Szerintem az csak egy felöntés, kétlem, hogy állandóan levegőt szívna neked onnan, mert lépten nyomon megakadna.
Most nincs előttem a manual, de a karburátoron amit állítani tudsz az az alapjárati keverékszabályzó. Nézd meg, hogy melyik az, amelyiknél furat is van, onnan hiányozhat esetleg. Lassan ejti vissza a fordulatot túráztatásnál?
Sziasztok!
Mito Evo oldalidomot keresek! Alsó,felső rész! Legfőképp egy jobbos kellene, de még jobban örülnék egy jobbosnak és egy balosnak!
Törött idom is szóba jöhet!
Rendben köszönöm szépen. Remélem sikerül kifognom egyet amit nem 100 ezrekért akarnak eladni. Szóval alváz csere és mint mindig ugyanúgy az átírási folyamatok. Ha esetleg valakinek lenne vagy tud eladót, akkor kérem szóljon. 1000 hálám
Hali!
Én pont most vagyok ebbe a cipőbe, azzal a különbséggel hogy 2-es mito vázat vettem teleszkóppal, és most szerzem be hozzá a cuccokat.
A legegyszerűbb és legolcsóbb ha szerzel egy papíros vázat, motorszám nem olyan nagy gond ha nincs hozzá, de! Magyar papíros legyen, mert úgy olcsóbb.
Vagy veszel egy nagyon hiányos nagyon olcsó papírosat és a kettőből csinálsz egyet. Am az eredeti vázat is le lehetne papírozni, ez a játék 180.000 magyar pénz.
Ha esetleg sikerül szerezned papírosat, akkor a törzskönyv a legfontosabb, velem most ezért gecizik az okmányiroda...
Megtaláltam de a 148 kicsit soknak tűnik nem? 74oldalon a 2 es csavar nincs meg vagy a 161old a "B" Az milyen csavar?
Ez van odaírva "Funzionamento intermedio / Mixture ratio adjusting screw" az olaj ott megy be ez a csavar mellett és ott nekem nincs csavar csak a lyuk de nem is menetes megnéztem egy másik miton de azon sincs ott csavar,mi van most?
Sziasztok. Lehet hogy nagy hülyeséget fogok kérdezni, de mégis megteszem. Arról lenne szó hogy van egy Frecciám 50-es papírokkal. Szeretném valahogy le rendszámozni, mivel nyugisabb úgy mászkálni mint parával hajtani. Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit lehet kezdeni, (tudom adjam el és vegyek papirosat) viszont olvastam olyanról hogy hivatalos papírral veszek egy alvázat és űgy használom. Sajnos nem vagyok ebben nagy szakember, így hozzátok fordulok segítséggel, hátha van valaki aki tud okosságot :) Válaszotokat előre is köszönöm.
Mondjátok már meg légyszi nekem hogy gyári 125ös mitoba 56.00 a dugattyú?
És mekkora a főfúvóka és az alapjárati fúvóka mérete?És a szívató fúvóka is érdekelne?Köszi előre is!
Amúgy meg úgy köpköd a kipufogó hogy mögötte minden tiszta olajos benzin!
Köszi, azóta rájöttem arra is hogy a csapágymérete az 1-esnek 20*42*12 a 2-esnek 25*47*12, és csapágyból csak 25*42*9-es létezik, hézagolgatni meg nem akarok.
Így most a mito eleje kompletten eladó, és a váz is. Szereztem hozzá papíros vázat.
kb 70-80eFt.
Most nincs előttem a manual, de a karburátoron amit állítani tudsz az az alapjárati keverékszabályzó. Nézd meg, hogy melyik az, amelyiknél furat is van, onnan hiányozhat esetleg. Lassan ejti vissza a fordulatot túráztatásnál?
Mito Evo oldalidomot keresek! Alsó,felső rész! Legfőképp egy jobbos kellene, de még jobban örülnék egy jobbosnak és egy balosnak!
Törött idom is szóba jöhet!
Válaszokat,segítséget előre is köszönöm!
Én pont most vagyok ebbe a cipőbe, azzal a különbséggel hogy 2-es mito vázat vettem teleszkóppal, és most szerzem be hozzá a cuccokat.
A legegyszerűbb és legolcsóbb ha szerzel egy papíros vázat, motorszám nem olyan nagy gond ha nincs hozzá, de! Magyar papíros legyen, mert úgy olcsóbb.
Vagy veszel egy nagyon hiányos nagyon olcsó papírosat és a kettőből csinálsz egyet. Am az eredeti vázat is le lehetne papírozni, ez a játék 180.000 magyar pénz.
Ha esetleg sikerül szerezned papírosat, akkor a törzskönyv a legfontosabb, velem most ezért gecizik az okmányiroda...
Ez van odaírva "Funzionamento intermedio / Mixture ratio adjusting screw" az olaj ott megy be ez a csavar mellett és ott nekem nincs csavar csak a lyuk de nem is menetes megnéztem egy másik miton de azon sincs ott csavar,mi van most?
Első sárvédőt tudok. Ha erdekel az adatlapomon ott az email cimem.
A fúvókák, tű, kehelycső száma/kódja pedig a manualba van valahol.
És mekkora a főfúvóka és az alapjárati fúvóka mérete?És a szívató fúvóka is érdekelne?Köszi előre is!
Amúgy meg úgy köpköd a kipufogó hogy mögötte minden tiszta olajos benzin!
120/70 R17 Pirelli Angel ST (2009-es)
150/60 R17 Continental Contiforce SM (2006-os)
Képen látható állapotúak, kopásjelző felett van mindkettő még, de nem sokkal.
Párban 5000ft, de külön-külön is megegyezhetünk.
Vagy valami hasonló méret is jó akàr
Így most a mito eleje kompletten eladó, és a váz is. Szereztem hozzá papíros vázat.
Törött is érdekel. jobbos,balos
Akinek van legyen szíves válaszoljon itt vagy csörgessen meg!
06706574245
üdv Csady