Az agy van középen, összekapcsolva a váltó bemenő tengellyel, míg a kosarat a főtengely hajtja.
Én a motort üresbe tolom, és rálépek a váltóra, mikor eléggé jó neki a tempó. :)
Szerintem ne foglalkozz ezzel, de van olyan trükk is, hogy sebességbe picit megmozgatod, közbe kuplungozol, és akkor jobban fog oldani. Pl. mikor először beteszed sebességbe, nem ugrik akkorát.
Ha arra gondolsz az agy címén, hogy nem érné el a kis "gomba" a kuplungot, akkor eléri, szóval nincsen túlságosan bent.
Csak akkor van vele gond, ha a motor áll, ha jár a motor szépen kiemel, csak ha pl ezért írtam be akarnád tolni, akkor meg sem moccan.
Most kivettem szárazra őket, féktisztítóval átvittem, péntekre jön az új olaj, abban ázni hagyom 2-3 napot néha kavargatva mint a tésztát aztán meglátjuk mi lesz. Ha ez sem jön be, és marad a jelenség, akkor új lamella szett után nézek. Mást úgy sem nagyon tehetek.
Én nem áztatnám ki az oldajból, csak hasonlít a ducatihoz a mito, de nem szereti a szárazságot kuplung tájékon. Hoszen összerakás előtt olajba kell áztatni, akkor meg minek kimosni.
Az agy be van verődve?
Egyébként úgy nem fog kiemelni, mint az autó kuplungja mondjuk.
Kérdésem az lenne,hogy a Mito és a Super City közt mi a külömbség?
Lényegében van egy SC 125-öm és arra lennék kíváncsi,hogy az elektronika része és a motorblokk része ugyan az mint a Mito-é mert SC-hez nem találok alkatrészt Mito-hoz pedig kismillió mav
lényegében. a gond az, hogy ha be akarnád tolni a motort 1-esbe vagy 2-esbe, akkor a kuplungot hiába húzod be tövig nem emel ki.
Galériába feltettem, választ is kaptam rá, ami eléggé jól példázza a jelenséget... lamella csere, vagy "ki kell mosni a lamellákat", hát remélem 2 liter féktisztítóban azért csak kiázik.
A lamellák amúgy ragadnak és ha hideg, akkor emel ki a kuplung lényegében.
Szóval... volt időm azaz elment rá egy hétvégém és eredmény zéró.
A probléma a következő: jár a motor, berak 1-be kuplung behúz lehet tolni. Motor leáll, kulcs off-ra, üresből berak 1, kuplung behúz és nem megy se előre se hátra, nem emel ki.
Tegnap oldaldekni le, és Ferenc kolléga javaslatára lamellák megcsiszolva, utólag rájöttem mi lett volna ennek a célja, de a kuplung nem csúszik. Mindent leellenöriztünk vagy 1000x is, kinyomo csapágy, akkor az ami nyomja, alátétek megvannak e, hézagoló a többi tengelyen, minden okés... de egyszerűen nem engedi, nem akarja az igazságot...
Tippek, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi!
Részleteket vele kell megbeszélned. 25 ezerér perselyezte tavaly az enyémet. Elérhetőseget tudsz guglizni. De mondom, ha jót akarsz akkor hozzá vigyed.
Tökéletes állapotú, karcmentes karbon visszapillantó tükör, párban eladó. Lightech márkájú, ultrakönnyű tükrök. A Lightech cég több moto gp és suprbike csapat hivatalos beszállítója. Bolti ára 40 000 Ft körül mozog, kérésre tudok küldeni több képet is.
A kiegyenlítő tengely nála már nem fogja rendesen végezni a dolgát ez biztos. A 160as hengerhez tartozó dugattyú nehezebb kb 40 grammal, és a kiegyenlítés nem ehhez lett számolva.
hali adam fötengej szimeringes lessz cseréljétek ki a 2 fötengej szimeringet és a gond megoldódik a csörgés meg a kiegyenlítö tengejbe lessz hajlamos szétugrani másnéven ballaszt tengejnek hívják az csillapítya a blokkban a rezgést
Még a kompresszió csökkentés előtt úgy tudtam kellőképp alapjárat közelében tartani hogy a légszűrő felöli oldalra rácuppantottam a kezem és ott szabályoztam a levegőt. Ha befogom ott akkor megáll.
Vigyázzatok, mert ha túl szegény megakad alapjáraton is.
El kellene érni valami alacsony alapjáratot... Ha befogjátok a légszűrő felől a csonk jórészét, akkor is ez a helyzet? Szimeringet lehet féktisztítózni, változik-e.
