Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2-es azon része ahol a csiga van 25mm, az 1-esé pedig 20.
Jövőhéten leszek otthon, megnézem van-e kettesé.
Miért nem egyforma az összesnek? nekem régi fajta dupla körlámpás 2es mitom van. Öszintén nem tudom.
20 vagy 25 mm átmérőjű tengelyhez kell a csiga?
Mito hoz keresnék még mindig km csigát! Kecskemétiek Ceglédiek De akár szolnokiak is előnyben vannak!
Ja és egy kérdés a mito kipu tömítést a hengernél találok a tömítés szettben? Vagy kúposan tömít? amit nem hiszek mert szépen veri ki a cuccot.. a dobnál egy sima kringerit karika van azt már kicseréltem. PLS HELP!
Szia!
A kuplungkosár feliratának semmi köze nincs a beállításhoz. Sőt magának a kuplungkosárnak sem sok, az nem excentrikus, azt nem kell időzíteni, csupán közvetíti a hajtást a főtengely és a balansz tengely között. Jó ha vannak rajta jelek, mert könnyebb beállítani, de ha nincsenek, akkor kinyomtatod az előbb mellékelt szervízkönyvi képet, leszámolod a fogakat és pont olyan távolságban rakod össze. Egy rikító filccel meg is jelölheted magadnak, miután kiszámoltad a szükséges távolságot. Az a lényeg, hogy a főtengely és a balansztengely egymáshoz képest pontosan legyenek beállítva.
Már ki is fújtam teljesen de akkor sem látok semmit sajna.Gondolom az is ott a fogon vagy bentebb kéne hogy legyen.
De a kuplung kosárban lévő Cagiva felírat gondolom csak úgy kell állnia hogy vízben legyen hogy nem?
Az egyik fognál meg lehet találni,de nagyon nehezen.ne törődj vele,a lényeg,hogy a főtengelyé a kosár fele nézzen,a kuplungkosáré annyira nem érdekes.De ha tévedem úgyis kijavítanak.
Leszedtem most mindent,a kicsiken megtaláltam az összes jelzést ahogy mutatja!De nekem is gondom van mert a kuplung kosáron nincs semmilyen jelzés sehol!
Vagy a kuplungkosárban van egy CAGIVA felírat az legyen vízszintben?
Mit csináljak segítsetek légyszi!?
Köszi. az jó, most cseréltem olajat :)
Akkor vigyázz rá mert nehéz találni:S
Még azt mondjátok már el nekem légyszíves hogy a kipufogót két rugó szorítja oda ugye!A csonk csak simán rámegy a kipufogó nyíláson lévő rövid csonkra vagy megy alá még valami tömítés?
Köszönöm!
Amúgy még gyári nickasilos 125ös a gép!
Sehogyan... A kuplung felőli deknit kell levenni csak.Mondjuk ehhez olajat le kell engedni,tömítés stb.
A blokk megbontáda nélkül az olajpuma meghajtását ki lehet szedni és hogyan?
olyan szépen le tudjátok mindig írni ezeket a jeleket. Jelekkel konkrétan gyerekjáték beállítani. Én beszoptam mert nekem a 3 fogaskerékből csak az egyiken volt jelöltés... De végül némi segítséggel kisakkoztuk a helyes beállítást.
Tessék itt egy kép amit hirtelen találtam itt.Kinagyítod a képet és ott vannak a pontozások.
gyakorlatilag Hurkafej leírta szakszerűen de a lényeg,hogy az alsó ballance tengelyen van egy súly a blokkban ami magától úgy fordul ahogy kell.a főtengelyen van egy jelölés az a kuplingkosáron lévővel kell,hogy szembenézzen.Leszeded az oldalát,van egy kis tengelyen 2db fogaskerék,a bordázata ellenkezőleg fut.azt kihúzod a helyéről és a ballance tengely egyből a helyére ugrik.utána az elmondottak alapján állítsd be.
Üdv!Jobb oldali idom mennyi lenne?A közésőre gondoltam
Számtalanszor fel lett töltve ide a kép, amin a jelölések vannak, és még kereső is van.
De ha jel szerint is ráz, akkor blokk vízszintbe, dugattyú FHP-n, a balance tengely pedig beáll, ahogy a gravitáció diktálja neki.

De ha már a dugattyú tömege módosul, mondjuk azért mert 160-as szett van rajta, akkor valamennyire fog is rázni, mert a tömegerő kiegyenlítés nem ahhoz lett kiszámolva.
Köszi!
Megvan a service manual átnéztem de ezt így nem találom:(
Amúgy vágom mik vannak ott és a jelzés rémlik a fogaskeréken!
nem tudnád elmondani merre is álljon az pontosan?
mito alkatrészek:
-olasz papíros váz=20e
-blokk=12e
-idomszett=18e
-powervezérlő=10e
-powermotor=8e
karbi=8e
zárszett=7e
cdi=8e

alaplap=8e
lendkerék=8e
bendix=5e
öninditó=5e
müszerfal=8e
els
őlámpa=5e
első teló=10e
első komplet fék=10e
2db komplet felni=35e
...stb
érd:spmito@freemail.hu
A blokkban van egy ballansz tengely általában ilyenkor az van rosszul beállítva.jobb oldalt leveszed a deknit ott van pár fogaskerék.a legalsó lesz az.Van mindegyiken egy kis pontozás,azoknak kellene megegyezni egymással. Google-ba beírod,hogy cagiva mito service manual és letöltöd,abban megtalálod a beállítás módját.
Szia!
Hibák kitalálásához több dolgot kell elmondanod: mikor kezdődött a jelenség, csináltál-e valamit a motorral, amitől előjött. Kíséri-e valami más tünet, például jellegzetes zaj?
A remegős hibáknál először a legkisebb rosszat kellene megnézni, hogy a kiegyensúlyozó tengely jól van-e beállítva, egyel nagyobb baj, ha a kiegyensúlyozó tengelyt hajtó rugósan kapcsolt fogaskerékpárban a rugó fáradt vagy törött (de ennek van egy erős zizegő hangja általában), és a legrosszabb, ha valamelyik tengely esetleg a kuplung nincs balanszban, elgörbült, megsérült.
Miért lehet az hogy fordulaton kb 7től el kezd rázkódni a kormánymarkolatom nagyon(egész motor is persze)?10-12 már rendesen fáj is? Power rendesen nyit-zár,nagyon jól indul és veszi a fordulatot. Igaz menni még nem mentem vele csak állványon próbálgatom.
Köszönöm!
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek MITO Evo II farokidom eladó? Sérült is jó.