Hát elég rossz híre van annak az ürgének... Csak nekem már az a bajom, hogy ahány helyen érdeklődöm meg a dolgot annyiféle verziót mondanak... Hivatalos helyen, meg ez az ember volt... Tehát ott már cseszhetem... Olyat is mondott, hogy egész Európában nem tudon ezt már forgalomba helyezni... Ez mondjuk azért erős...
Ez valami gyökér lehet, a járműkísérő lappal csak azt igazolod hogy a tiéd a gép, addig amíg nem kerül forgalomba, nem értem mit értetlenkedik az ürge. Próbáld meg másik NKH-ba vinni hátha ott nem ekkora idióták.
Hali!
Eladó Cagiva Mito 1 . Esetleg adok hozzá 1 majdnem teljes blokknyi alkatrészt (blokkfelek, komplett 7-es váltó stb), de ez már csak megegyezés kérdése...
Az ára fix, ha ennyiért nem megy el, akkor megmarad. Nem kér enni.
Enyém kicsit speckóbb eset, mert nem külföldi gépről van szó, hanem egy 2006-os magyarországi vételről. Számla, olasz tipusbizonyitvány, magyar járműkísérő lap, és természetesen adásvételi van hozzá. De a KPM-nél egy "kedves és segítőkész" fazon ránézett a járműkísérőre, és megállapította, hogy ezt a motort nem lehet forgalomba helyezni, mert a motorja nem felel meg a mostani emissziós szabályzásnak. Ebből a járműkísérőn látható számból vélte ezt megállapítani: "Típus-jóváhagyási szám: e3*92\61*0066*03"
Valaki valami okosat?
Ivadam! Te en is azt intezem nemsoka. Nkh vizsga reg ado ha ervenyes papirjai vagy is van muszaki rajta kinti akkor olcsobb,nem lejart akkor 27183f.ft A reg adot kalkulatorba lehet megnezni.A motorra eredetisegi vizsga nem kell kulon honositaskor nkh megcsinalja.enyem kb 90000ft ba all meg,de ez Piaggio x9500 evo.Mitonal jo,mert kissebb nekem proba rendszamot kell venni,ha nem kockaztassak vagy rateszem Mitoet:) addig.
Dellorto PHBH28 karbiból sok fajta van. Van amelyiknek bal oldalon van a csavarja, van amelyiknek jobb oldalon, van karos szivatós, bowdenes, van különolajzós és nem külön olajzós, stb... Nekem pl a karbi bal oldalába van az olajzó cső, mögötte egy vak furat, jobb oldalon az állító csavar.
Milyen típusú a karbid? Ha leveszed, és pisztollyal belefújsz sziszeg valahol? Mert lehetséges az is hogy csak egy vak furat.
Ha nem sziszeg sehol fújkáld meg az összes furatot, ha sehol se sziszeg akkor nézd át a szívócsonkot. Csapod mechanikus vagy vákuumos? Lehet hogy a vákuumcsőnél kap egy keveset.
Másik, 130-as főfúvóka jó lesz bele. Az enyémbe 122-es van de power nyitáskor 3/4-ed gázálláson igencsak becsörög, 126 és 132 közé tedd. De a legegyszerűbb, keress egy kietlen egyenest, és 5-6 telibe menj vele 500m-t lődd le, és nézd meg a gyertyaképet. Őzbarna/sötétbarnának kell lennie, de ez függ az olaj mennyiségtől is.
Mito 2-höz keresek magyar papíros vázat 11kw-ig!