Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott bizonyára jó szimeringet adtak. Tippem az lenne, hogy esetleg egyszer valaki spanolt rugójú szimeringel azt hitte csodát tesz, de csak megette a krómszárat...
Nem tudom, hogy úgy folyik-e, nem próbáltam. Egyik száron fel van kopva szemmel láthatóan, de mindkettő folyik. Meg nem mondom már milyen szimeringet van benne, de italmondonál vettem. Nem akarok feleslegesen kidobni 5 ezer ft-ot megint szimeringre, ha úgyse lesz jó, ezért keresek valami jó állapotú telót bele :)
mitohoz keresek kormánykiflit
Biztos, hogy a telók rosszak?
Szimering ha jól rémlik 40x52x10.5 való bele.
Terheletlen állapotban is folyik, tehát mikor kinn van a motorból, belerakod az olajat és nyomkodod fel-le akkor is folyik? mert ha nem, akkor mikor beteszed a motorba, akkor van a hiba, mert a kerékagynál lévő két teleszkóp távolsága kisebb lehet, mint fenn a helyükön. Szóval az egyik a ferdeség miatt engedi az olajat. Csak tipp, de elsőre én is produkáltam egy ilyet, mikor egyedül raktam össze.
Egyébként látszik a száron valami? Kőfelverődés, króm folytonossági hiánya, esetleg a króm "elfogyása" hosszabb ideig tartó olaj nélküli használatból adódóan? A csúszóperselyek épek belül? Mert ha nagyon lóg, a villa tehetsz bele akármilyen szárat, szimeringet az ereszteni fog.
Egyébként tele van a piac (talán főleg az ebay) a fos szimeringekkel, amik sosem lesznek jók még a méretpontosságuk is hagy kívánnivalót.
Én azért azt tanácsolom, ha a szárnak nincs hatalmas hibája, tapintásra éles szélű hibáktól mentes, akkor próbálj bele egy minőségi (pl. Ariete, vagy gyári Marzocchi) tömítést, hátha az megoldja a problémát.
szimeringnél ereszt, cserével már próbálkoztam, de nem jött be, így inkább veszek komplett másik szárakat.
hol ereszt?
Sziasztok! Mito Evo-ba való Marzocchi elsőteló szárakat keresek jó állapotút, akinek lenne az írjon, megvenném! Esetleg ha valakinek megfelel a motorjába egy olyan ami ereszt azt fel tudom ajánlani még úgy hogy fizetek egy jó állapotúra! Előre is köszönöm!
Teljesen így van. Én is hallottam már olyat, hogy valakinek tudták, hogy nem 50-es és elengedték, olyat is aki 30-as csekket kapott, meg olyat is akire rávertek mindent. Arról nem is beszélve, ha balesetet csinálsz vele, az egy külön kategória :D
Keresek üzemanyag szintjelzőt, evo első lámpát, és 2007 kábelköteget.
Szia!
Ha mindig folyik a benzin érdemes lenne megnézni a karbi tűszelepét, mert lehet, hogy megérett a cserére.
Nem javasolom, hogy rendszám nélkül motorozz. A rendőrnek nem kell ismerni minden típust, de ha gyanút fog megvannak a lehetőségei, például elküld egy ellenőrzésre. Ott meg már szakemberek fogadnak, és úgyis lebuksz. Vagy "ellopódik" a motor még az ellenőrzés előtt, de ez megint bonyodalmakat von maga után...
Arról nem is beszélve, hogy a rendőrök sem hülyék, nem egy rendőr motorozik hobby szinten, ha jó kedvében leledzik akkor elenged (hallottunk már ilyen sztorikról is), de a peches vagy nem csak a motort, hanem a jogsidat is elusztatod, ráadásul biztosítási csalásért és okirathamisításér is előállíthat, mivel mint 50-es kötöd meg rá a biztosítást, az adásvételibe meg tudatosan írsz 125 helyett 50-et, ami hivatalos okirat.
