Tegnap hajnali egytől háromig csapattam egy nagyot Tatától Bp-Őrbottyán-ig (110km) Nagy élmény, jól ki is pörgettem. Top speed: 153 lejtőn lefelé :) Nekem 11500ford/perc-nél amúgy nem megugrik, hanem durván elhagyja magát a motor -nem tudom ez normális-e... (mito 1)
A ma este már kevésbé:
Indítás-pöc-röf, rögtön el is indulok 3 ezer forf/perc, 200 m után hör-hör-hör : leáll a motor
mintha nem kapna benzint, indítózok vadul-néha elkapja (gyújtás-gyertya?) aztán megit leáll. 5 perc próbálkozás után sikerült betolnom, felpörgött, mentem vele megint 200 métert-magas fordulaton, megint leállt...
Tipp? Mondjatok bármit, holnap átnézek mindent.
Lehet karburátor? Nem nyúltam még ehhez a részéhez, de asszem attól szokott fulladozni.
Tegnap hajnali egytől háromig csapattam egy nagyot Tatától Bp-Őrbottyán-ig (110km) Nagy élmény, jól ki is pörgettem. Top speed: 153 lejtőn lefelé :) Nekem 11500ford/perc-nél amúgy nem megugrik, hanem durván elhagyja magát a motor -nem tudom ez normális-e... (mito 1)
A ma este már kevésbé:
Indítás-pöc-röf, rögtön el is indulok 3 ezer forf/perc, 200 m után hör-hör-hör : leáll a motor
mintha nem kapna benzint, indítózok vadul-néha elkapja (gyújtás-gyertya?) aztán megit leáll. 5 perc próbálkozás után sikerült betolnom, felpörgött, mentem vele megint 200 métert-magas fordulaton, megint leállt...
Tipp? Mondjatok bármit, holnap átnézek mindent.
Lehet karburátor? Nem nyúltam még ehhez a részéhez, de asszem attól szokott fulladozni.
scoefield de mit allitottatok a fuvokan? a dugot beledobom egy ora alatt csak vegyel majd fagyallot hogy ne csak deszt viz legyen a hutodben nem mentettem el h mi van rairva
vagyogatunk, nálad maradt a fordszám mérő spirálom Peti! :D rendelek egyet majd somarace tól (remélem jól írtam:D) vertex dugó készletet azt csáh 19 ropi postázás al együt is kb 20-21 lesz azt majd átjösz és ösz rakjuk elmondom neked hogy olyan hő gutát kaptam reggel 7-8 ig amég haza tolta ma motort hogy egész északa lázas voltam :D tőle és fájt a fejem... őő rolandot nem hívtam de zavarok rá smst akor v.mikor feltudja hozni az alkatrészeket ugye? üdv
ziasztok sråcok bocsi hogy ilyen faszul irok csak kinnt vok finnorszagban es fura a billentyuzet mukikanak a hengere nicacilos, nem lehet furni, mint altralaban mindegyik mitoe es telleg szep alapotban van, bar egy nagyon minimalis karcolas van benne de sztem az nem lehet problema annyira pici azert nem mondanam hogy a dugonak semmi baja mert a dugo egybeolvadt a gyurukkel:) de sztem a legegyszerubb ha az italmondonal rendelsz amugy mizujs magyarban?
nos szerintem negyed óra és látható lesz!De csak 1-2 keményebb gázadás van benn .
Én úgy gondolom,hogy megérte megvenni bár voltak apró problémák vele DE tényleg csak aprók!Pl ez a fúvókásdi meg Gerinél is volt lenn töltéshibával ott kiderül,hogy SP hengerfely van rajt
Nekem sem tűnt fel és a tulajnak sem
Igazából ezt csak 11000 fordulat után érzem mert ott még megindúl mint állat
amúgy harmatgyenge volt a moci mikor elhoztam mert a karbi az összevolt gányolva!
Tegnap hajnali egytől háromig csapattam egy nagyot Tatától Bp-Őrbottyán-ig (110km) Nagy élmény, jól ki is pörgettem. Top speed: 153 lejtőn lefelé :) Nekem 11500ford/perc-nél amúgy nem megugrik, hanem durván elhagyja magát a motor -nem tudom ez normális-e... (mito 1)
A ma este már kevésbé:
Indítás-pöc-röf, rögtön el is indulok 3 ezer forf/perc, 200 m után hör-hör-hör : leáll a motor
mintha nem kapna benzint, indítózok vadul-néha elkapja (gyújtás-gyertya?) aztán megit leáll. 5 perc próbálkozás után sikerült betolnom, felpörgött, mentem vele megint 200 métert-magas fordulaton, megint leállt...
Tipp? Mondjatok bármit, holnap átnézek mindent.
Lehet karburátor? Nem nyúltam még ehhez a részéhez, de asszem attól szokott fulladozni.
Thx!
Tegnap hajnali egytől háromig csapattam egy nagyot Tatától Bp-Őrbottyán-ig (110km) Nagy élmény, jól ki is pörgettem. Top speed: 153 lejtőn lefelé :) Nekem 11500ford/perc-nél amúgy nem megugrik, hanem durván elhagyja magát a motor -nem tudom ez normális-e... (mito 1)
A ma este már kevésbé:
Indítás-pöc-röf, rögtön el is indulok 3 ezer forf/perc, 200 m után hör-hör-hör : leáll a motor
mintha nem kapna benzint, indítózok vadul-néha elkapja (gyújtás-gyertya?) aztán megit leáll. 5 perc próbálkozás után sikerült betolnom, felpörgött, mentem vele megint 200 métert-magas fordulaton, megint leállt...
Tipp? Mondjatok bármit, holnap átnézek mindent.
Lehet karburátor? Nem nyúltam még ehhez a részéhez, de asszem attól szokott fulladozni.
Thx!
Ha meg nem sietek akkor nyugisan 8000-nél
Bár a szerelő azt mondja,hogy kicsit kissebb kell bele és akkor jobb lesz
Én úgy gondolom,hogy megérte megvenni bár voltak apró problémák vele DE tényleg csak aprók!Pl ez a fúvókásdi meg Gerinél is volt lenn töltéshibával ott kiderül,hogy SP hengerfely van rajt
Nekem sem tűnt fel és a tulajnak sem
Igazából ezt csak 11000 fordulat után érzem mert ott még megindúl mint állat
amúgy harmatgyenge volt a moci mikor elhoztam mert a karbi az összevolt gányolva!