Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyiért elvűrtam azt hogy tényleg 165 ös legyen és téleg újjítva legyen meg ienek és mivel nem volt időm még csak kis próbálni mert 300 km ert mentem érte és kocsival hoztuk haza ithon derültek ki a bajok , ráadásul mivel 50 es ként vettem nem mondhatom hogy ez nem akor köbcentis mint a papíron és mivel alá írtam a papírt, így benne volt hogy tudomásul veszem a hibáit amiről kurvára nem tudtam semit :"( anyira tele van a tököm de nem érdekel most már dolgozok érte, és gyönyörű motor lesz újra
Hát ha rendbe akarod vágni akkor tényleg nem lesz olcsó...
éa én ezt hogyan mondjam meg nekeD
130 ba :"( át baszták a fejem :"(
Én árulom (ennyiért tudom adni amit irtam). Van raktáron is de tudni kellene a pontos méretet (55.96, 55.97, 55.98, stb..) Pár nap alatt nálad van, postán is elküldöm ha kell.
Tényleg mennyibe is vetted?
akkor meg várom amég szar lesz XD addig meg ő figy :D te honnét rendled enyiben a vertex szetett? mert akor őő nekem aug 10-13 közt jön a fizum és akor nem tudom menyi idő amég ők is megrendelik meg postázzák de akor rendelek előbb mielőt megjön a fizum és akor megjön adigra maikorra a fizum csakm ár nagoyn használni szeretném a mitomat :S :S
Hát én a helyedben azt csinálnám, de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz De én nem csináltatnám meg 165re amig jó a gyári hengered...
szóval rendeljek egy gyári 125 ös vertex kitett azt legyek boldog 125 CC3 vel?
Aham Igy már értem...
Persze hogy vállalják, kiesztergálják a nicasilt és tesznek bele egy 60-as átmérőjű hüvelyt Máshogy nem kivitelezhető a dolog.
a hajtó karom viszont cserélve volt ő 3 éve és azon látszik is hogy nagyon jó állapotban van szóval ne furassam és no 165 ös henger meg egyéb tuningolás?:"( mert meghal tekjesen raktam fel új képet XD
te és a hónolás az mi tudom gáz vagyok de nem vágok semit :( nagyon kezdő vagyok...
Hát akkor azt nem nagyon fogod 165-ös re furatgatni . Max egy acél hüvely bele és kész. Az dugóval együtt kb.55-60. De ha nem sérült a hengered jobban/olcsóbban jársz ha teszel bele egy gyári méretű dugót... Főleg hogy a mocinak már esetleg lóghat a bele kicsit és a 165-ös be akkora kompresszió lesz hogy sec pec hazavágja a hajtókarod De ez csak az én szerény véleményem.
Csak, mert olvastam vmelyik cég honlapján h vállalják...
nem kopott azt mondta Kicsijuhasz hogy nagyon szep állapotban van és őse érti mi történt a gyűrükkel mert a dugó is 90 % os csak a gyűrük voltak eltörve nekem az jutott eszembe hogy 1 hónapig nem volt aksim és mindig betoltam nem kapot olajat vagy iesmi és az bebaszot neki meg ő 3-4 hónapot ált télen és akor is lehet hoy történt valami vele esetleg?a légszűrő meg egy lepedő darab volt arról nem is beszélek hogy edig 20* takarítottam benzin szűrőt mert rozsdás a tankom kurvára...
125 ös :D és ez egy 92 es blok ha ez segít valamit :D
Nicasilost persze hogy nem lehet fúrni hiszen az csak pár tized réteg az alu hengeren... Max hónolni lehet pár századot.
Amugy ugy tudtam h nem lehet furni a Nicasilos hengert csak honoltatni, és multkor vhol ovastam h válalják a furását...
Gondolom már kopott a hengered és ezért tördeli a gyűrűket... Most 125-ös, 56-os a furata? Nicasilos a hengered vagy már acél persely van benne?
a mostani dugóm is az és el is törtek a dugó gyűrük benne :D de szerintem felfureatom a hengert és 165 ös kitt lesz belőle :D csakm még mindig nem tudom menyiért és hogy kicsinálja meg olcsóba nekem :D
A Prox japán, aVertex olasz... döntsd el te De a Vertex is frankó, már sokat eladtam/beépitetem és egyel sem volt gond.
és miben jobb a prox mint a vertex :D XD
és a 165 ös? :D
Nem, ezek a gyári 125-ös.