Ez igaz... ..ezen eddig nem is gondolkoztam.. Azzal tisztába vok hogy az olajzás fordulatszám
függvényébe nyomja az olajat de ez tényleg sokat adhat neki!Mert azért egy motorozás alkalmával
nem 1 szer engeded vissza a gázt...és ha meg nézed hogy már mennyit mentél vele..Most fel lessz
ujitva tényleg öntök 1 kicsit majd a tankba is
Aham értem. De amit írtál az is ugyanolyan motorfékezésnek számít, csak nem lyan brutálisnak. Én még az ilyenek is hanyagolom... Képzeld el 7 ezernél ha visszaengeded a gázkart, akkor az alapjárati olajmennyiséget kapja meg a motor meg pörög mint állat. azért akkor elég gyenge kenést kap akkor...
Nem ugy értem....Pl ha megyek vele 7 ezres fordulaton 4.edikbe és vissza engedem a gázt és hagyom hogy lemenjen kb3.5-4 ezerig a fordulat utána megint rá tekerem akkor hallani kis csörgést!
Nem ugy értettem ezt hogy ugy lassitok hogy pakolom neki vissza felé és lövöm rá a kuplungot!
Csá!Szét szedtem a gépet!Ma reggel mondom megyek vele 1 karikát meghallgatom még 1 szer de már
menni se akart csak fulladozott!Betoltam és bontás!Kiderült hogy indulni azért nem akart meg fulladozott
mert a karbiba viz volt!A kopogást meg az alsó tügörgö produkálja!Ugy hogy blokk ki és szét huzás!
Valaki aki már jártas ebbe a témába irja már le mi kell a tügörgön meg tömitéseken kivül!
Vagy hogy tom meg állapitani kell-e uj hajtókar is?És hogy mi mennyibe kerül és honnan tom beszerezni?
Köszi!Csá!
Csá!
Valami gond van a bringával!Az utobbi napokban nagyon furcsa hangokat hallat!
Oly furcsa kattogás meg kopogás föleg!Csörögni akkor szokott egy kicsit mikor motorfék után
szépen vissza adom neki a gázt akk kicsit becsörög valami!De ez a kopogás alapjáraton is
ez nem hagy nyugodni!Nem tom az olaj nem tetszhet neki vagy mi van?Sztem holnap vagyis ma még
szét szedem!De addig is mondjatok már valamit mi lehet a probléma!
Köszi!csá!
Nagyon úgy tűnik van egy eladó 99-es Mito Evo-m...
Még összekell tennem (az tetetnem), mert volt olyan galád és gyakorlatilag kibekkelte az egész tavalyi meg idei szezont. Na nem azért, mert annyira rossz, csupán töketlen szerelőkhöz került, akik mire kiderítették, hogy egy gyújtástekercset kellett volna csak cserélnem.. addig megvettem mindent, amit mondtak. Na mindegy. Most meg már kifúrta egy RR a helyéről. Na de ez mellékes..
A lényeg, hogy egy újranicasilozott henger, dugattyú, tömítések, egy újratömített és olajcserélt első futómű vár még beépítésre. Teljes olajcserét (váltó, motor, fékcső), fémfékcsöveket, Ferodo szinter betéteket (ajándékba mellé van mégegy szett Vesrah betétpárom), MRA sötétített plexit, új 0 km-es Varta akksit már megkapta. Az más kérdés, hogy még nem élveztem az előnyeit, dehát volt mással karikáznom hál" isten.
Egyelőre ennyit, oldalakat tudnék írni a motorról, de ez nem célom. A fórum kezdetekor már megtettem :P. Ha valakit érdekelne a dolog, akkor keressen bátran ezeken a számokon: 20/399-8694, ill. 70/544-8635
vagy ezen az email címen: denes@karasna.hu.
Honnan lehet szerválni?
függvényébe nyomja az olajat de ez tényleg sokat adhat neki!Mert azért egy motorozás alkalmával
nem 1 szer engeded vissza a gázt...és ha meg nézed hogy már mennyit mentél vele..Most fel lessz
ujitva tényleg öntök 1 kicsit majd a tankba is
Nem ugy értettem ezt hogy ugy lassitok hogy pakolom neki vissza felé és lövöm rá a kuplungot!
"Csörögni akkor szokott egy kicsit mikor motorfék után
szépen vissza adom neki a gázt akk kicsit becsörög valami!"
Kétütemű motoroknál nem valami előnyös a motorfék használata. Nem éppen a motor élettartamát növeled ezzel...
menni se akart csak fulladozott!Betoltam és bontás!Kiderült hogy indulni azért nem akart meg fulladozott
mert a karbiba viz volt!A kopogást meg az alsó tügörgö produkálja!Ugy hogy blokk ki és szét huzás!
Valaki aki már jártas ebbe a témába irja már le mi kell a tügörgön meg tömitéseken kivül!
Vagy hogy tom meg állapitani kell-e uj hajtókar is?És hogy mi mennyibe kerül és honnan tom beszerezni?
Köszi!Csá!
Győrött vettem egy Attila nevű sráctól
Lehet tűgörgő-csapszeg-hajtókar is. (kopás)
Valami gond van a bringával!Az utobbi napokban nagyon furcsa hangokat hallat!
Oly furcsa kattogás meg kopogás föleg!Csörögni akkor szokott egy kicsit mikor motorfék után
szépen vissza adom neki a gázt akk kicsit becsörög valami!De ez a kopogás alapjáraton is
ez nem hagy nyugodni!Nem tom az olaj nem tetszhet neki vagy mi van?Sztem holnap vagyis ma még
szét szedem!De addig is mondjatok már valamit mi lehet a probléma!
Köszi!csá!
Nagyon úgy tűnik van egy eladó 99-es Mito Evo-m...
Még összekell tennem (az tetetnem), mert volt olyan galád és gyakorlatilag kibekkelte az egész tavalyi meg idei szezont. Na nem azért, mert annyira rossz, csupán töketlen szerelőkhöz került, akik mire kiderítették, hogy egy gyújtástekercset kellett volna csak cserélnem.. addig megvettem mindent, amit mondtak. Na mindegy. Most meg már kifúrta egy RR a helyéről. Na de ez mellékes..
A lényeg, hogy egy újranicasilozott henger, dugattyú, tömítések, egy újratömített és olajcserélt első futómű vár még beépítésre. Teljes olajcserét (váltó, motor, fékcső), fémfékcsöveket, Ferodo szinter betéteket (ajándékba mellé van mégegy szett Vesrah betétpárom), MRA sötétített plexit, új 0 km-es Varta akksit már megkapta. Az más kérdés, hogy még nem élveztem az előnyeit, dehát volt mással karikáznom hál" isten.
Hitelt, biztosítást, bármit tudok intézni tök ingyen, gyorsan, fájdalommentesen (lévén motoros boltban dolgozom). Ajándékok, de inkább kedvezmények (olaj, Dainese/Prexport ruházat, gumi,stb.) elképzelhetőek.
Egyelőre ennyit, oldalakat tudnék írni a motorról, de ez nem célom. A fórum kezdetekor már megtettem :P. Ha valakit érdekelne a dolog, akkor keressen bátran ezeken a számokon: 20/399-8694, ill. 70/544-8635
vagy ezen az email címen: denes@karasna.hu.
Széles utat!
Molnár Dénes, alias DennyM
És erre is kell kicsit költeni de alapvetően rendben van!
Nem 1szerű a motorvásárlás