Egyszerűbb volt az általunk használt verzió, és a számolt kompresszió 9,8 ra esik tehát a mért 9,5-től nincs olyan messze. Az jobban aggaszt hogy amit azthittünk hogy megoldódott a kompresszió csökkentésével mégsem oldódott meg. Van egy érdekes hangja mintha beleverne valahova, de egészen biztosan nem ver bele sehova. A tűgörgők jók elvileg, a főtengelycsapágyak is, semmi kotyogás nincs.. Bár ha nem sikerül kiküszöbölni akkor a következő a csapágyak cseréje lesz.
Jó estét az uraknak!
Na a mai nap sikerült a karbi másodszori szétszedése után megállapítani hogy az még mindig tele van retekkel... Miután kitisztítottuk kellőképpen már indult is a motor, viszont a felpörgős probléma nem szűnt meg... Arra gyanakszunk hogy falsot szív valaol és elszegényedik a keverék, ezért pörög fel... Inditás után egyenletesen elkezd felpörögni 8-9 ezerig, ott mindig leállítottuk, mert mert azért a friss dugonak nem válik a javára... Esetleg a főtengelyszimeringeknél lehet a gond? Vagy a membránháznál, esetleg membránoknál? Holnap megtámadjuk a membránrészét hátha ott van valami elbaszva... Instrukciókat szívesen fogadok, tippeket esetleg!
Üdv!
Én a motort üresbe tolom, és rálépek a váltóra, mikor eléggé jó neki a tempó. :)
Szerintem ne foglalkozz ezzel, de van olyan trükk is, hogy sebességbe picit megmozgatod, közbe kuplungozol, és akkor jobban fog oldani. Pl. mikor először beteszed sebességbe, nem ugrik akkorát.
Csak akkor van vele gond, ha a motor áll, ha jár a motor szépen kiemel, csak ha pl ezért írtam be akarnád tolni, akkor meg sem moccan.
Most kivettem szárazra őket, féktisztítóval átvittem, péntekre jön az új olaj, abban ázni hagyom 2-3 napot néha kavargatva mint a tésztát aztán meglátjuk mi lesz. Ha ez sem jön be, és marad a jelenség, akkor új lamella szett után nézek. Mást úgy sem nagyon tehetek.
Az agy be van verődve?
Egyébként úgy nem fog kiemelni, mint az autó kuplungja mondjuk.
Valakinek jó állapotú jobbos tükör,víztartály és polini power nyelv elfekvőben?
Kérdésem az lenne,hogy a Mito és a Super City közt mi a külömbség?
Lényegében van egy SC 125-öm és arra lennék kíváncsi,hogy az elektronika része és a motorblokk része ugyan az mint a Mito-é mert SC-hez nem találok alkatrészt Mito-hoz pedig kismillió mav
Köszönöm a válaszokat!
Galériába feltettem, választ is kaptam rá, ami eléggé jól példázza a jelenséget... lamella csere, vagy "ki kell mosni a lamellákat", hát remélem 2 liter féktisztítóban azért csak kiázik.
A lamellák amúgy ragadnak és ha hideg, akkor emel ki a kuplung lényegében.
Szóval... volt időm azaz elment rá egy hétvégém és eredmény zéró.
A probléma a következő: jár a motor, berak 1-be kuplung behúz lehet tolni. Motor leáll, kulcs off-ra, üresből berak 1, kuplung behúz és nem megy se előre se hátra, nem emel ki.
Tegnap oldaldekni le, és Ferenc kolléga javaslatára lamellák megcsiszolva, utólag rájöttem mi lett volna ennek a célja, de a kuplung nem csúszik. Mindent leellenöriztünk vagy 1000x is, kinyomo csapágy, akkor az ami nyomja, alátétek megvannak e, hézagoló a többi tengelyen, minden okés... de egyszerűen nem engedi, nem akarja az igazságot...
Tippek, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi!
Tökéletes állapotú, karcmentes karbon visszapillantó tükör, párban eladó. Lightech márkájú, ultrakönnyű tükrök. A Lightech cég több moto gp és suprbike csapat hivatalos beszállítója. Bolti ára 40 000 Ft körül mozog, kérésre tudok küldeni több képet is.
El kellene érni valami alacsony alapjáratot... Ha befogjátok a légszűrő felől a csonk jórészét, akkor is ez a helyzet? Szimeringet lehet féktisztítózni, változik-e.
Na a mai nap sikerült a karbi másodszori szétszedése után megállapítani hogy az még mindig tele van retekkel... Miután kitisztítottuk kellőképpen már indult is a motor, viszont a felpörgős probléma nem szűnt meg... Arra gyanakszunk hogy falsot szív valaol és elszegényedik a keverék, ezért pörög fel... Inditás után egyenletesen elkezd felpörögni 8-9 ezerig, ott mindig leállítottuk, mert mert azért a friss dugonak nem válik a javára... Esetleg a főtengelyszimeringeknél lehet a gond? Vagy a membránháznál, esetleg membránoknál? Holnap megtámadjuk a membránrészét hátha ott van valami elbaszva... Instrukciókat szívesen fogadok, tippeket esetleg!
Üdv!