Nem akarok "kötekedni", de utángyártott széria is lehet a 06, amelyet más cég és nem a Cagiva készített a motorhoz. HA! (bár kizártnak tartom) 3D nyomtatással dobták össze, vagy Objettel .
Nem akkor gyártották le őket, hanem mikor a fröccsöntéssel létrehozzák az idomokat, akkor a szerszámba (megjegyzem annyiba kerül mint maga a fröccsöntő gép) adott minta alapján mindig ugyan azt a számot nyomja bele a gép. Mást nem is tud, mert a szerszámot cserélni, javítani nem lehet csak azért, hogy 95-07 legyen nem érdemes, mivel ha jól rémlik ezek "dombornyomott" számok.
Hát ez kurva érdekes, már elnézést... 2006-os kasztni még elfogadható egy 2007-es motornál, node 94... Pedig a fényezés meg a matricázás tuti gyári. Egyszerűen nem értem. De azér az bebasz hogy 13 éves idomokat tesznek ezek a geci olaszok egy 2007-ben legyártott motorra... Ráadásul ismerjük jól a kasztni anyagának milyenségét. És ezt most nem éppen jó értelembe írom... Készít amúgy erre valaki gyárival azonos illeszkedésü üvegszálas kasztnit?
Nektek már feltűnt, hogy az összes Mito Evo idomba 94 van "beleütve"? Létezhet hogy 1994-ben több ezer ilyen idomgarniturát legyártottak, és még a 2007-es Evo-kat is ezzel szerelték? Ezen őszintén szólva igencsak csodálkoznék... Ugyanakkor nemrég vettem egy 2007-es gyári fényezésű Evo-t, és annak is 94 látható az idomok belső oldalán.
Hajtómű olajokban a legfontosabb az EP adalék, (és ugye a kuplung, de ezt most kihagyom), itt sokan használják a Motul Transoil Expertet 10w40be, én legutóbb a 15w50es agipot tettem bele. A transoilnál azt hallottam a Motul Moto Gear és Competecion jobb mint az expert, de én nem próbáltam még.
Szia!
Miből gondoltad, hogy ha a gyárilag előírt 15w olajat lecseréled 5w-re, azzal jót teszel? Azért motorhoz (nedves kuplunghoz) valót tettél bele legalább?
Szeretem mikor pont a szezonkezdetre virulnak ki a télen még tökéletes alkatrészei a motornak.
A probléma a következő: Mikor decemberben elhoztam a gépet "örömmel" konstantáltam, hogy a váltoolaj utoljára 3 éve lett lecserélve (ekkor sem engedte, hogy járó motornál üresbe betegyem állva), de ami fura volt, hogy a többi jól ment vele. Lecseréltem (nem a manuál szerintire, de 'azonosra') 15W50 helyett 5W50-re, hogy jobb legyen a kenés. Erre úgy reagált, hogy még 2 hétig semmi, majd jött az a része, hogy 1-ből 2-be váltani alig lehetett, nem emelt ki a kuplung, csak nagyon nehezen (rugni kellett a pedált). Mostanra oda jutottunk el (Max 200 km-et használtam ebbe az állapotába, mert muszáj volt) hogy ha nem jár a motor akkor 0-1-be betenni még nehézkesen belehet, de tövig behúzott kuplungkarral nem lehet előre tolni, sem hátra, olyan mintha nem is húztam volna meg a kuplungot, de ha jár a motor akkor már engedi.
Ez miről lehet rossz olaj, vagy vmi meghalt a váltóban? 5W50 Mobil1 van benne és nem a szar minőségéről híres :\.
Segítségre lenne szükségem , minap a kis mito 1esem blokkja elkezdett darálni , most meg már nyikorgó sípoló hangot ad 3000-es fordulattól kezdve , néztem a hengert ,dugót, hengerfejet , kuplung oldalt de semmit nem találtam .
Valakinek valami ötlet , vagy hogy valaki járt már így?
Cagiva mito evo blokk. Kiegyensúlyozó tengely és a kuplungkosarat összekapcsoló fogaskeréknek a tengely átmérőjére vagyok kíváncsi. Bontottam már szét korábban hasonló blokkot a tűgörgő mérete ha jól emlékszem HK 1812 tűgörgőkosár volt. A kuplung oldali dekniben is van egy ilyen tűgörgőkosár és a blokkfélben a jobbosban.