Ismerik ezeket a típusokat, legalább is felénk. A Mitok ráadásul duplán negatívak, mivel nincs kistestvérük, mármint van a Prima, de az nem hasonlít rá. Az Apr. RSből meg van 50-125 és alig különböznek.
Köszönöm a válaszokat,aszem inkább levizsgáztatom,meg leteszem a különbözetit.Nem akarom "elusztatni" a motrot...
Ha tele van a tartály akkor is ég a lámpa üresben, sebességbe téve el kell aludnia. Szerintem a középsőn lenne elzárva, de ha minden állásban folyik akkor egyértelműen rossz a csap. Amiből egyértelműen látszik, hogy nem 50-es: hátsó kerék vastagsága, teleszkópok vastagsága, a motor nagysága, első féktárcsa mérete, lánc, km-óra, (hang). Nincs hasonló nagyságú 50-es motor, így ha ért hozzá bukta.
Köszi!Most mentem vele bemelegítettem kicsit,csak üresben égnek.Viszont van a karbi alján egy cső,gondolom ez valami tulfolyó.Nagy gond ha folyik belőle a benzin?Melyik állásba tudom elzárni a csapot?Lehúztam a csövet mind a 3-om(on,pri,res)állásba folyt a benzin.Elvileg valahol elzárva kéne lennie,nem?Amugy a rendőr miből tudja megállapitani,hogy mekkora?Az adás vételin 50köbcenti van irva.Az eladó meg olasz származású.
Ja normális, enyém is ezt csinálja, üresbe van, 1-be nincs, 2-be van, 3 stb nincs. Amúgy ha meleg a motor, tehát fél órát használod minimum akkor alacsony tartományba pl nekem eltünik majd a power felett újra visszajön, de az üres is világít stb... Ne foglalkozz vele, az olajpumpát azért nézd meg.

Pont ma igazoltattak, frissen 1 órája... Ha pesti vagy, én nagyon nem ajánlom kismotorként, itt harapnak rá, mint állat...
Sziasztok!
Mito EVO-hoz volna szükségem fordulatszám mérő óra egységre. Tehát a műszerfal óra csoportjából kifejezetten csak a fordulat szám mérő érdekel. Ha valakinek van szép állapotú, akkor azt kérem jelezze.
Üdv. Jani
Keresek dellorto vhsb 34es karbit. Akinek van jelezze
Sziaztok!
Segitséget,informáciokat kérnék töletek!Tegnapi nap birtokomba került egy 1991-es cagiva mito 125-ös.Első ilyen motorom.B jogsim lévén kismotorként használnám-használom.Mi a tapasztalatotok igazoltatásnál mennyire kötekednek a rendörök?
Motoros szakboltba vettem pont a garancia miatt,az eladó azt mondta fel van készítve műszakira is,ha esetleg leakarnám papiroztatni.Akkor elvileg nem kell átnézetnem,vagy?
Mára feltöltödött az aksi is,amit beraktam.Pöcre indult is,de a piros olaj lámpa nem aludt ki.Ez normális?Olvasgattam itt,hogy menet közbe kialszik.Sajnos esös az idő,így jelenleg nem tudom (nem merem)kiprobálni.Esetleg valaki irhatna véleményt is erről a motorról!Előre köszönöm a segitségeket,hozzászolásoksat!Üdv:Sankó
Már megoldottam. Sikerült szerezni.
Nem fogom elrendezni. Nem tartozom. Állításod szerint hibátlan a hűtő.....(közbe meg véletlen se.13eft-ért egy szar hűtő...) Fejidomra azt mondtad hibátlan mind a két füle hegesztett... (ezt is csak itthon vettem észre) Sötét volt nem figyeltem. Ketten voltatok és elszámoljátok magatokat utána meg....... Ennyi. Ez nem a forumra tartozik. Nem szeretnék további hozzászólást itt meglátni......
Amúgy meg van eladó oldalidomom és sárvédőm is.
Légyszíves a tartozásodat rendezd le és ne csak ígérgess, mindennek van határa! Megértésed köszönöm! ;)
Én is csak 94-es beütéssel találkoztam! (2007-es mito)