Jó üzletember Én eddigi gépeimet mikor eladtam mindent elmondtam róluk amit tudok,nem fogom a becsületemet 20-30 ezer forintért leszarni. De hát sajna nem mind ilyenek vagyunk
Jó van he nem érdekel a buzi "szájba verlek"dumád!Inkább gondolkozz el 1 kicsit bazzeg!Milyen motoros
az aki átbasz egy másikat?Na és milyen szakszerüség kell beinditani 1 motort?Nekem is simsonom
volt ez elött de ha megnyomom az öninditó gombját mégis beindul ha hiszed ha nem!
Meg sztem az a bolond aki nem a helyszinen nézi meg hanem már másnap hivogat meg neki előtte egy robogója meg egy simsonja volt jóhogy nem tudja beindítani lefogadom ha kimennék akkor pöc röf lenne nah mindegy leszarom az egészet de az is biztos hogy 15 éves és nem lehet hibátlan nah csá
Sziasztok!
Mivel egyelőre nagyon járatlan vagyok Mito-ügyben:-), azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy Budapesten mennyire találni jó szerelőt ehhez a típushoz (akár konkrétan is ajánlhattok valakit), illetve hogy nagy felelőtlenség-e megvenni egy kikötött Power-szelepes gépet? Tudom, hogy használható ettől, de hosszú távon érdemes-e megcsinálni/csináltatni, és az egyik legfontosabb kérdés: mennyibe fáj ez a móka? Hogy konkrétan mi a gond vele, nem tudom, így sötétben tapogatózva várok tőletek felvilágosítást - hogy ilyen szirupos képpel éljek:-)
Előre is köszönöm a válasz(oka)t!
csá!
Gondolom páran szedtétek már le a lendkereket a gépröl...
Ti hogy csináltátok vagy könnyen le jött?Mert nekem az istennek se akar lejönni!
Már 2 napja küzdök vele de egyszerüen nem jön le!
Ma már csináltam hozzá lehuzót de inkább szét hajlik meg a csavarba szakad a menet meg minden
de a lendkerék 1mm-t se mozdul!
hát szerintem akkor nagy a valószínűsége remélem csak annyi bár a gyertyapipa a kábellel és a trafóval egybe van ezért kompletten van amúgy az enyém is ilyen volt (haveromé is) nekem is kellett cserélni gilera runneré jó bele fix ugyan az 9000forint körül van asszem szal az se a legolcsóbb.... pattogás szaggatás ezek voltak a tünetek
az enyém is kb annyit megy 7000-es fordulaton!
Én egyenlőre szerencsésebb vagyok mert tényleg csak apró hibák voltak!
Bár ez a levegőcsavar kissé idegesít!Honnan a szarból szerezzek másikat...?!
az aki átbasz egy másikat?Na és milyen szakszerüség kell beinditani 1 motort?Nekem is simsonom
volt ez elött de ha megnyomom az öninditó gombját mégis beindul ha hiszed ha nem!
Mivel egyelőre nagyon járatlan vagyok Mito-ügyben:-), azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy Budapesten mennyire találni jó szerelőt ehhez a típushoz (akár konkrétan is ajánlhattok valakit), illetve hogy nagy felelőtlenség-e megvenni egy kikötött Power-szelepes gépet? Tudom, hogy használható ettől, de hosszú távon érdemes-e megcsinálni/csináltatni, és az egyik legfontosabb kérdés: mennyibe fáj ez a móka? Hogy konkrétan mi a gond vele, nem tudom, így sötétben tapogatózva várok tőletek felvilágosítást - hogy ilyen szirupos képpel éljek:-)
Előre is köszönöm a válasz(oka)t!
Gondolom páran szedtétek már le a lendkereket a gépröl...
Ti hogy csináltátok vagy könnyen le jött?Mert nekem az istennek se akar lejönni!
Már 2 napja küzdök vele de egyszerüen nem jön le!
Ma már csináltam hozzá lehuzót de inkább szét hajlik meg a csavarba szakad a menet meg minden
de a lendkerék 1mm-t se mozdul!
Nem tudjátom mennyi pénz a hajtókar? tőgögőkkel együtt
köszi
Nekem teljesen gyári áttételem van és 7-esbe a 7000-nél 105Km/h.
Én egyenlőre szerencsésebb vagyok mert tényleg csak apró hibák voltak!
Bár ez a levegőcsavar kissé idegesít!Honnan a szarból szerezzek másikat...?!