Én még új vagyok a nagymotorok világában, de kíváncsi lennék a éleményetekre, hogy igazából megéri-e Mito-t venni és menniybe kerül a cagiva éves fenttartása. Erősen hajlok rá hogy veszek egyet, de páran már mondták, hogy sokba van a gép.(persze lehet hogy csak rosszakarók)
Várom véleményeiteket.
Az lehet... Egyik srácnak is ez volt a baja... Pedig szegénnyel szét bontattam már a motort msnen mondtam neki mit hogy... (nem non értett hozzá, de mondta h a cső az jó) aztán elvitte szerelőhöz... És csak az volt a baja...
Szia nálamis pont ugyanezvolt a probléma... Én a karbit kitisztítottam és már jó ! Lehet hülyeséget mondok, de azis lehet, hogy a benzincsöved törik meg mikor lehajtod a tankot és így nemkap anyagot és megáll, nekem ezt a mocim előző tulaja mondta, hogy erre figyeljek oda, mert őt ez szivatta mindíg...
hja bár nem nagy büszkeség.. mondjuk azért 1-2 dolog megmaradt suliból is de édeskevés... abból is csak az ami érdekelt... mindig is úgy voltam.. soha nem tanultam ami érdekelt az 1hallásra meg is ragad.. bioszból meg ami érdekelt semmi tanulással is 5-ös voltam de a többiből 2.. hát ez van.. csak ha már motoros fórumban vagyunk legyen már a témához kapcsolódva is vmi... erősen gondolokoz rajta hogy ha nem tudom eladni megérné-e vmi enduro áttételt rakni a mitoba hogy lehessen vele kerekezni..vagy egyáltalán lehetséges-e ilyet belerakni(sufnituning nem érdekel ) mert most vettem egy ts-t még 1-2 dolgot át kell alakítani és ha megy lehet átnyergelek majd a mitora.. 2hete be se volt indítva a mitom.. kerülni kéne már azzal is de a ts most lefoglal
angol nekem is van
de az enyémet se én 2évet "tanultam" de rendes volt az of és 1.4 meg 1.6 megadta a 2-est
szal ennyi az angol tudásom meg órára se sűrűn jártam be.. kb 2órát voltam 3-at nem...
Öö azt már nem tom mihez van Vmi motorhoz... NEm nem service manual... De van nekem, csak sajna angol... és az angol tudásomat ne fitogtasuk cirka 10éve tanulok angolt
(A karburátor menetirány szerinti bal oldalán található közel a szívócsöhöz egy fémkupak alatt eldugva egy furatban. Elfogatásához szükség van egy kis csavarhúzóra.) Elõször próbáljuk finoman eltekerni az óramutató járásával ellenkezõ irányba és közben figyeljük, hogy az alapjárati fordulatszám növekszik-e. Ha igen addig forgassuk az állítócsavart még a fordulatszám már ily módon tovább nem növelhetõ. Ha a növekvõ tendencia nem mutatkozik próbálkozzunk az ellenkezõ iránnyal. Ha elértük az így beállítható legmagasabb alapjárati fordulatszámot, akkor az alapjárat állító csavarral (a karburátor felsõ részén található. Különös ismertetõjele, hogy rugó van alatta.) vegyük vissza a fordulatot az általunk jónak ítélt mértékig.
FONTOS, hogy mindezt üzemmeleg motor mellett végezzük.
nah jovan sziasztok jo ejt itt finnorszagban 23:43 van es nagyon vilagos elore se tom hogy fogok aludni nah mindegy holnap reggel re csaooka! meg 20 nap mire ujra mitozhatok csaaaaaoooo!
szerintem is nagy rá... lehet hogy nekem is kisebb fúvóka kéne meg állítani rajta... nem tudom miért raktak rá ekkorát... sztem a kókány levegőszűrő miatt de az nagyon kakk volt 3nél odahúztam úgy hörgött méterekről hallatszott ahogy szívja a falslevegőt
Én még új vagyok a nagymotorok világában, de kíváncsi lennék a éleményetekre, hogy igazából megéri-e Mito-t venni és menniybe kerül a cagiva éves fenttartása. Erősen hajlok rá hogy veszek egyet, de páran már mondták, hogy sokba van a gép.(persze lehet hogy csak rosszakarók)
Várom véleményeiteket.
Előre is köszi.