Sziasztok!
Egy kérdésem lenne cagiva mito cdinek van-e köze a gyújtáskapcsolóhoz hogy beindítom de elfordítom a kulcsot és nem áll le cdi befolyásolja ezt a műveleti fázist? válaszokat előre is köszönöm!
Helo. szeretném a segítségeteket kérni hogy cagiva mito evo2 (1996-os évjárat) műszerfalához eredetileg nem tartozik valamilyen fémváz vagy tartóelem, amihez hozzálehet csavarozni a 2db műszerfal alatti takaróidomot, mivel a helyét se találom hogy hova kéne felcsavarni és a műszerfal is eléggé lötyög..?
Sziasztok! Kéne nekem egy olyan tengely ami a vázat, a blokkot és a hátsó lengőkart összefogja (kb. 50 cm), 1-es Mitoról van szó. Ha valakinek esetleg van akkor vevő lennék rá!
Ma könnyes búcsút vettem az Evo-tól... Szerencsére a városban marad, szóval figyelemmel tudom kísérni a sorsát, és úgy hiszem az új tulaj is korrekt, gondos gazdája lesz a motornak. Most azt nézegetem, hogy A korl. jogsival mik a lehetőségek, dehát csak eléggé fapados 4T gyorsasági gépek tartoznak ebbe a kategóriába, amik vagy ősrégi japán belpiacos alkatrészutánpótlás nélküli gépek, vagy pedig biciklire emlékeztető gyorsasági motornak álcázott motorok... Felmerül a kérdés, hogy miért nem teszem le a nagy A jogsit, de negyedszerre nincs humorom végigülni a kresz-tanfolyamot, és őszintén szólva időm sem nagyon van rá. A kevéske szabadidőmet úgy hiszem hasznosabban is el tudom tölteni.
Így most azon gondolkodom, hogy egy zsír új, vagy legalábbis újszerű, szalon állapotú SP525-öst, vagy esetleg utolsó szériás, 2006 - 2007 körüli, még nem agyonkókányolt Evo 2-est vennék (szintén gyári, szalon állaptban). Aki esetleg tudna ilyet, jelezze felém. Megfelelő állapotú Cagiváért természetesen hajlandó vagyok nagyobb összeget is adni, de csakis kompromisszumok nélküli megoldás érdekel! Elérhetőségem: 70/553-08-97
Finoman felülről tedd rá. Amúgy nem Simson gyűrű, nem könnyű eltörni, de azért óvatosan. Az illesztéstől függ, hogy mennyit kell járatni. 3-al kb 500-1000km, 4-el 100-200, 5-el meg kb 10-20.
Sziasztok! Cagiva Freccia C9-esről van eladó gyújtás alaplapom,lendkerékkel,cdi-m,és trafóm.
Megvettem,de közben kiderült hogy nem gyújtás baj volt,ezért nem is építettem be.
Egy kérdésem lenne cagiva mito cdinek van-e köze a gyújtáskapcsolóhoz hogy beindítom de elfordítom a kulcsot és nem áll le cdi befolyásolja ezt a műveleti fázist? válaszokat előre is köszönöm!