Ma vettem ki a mitoból a dugót mert holnap érkezik az új dugó!
A kompresszióról annyit hogy amikor állítottam a balancot mert rázott,a főtengely végén a fogaskereket 2 újjal tekertem eszméletlen könnyen!A meglepő hogy pöc-röff volt a gép és jól is megy viszonylag,hogy fog menni új dugóval?
A képeken látszik hogy a power megütötte valamikor a dugót és a gyűrű úgy megszorult ott hogy mozogni sem mozog,be van oda szorulva és csak a másik oldalon mozog jól.
Nem is értem hogy mehetett még?Szerencsére a nicasilos hengernek kutya baja sincs!
Ha beleteszem holnap a új dugót meddig járassam?
Utolsó kérdésem még hoy 160 dugót hol lehet kapni?
Köszi a válaszokat előre is!
Ok, én ennyit tudok érte adni max. 30e bele egy dugó, plusz furatni kell dugóhoz 5e. Ha összeadom, már vehetek egy nicasilos használt hengert, dugóstól..
Sziasztok! Eladó Cagiva mito! A motor tökéletes állapotú "50"-es okmányokkal rendelkezik, a motor jelen pillanatban henger nélkül van mert a jelenlegi hüvelyezésre szorul, vagy igény esetén uj hengerrel eladó! Ára: 100e Ft! Bontásra is tökéletes! Az ár írányár!
Hello!
Elvitték a motorom és van még egy hengerem, hengerfejjel.
A henger már perselyes, egy kis húzás nyom látszik,de alig érezhető.
Kacsóéknál lett frissen honolva, amiről tudok számlát is küldeni, mutatni.
Ha valakit érdekel az írjon nyugodtan és leírok mindent illetve küldök képeket.
Szia!
A kipufogóban van egy vájat, amibe egy hőálló gumigyűrűnek kell lennie, általában ez a gyűrű szokott szétmenni és akkor prüszköli a kipufogó mellett is az olajos kipufogó gázt a motor. Én 2 hete cseréltem ki az enyémen, csapágy- szimering boltban vettem bele hőálló gumigyűrűt és a biztonság kedvéért egy kis hőálló tömítőpasztát is kentem rá mielőtt ráillesztettem a leömlőre a kipufogót, azóta porszáraz a leömlő és a blokk :D
A leömlő alatti tömítés ezen nem sokat befolyásol, oda tudsz készíteni is ha nagyon tré a mostani.
mito kipu tömítést a hengernél találok a tömítés szettben? Vagy esetleg külön is lehet kani? mert én nem találtam. Vagy kúposan tömít? amit nem hiszek mert szépen veri ki a cuccot.. a dobnál egy sima kringerit karika van azt már kicseréltem. PLS HELP!
A kompresszióról annyit hogy amikor állítottam a balancot mert rázott,a főtengely végén a fogaskereket 2 újjal tekertem eszméletlen könnyen!A meglepő hogy pöc-röff volt a gép és jól is megy viszonylag,hogy fog menni új dugóval?
A képeken látszik hogy a power megütötte valamikor a dugót és a gyűrű úgy megszorult ott hogy mozogni sem mozog,be van oda szorulva és csak a másik oldalon mozog jól.
Nem is értem hogy mehetett még?Szerencsére a nicasilos hengernek kutya baja sincs!
Ha beleteszem holnap a új dugót meddig járassam?
Utolsó kérdésem még hoy 160 dugót hol lehet kapni?
Köszi a válaszokat előre is!
Valakinek nincs esetleg cagiva mito 1992 s -hez power vezérlő elektronikája? :D
Elvitték a motorom és van még egy hengerem, hengerfejjel.
A henger már perselyes, egy kis húzás nyom látszik,de alig érezhető.
Kacsóéknál lett frissen honolva, amiről tudok számlát is küldeni, mutatni.
Ha valakit érdekel az írjon nyugodtan és leírok mindent illetve küldök képeket.
A kipufogóban van egy vájat, amibe egy hőálló gumigyűrűnek kell lennie, általában ez a gyűrű szokott szétmenni és akkor prüszköli a kipufogó mellett is az olajos kipufogó gázt a motor. Én 2 hete cseréltem ki az enyémen, csapágy- szimering boltban vettem bele hőálló gumigyűrűt és a biztonság kedvéért egy kis hőálló tömítőpasztát is kentem rá mielőtt ráillesztettem a leömlőre a kipufogót, azóta porszáraz a leömlő és a blokk :D
A leömlő alatti tömítés ezen nem sokat befolyásol, oda tudsz készíteni is ha nagyon tré a mostani.