vissza a cuccotz és akkor nyugi lesz!
Bár lehiszem ,hogy cinkes mert már a LOPOTT hengert is megszorítottad!
Jahh és a ford számmérő spirált is légyszi! Ja és a hengerfejet is