Valóban HK 1812? Válaszokat segítséget előre is köszönöm!
Miből gondoltad, hogy ha a gyárilag előírt 15w olajat lecseréled 5w-re, azzal jót teszel? Azért motorhoz (nedves kuplunghoz) valót tettél bele legalább?
Szeretem mikor pont a szezonkezdetre virulnak ki a télen még tökéletes alkatrészei a motornak.
A probléma a következő: Mikor decemberben elhoztam a gépet "örömmel" konstantáltam, hogy a váltoolaj utoljára 3 éve lett lecserélve (ekkor sem engedte, hogy járó motornál üresbe betegyem állva), de ami fura volt, hogy a többi jól ment vele. Lecseréltem (nem a manuál szerintire, de 'azonosra') 15W50 helyett 5W50-re, hogy jobb legyen a kenés. Erre úgy reagált, hogy még 2 hétig semmi, majd jött az a része, hogy 1-ből 2-be váltani alig lehetett, nem emelt ki a kuplung, csak nagyon nehezen (rugni kellett a pedált). Mostanra oda jutottunk el (Max 200 km-et használtam ebbe az állapotába, mert muszáj volt) hogy ha nem jár a motor akkor 0-1-be betenni még nehézkesen belehet, de tövig behúzott kuplungkarral nem lehet előre tolni, sem hátra, olyan mintha nem is húztam volna meg a kuplungot, de ha jár a motor akkor már engedi.
Ez miről lehet rossz olaj, vagy vmi meghalt a váltóban? 5W50 Mobil1 van benne és nem a szar minőségéről híres :\.
Előre is köszi a válaszokat.
Nem tud valaki eladó magyar forgalmis vázat 11kw-ig?
Frecciához keresnék Power szelepet, vagy legalábbis a nyelvre lenne szükségem ami zárja a kipufogót. Segítségeteket előre is köszönöm.
Segítségre lenne szükségem , minap a kis mito 1esem blokkja elkezdett darálni , most meg már nyikorgó sípoló hangot ad 3000-es fordulattól kezdve , néztem a hengert ,dugót, hengerfejet , kuplung oldalt de semmit nem találtam .
Valakinek valami ötlet , vagy hogy valaki járt már így?
Válaszotok előre is köszönöm .
1 megszorult G1 73037 nicasilos henger
2db bal kormány kapcsoló
2db teleszkóp rugó
2komplett elso villa (sima teleszkóp nem fordított)
1db jobb oldali dekli
1 perselyes G2 60433 henger
2db PHBH28 ND karburátor
1 polírozott kuplungkar
elso+hátsó,frissen kárpitozott ülés+derék támasz
2db hátsó fékmunkahenger
2db hátsó lábtartó + piros dekor ráccsal
2db elso lábtartó + piros dekor ráccsal
2db rendszám tartó
1db muszerfal konzol
2db fekete segédváz
2db fejidom tartó konzol
2db komplett hátsó fékrendszer
1db kábelköteg
1db légszuroház
1db elso lámpa szegély gumi
hutocsövek
2db huto
1db Freccia huto
2db gyújtáskapcsoló
van még sok kisebb apró kütyü ha érdekel írj E-mailt és megbeszéljük!
mitozozi@citromail.hu
Széles utat!
indexrelém és rendszámtartót tutira tudok adni,van még javított váltókarom ha érdekel és kerek lámpáshoz ülésem,nem tudom ez jó-e hozzá.
-hátso lábtartó konzollal
-hátsó ülés
-2. utas kapaszkodo
-váltókar
-indexrelé
-rendszámtarto sárhányoval
-tank kitámaszo és lefogato gumi
Cagiva mito evo blokk. Kiegyensúlyozó tengely és a kuplungkosarat összekapcsoló fogaskeréknek a tengely átmérőjére vagyok kíváncsi. Bontottam már szét korábban hasonló blokkot a tűgörgő mérete ha jól emlékszem HK 1812 tűgörgőkosár volt. A kuplung oldali dekniben is van egy ilyen tűgörgőkosár és a blokkfélben a jobbosban.
Valóban HK 1812? Válaszokat segítséget előre is köszönöm!
Képen bekarikáztam miről is lenne szó!
Mito alkatrészek
Nógrádi Cagiva-s van itt közöttünk? :)