Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pass
sztem nekem is állítani kéne a karbin meg fúvókát cserélni.. 34es delorto karbi van rajta de sztem nagyon el lehet állítva mert mikor vettem a levegőszűrőm annyiból állt hogy egy csonkba egy ilyen "direktszűrő"vagy nem tudom mi a neve olyan ami az endurokon crossokon van bele volt csömöszkölve.. most van rajta gyári és sztem utánna kéne állítani vagy egyáltalán normálisan beállítani... pörög egyébként de sztem nem az igazi ahogy a fordulatot veszi alacsony fordulatnál hallatszik h egy kicsit mintha hörögne de nem vészes egyébként... vki esetleg tanács hogy hogy tudom beállítani? úgy mint pl mz-nél is? fel alapjárat és addig levegő ameddig legnagyobb nem lesz a fordulatszám?
ez sztem alap hogy azt hasznalok porog a lelkem mint a kurva elet az Ipone nak van egy eperillatu olaja vki kiprobalta mar? allitolag naggyon komoly:)
2 csavar is van ott Na jó a zegyik tényleg nagyobb
Hát majd rájönnek...
Az aljában van egy nagy csavar 14 es asszem....azt kitekered és annak a tetejébe!
jah puding próbája az evés
muszály megnézni h milyen...(mondjuk nekem 1X volt szívem kipörgetni 13e ig akkor is vmi miatt bedadogott induláskor és pont ki akartam rajtolni egy kocsi előtt majdnem elcsapott na mondom bzmeg akkor pörögjél) 1-2-3 13ig majdnem 120at ment asszem. szembe walkerek egyből villogtak de nem eredtek utánnám szerencsére) de még hozzászólásokon is nevettem "ugye full sint olajat használsz" hogy lehetnek ilyen barbárok alap hogy azt sztem... de mondjuk ismerek 1-2rs es gyereket aki arol 2t használ
nos nekem pont kissebb kell még bele
bár valami atomnagy volt benn mikor vettem
jah oks akkor jo sejtesem volt es ha nagyobbat rakok bele jobbanmegy es tobbet eszik vagy mi?
Vagyis benne... Na szal leveszed és ott van
Az uszóház alatt vagy felett vagy h mondjam
ujjjab fasz kerdes kicsijuhasztol: hol van a fuvoka a karbiban?
arra hått gondolj bele szegenykemnek mikor hajtom a lelket megyek a rendorok elol vagy egyszeruen gumit fustolok ennyit lätsz: ri-ri-ri-ri wrrrrmmmmmmmmmmmm :DS:D:D:D
jah értem már
arra a ri ri ri ri ri hangra gondolsz hát nem tudom milyen lehet 2tiltáson kiváncsi lennék rá én is...
nembaj en meg akarom csinalni ez kulonleges lesz!:)
és eddig a második videon jobban ellett találva de még kissebb kell bele állítólag
max 1 perc nyúzás volt
ha ennyitől összefossa magát akkor már úgyis tré van
Jaja jól pörög! Bár huzamosabb ideig nem érdemes pirosba tartani szvsz...
Áhh,akkor inkább vegyél nagyot Elég bután szólna egy 2 ütemű tiltáson
A hengerfej miatt pörög így,a fúvókát csak beállítják,h mekkorával optimális
Riesen oks az egy dolog de en akarom hogy tiltson erted? mint anagyok :):):):):):):)
uki ha gyuru lenne nem lenne benne kompresszio es be se roffenne,..:D viszont a fuvoka reszhez nem ertek jobban megy tole vagy mi ezt magyarazd el nekem PLS!
jah egész faszául kipörög
sztem a tiltást legegyszerűbben vágsz a bowden hosszából annyit hogy csak addig pörögjön ki ameddig te akarod
Bazzeg ezt az enyém is csinálta!És mikor szétszedtem a karbit mi volt benne?Félig volt vizzel bazzeg!
Nem tom honnan hogy mosáskor vagy a benzinböl de ott volt és nem szerette!
Bazzeg kemény ez a fuvoka teszt!Nekem még nem volt szivem eddig pörgetni...még pirosba nem volt a
mutato miota nálam van ..És ezt a fordulatot hanyas fuvokával produkálja?az enyémbe asszem 148
as van de nem biztos....majd megnézem