Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És plexit hol lehet venni, milyen boltban? Ki tudja azt emgcsinálni, vagy én is megtudom itthon, nem kell hozzá semmi?
Már párszor leirtam, a Vertex dugószett 18500.- Mitoba...
De lehet csináltatni is... Vezsel plexit aztán meghajtogatod... és kész 3000ezer forintból... csak méregetni kell hozzá
Értettem,sajnálom is,csak kár,hogy nincs fasza olyan plexi újonnan,mint a gyári,vagy csak én nem tudok róla
De az enyém nem repedt, hanem majdnem teljesen ketté van törve.
csupakabra lenne 1-2 kérdésem ha megvetted a motorodat, lécci vegyél fel msn-en! csiszi8@hotmail.com
De a szatunás plexi elég gagyin néz ki,nem bubis,mint a gyári,ha nincs más azon kívűl én hagyom a gyárit hiába repedt
Újan van 14ért, kiszállítással, csak nekem nincs rá annyi lém. Azért gondoltam hogy használtan hátha tud valamit.
Aham... Hát sajna plexit nem tok...
Semmi különös, éjfélkor mentem volna haza és egy kutya elém ugrott. Elrántottam ráfékeztem elcsúsztam. De nem mentem csak vagy 30al, úgyhogy nem nagy a kár, csak kurvára idegesít . PLexi kell meg egy kis javítás az idomon.Utána meg festetem az egészet, azt már úgyis kellett volna, csak nem ilyen gyorsan.
Mit csináltál?
Szeva! Én barom tegnap megdűltem a mitommal, nem vészes csak a plexi tört meg, de az már amúgy is csinálva volt. Viszont most sürgősen szükségem lenne egy újra. Aztán az idomokat műanyagforrasztóval kijavítjuk, csak az oldala repedt el, meg a fejidomon egy kis csíkban, szóval nem vészes. Aztán festés és pöpes lesz. Lényeg az hogy kell egy plexi sürgősen, lehetőleg olcsón, mert pénzem az nincs, apám meg nem akar rá adni, aszongya melózzá és vegyél! Tökélestes nekem a használt, de azért ne legyen olyan szar, ha már veszek, jó legyen! Aki tud valamit segíteni szóljon! Köszi
nekem is így volt mikor hideg volt és motorral jártam suliba mindig csak annyi volt hogy beindítottam bemelegedett felgurultam suliig kb 5-6 km és leálltam,ezt ugyanúgy vissza és egy idő után már köpködte befele a gyertyát,felhívtam fatert hogy hozzom szerszámokat fogtam, ki a 4esre meghajtottam, olyan füstöt vágott mintha köd lett volna visszafele míg jöttem végig a városba ott is végig nyomta a füstöt.
sztem egy téli állás után egy ilyet érdemes megcsinálni
Szurjuk neki birja az!áá nem.... nekem miota megvan ez a gépem pirosba még nem volt a
mutatóm....mentem már vele 150-160-at de tovább nem volt szivem pörgetni!Néha meg kell hajtani azért nehogy elfelejtse hogy mivan...
Hát ehez a hajtás-kímélés dologhoz anyit fűznék hogy nemteljesen teszel azzal jót neki ha nemhajtod,
"ellustul" letaknyosodik, meg tiszta koxlesz az egész
sok embert ismerek aki már évek óta hajtják a motort, (kuplungot 11e fordulatnál csusztatja,
10alatt sose vált, egykerekezik gumitfüstöl és semi különösebb baja nincs a motorral!
se szorulás, se semmi,
jó ez nyilván nem aztjelenti hogy mindenki gyilkolja halálra de nem diesel hogy alacsony fordulaton kell használni!
pirosba meg nincsértelme kergetni a mutatót mert ott már nincs "semmi" ereje!
énis 20km-en át 40-50el döcögtem utána amikor menni akartam egyszerűen nemakart pörögni!
füstölt durrogott recsegett rángatott elég beteg volt
jóh én tankba is rakok plusz kevés olajat lehet az okozta
Szal hajtsátok azértvaan!
Hát ugy semmi változás Csak a dőlés óta rendbe lett rakva meg kipufja... Amugy van spirál, ha érdekel majd szól rám msnen!
Kép?
Na végre kész a "kicsike"
és én se azért vettem hogy most 40-50el 4-5e fordulaton járjak vele meg ne hajtsam ennyi erővel járhatnék egy simsonnal is vagy akármivel... de mint mindennek megvannak a határai.. sztem
igazad van amúgy ezek erre vannak kitalálva de megmondom őszintén én amennyit ráköltöttem nem azt mondom hogy nem hajtom de mikor jólesik meghúzatom 10-11ig pirosba soha arra már nincs szivem.. meg én se úgy hogy most 10-11e fordulaton 10-15kmet megyek... kihúzatom egy 120-130-140 ha olyanom van megyek úgy egy fél percet és visszakuplungolok visszalassul és megyek szépen tovább.. meg kell is nekik.. bejáratáskor is annyi olaj összegyült a dobba hogy mikor meghúzattam utánna majdnem kigyulladt a dobom leállt és még vagy 10percig füstölt nézett is egy öreg csávó sztem várta már hogy mikor gyullad fel végre XD
én se nagyon ajánlom.. az sztem (most nem az hogy nem ismerem el a tehetségét de ha ahhoz a dugóhoz hozzányúlsz csiszolod)1.nem fog úgy menni 2.egy nagyon pörgetéstől szétrobban sztem. meg most neked megéri 1-2-300km 5-6000ft tömítésre? mert ha nem veszel hozzá rendes hengerszettömítést szrt nem ér az egész meg kellenek gumigyűrűk is amit a szett tartalmaz (nem elég ha vágsz neki vmit vagy veszel valami utángyártott kakkot)... mikor ez enyémet csinálták csináltuk.. inkább kiadtam 9e full hengertömítőkészletre +mikor mi dugóztuk megint 5öt hengertömítőkészletre.. mert nem éri meg összekókányolni szerintem... ha egyszer már csinálod akkor rendesen és nem úgy hogy majd lesz valami úgy kell csinálni csináltatni hogy máskor ne legyen vele gond és azon cinkelni h mikor ragad meg.. ezért ragadnak ezek legtöbb esetben.. jó mondják az olajat így úgy az is nagyon sokat számít de ami nincs összekókányolva elmegy akármivel.. bár én is inkább megveszem az igol propuls racing 2t full szintetikus olajat 3100ért... de a valós ok az csak a kifogás arra hogy mindenki csak kókányolja ezeket ha egyszer rendes össze van rakva nincs gond vele egy jóideig és nem az olaj miatt van legtöbbször.... meg szerintem amikor gyártották a mito 1-eket pl 91ben milyen benzin volt meg milyen olaj? érdekes azzal is elment.. de nyugodtan javítson ki valaki ha tévednék..
mennyiért adsz dugót,gyűrűt?
ok hát agusztu10-13 lesz pénzem :) ha marad
és akor szólok köszi üdv!
Nincs mit, ha kell dugó szólj, ezen az áron tudom majd adni.
én nem tenném....