Várom, hogy a B inukciójú mágneses teret miként növeli a csiszolás. Sehogy. De ha nagyon gyengének ítéled, akkor benne van a pakliba, hogy valaki az évek során leejtette vagy melegítette.
Mekkora egy kókány munkát csinált vele az a valaki! Istenem vannak ennyire igénytelen emberek...
Hát azért biztos szebben is meg lehetett volna ha akarta volna...
A szimmering választás se rossz. Minek is oda a vitonos jó a sima is.
Szerintem segít rajta :)
elég sok a kokány dolog sajnos,autókon,motorokon egyaránt :( sajnos mindenki olcsón akarja megoldani,meg hát az 1001mesterek ugye... :D
úgy néz ki hogy csak a gyújtásvezérlő elektronika halhatott meg :( , mert az új Bosch gyertyával sem jobb a helyzet :(
most azt kajtatok..., ha valakinek van egy jó és olcsó az jelezze kérem :D :)
Ezzel az álláspontoddal tökéletesen egyetértek. Hasonlóképpen látom ezt az egészet.. Én annyit teszek ez ellen - vagy vele.. Hogy fogom, megveszem az olcsó szart, és megcsinálom jóra.. Egy újabb mitot megmentve attól hogy a vasban végezze.
Azt még tegyük hozzá, hogy most nem rólad van szó (aki konyít is hozzá valamicskét, és látott már pár ilyen motort szétkapva), hanem olyan emberekről, akik csak képeken láttak Mito-t, ("jééé ez olyan mint a dugatti, és már 150-ér kapok, akkor bolond lennék érte 400at adni!"). Na az ilyenek itt kötnek ki, aztán csiszolgatják a lendkereket a nagyobb szikra reményében, meg hegesztgetik a csapágyakat, ahelyett hogy a jó édesanyjukat hegesztenék...
Aztán 2 hét múlva ráunnak, elkönyvelik hogy ez egy gyárilag selejt szar motor (több évtizeden keresztül ugyebár azért tartottak fenn egy üzemet hogy selejtes motorokat gyártsanak), aztán fogják és eladják, míg jön egy újabb balek aki megveszi...
Magyarország én így szeretlek
Igy igaz. Azért vettem meg, mert olcsó volt. Nem azért vettem meg, mert olcsón akartam jó motort venni. Hanem azért, mert egy ígéretes motornak tűnt, ami némi törődést igényel, néhány alkatrész cseréjét, és mehet tovább a gép :) Nem titok, azért vettem meg hogy eladjam, de patika állapotban. Most egy blokk csere(komplett) a téma, nincs is vele probléma mert van belőle 2db-om, ami bontott. Egy új dugattyú kell bele, 2db új főtengelycsapágy szimeringgel, és ennyi volt a probléma forrása..
Amit én hirdetek nem ilyen, de 350.000-ér a kutyát nem érdekli, inkább az ilyen kókányoltakra van igény mert olcsók. Gyanúsan olcsók :)
Lehet venni néha 90-ér is Mito-t. De abból motor már valószínűleg soha nem lesz. Aki az ilyeneket vadássza, ne csodálkozzon ha szopás lesz a vége...
Hosszútávon mindig az olcsó a drága, ez mindennél így van.
Az komoly. Akkor holnap én is leveszem a lendkereket, hogy keményebb szikrát dobjon a gép !
Egyébként, ilyen vasakat árulgatnak képesmotoron, mint az alábbi kis moci blokk..
(Azt mondta a tulaj, akitől vettem, hogy be van állva a főtengely\főtengely csapágy.) Naná, hogy be van állva, de attól hogy a csapágyat helyén hagyva hegesztették meg, és kicsit szétkárosodott a csapágy belső felülete is..
Sajnos még mindig ilyen a magyar piac.. Kókányolt mitok ...
Nos levettük a lendkereket,megcsiszoltuk kicsit hogy erősebb legyen a szikra,valamivel jobb lett többet pöfög,az új gyertya holnapra jön meg,de nagyon a gyújtásvezérlése felé gyanakodunk, állítólag az elég sűrűn el szokott menni ezeknél a motoroknál,ti találkoztatok ezzel? Tehát összegezve szív,benzines a gyertya is, pöfög is párat,de nem indul el.. :(
Enyém tavaly télen nem akart beindulni ugyan ez volt vele ha a gyertyához toltunk kis benzint akkor pöffent párat. Már a hengert levettem mindent megnéztem és minden jó volt. A benzin volt szar leengedtem öntöttem bele másikat és jó lett a motor.
Nos szerdán nekileselkedtünk újra, most már benzines a gyertya is,kompresszió szerintem van,viszont amikor a hengerbe öntöttünk is be neki,vagy a karburátorba hogy beszívja a légszűrőház felöl akkor pöffent kettőt..,általában pöfög kicsit de nem indul el.Mi gyújtásra gyanakszunk,lehetséges hogy az ment el?esetleg az éket elnyírhatta? :(
Hétvégén ismét nekimegyünk a projektnek,addigra új gyertyát is veszek bele,hátha segít az is rajta. :)
Több dolog is lehet .
Pl.: Főtengely szimering, Szívócsonk elöregedett, és ott szív levegőt. Vagy a henger, de ha eddig ment, akkor szűkíthető a kör a hengerre, és a dugattyúra. Hengert mindenképp le kellene venned, vagy MINIMUM levenni a kipufogót, és benézni hogy a dugattyú milyen állapotban van. Ismerősömnek volt olyan, hogy se szó se beszéd kitört az egyik zéger gyűrű.. Ez is egy lehetséges probléma forrás. Ha egyáltalán nem tudod indítani, akkor kompresszió hiány, és valószínűleg a henger és a dugattyú keresztül kasul van húzva, és vége.. Ha perselyes, új dugó, fúrás.. Vagy nicasilos, ha menthető a henger, akkor csak egy új dugó..
köszönöm a segítséged, hát a gyertya ad szikrát,a gyűrű ha eltörne akkor annak azért hangja is lett volna nem? :(
holnap újra nekiesünk ha már szabadnap lesz. :) ha valakinek van még ötlete ne tartsa magában :) köszönöm!
Üdvözletem az uraknak!
Segítséget,tippet szeretnék kérni.
Vasárnap vettem egy Cagiva Frecciát 125 c12R ha minden igaz :) , olyan gondom van hogy 120km után egyszer csak megállt,előtte olyan 100km nél meg megakart állni de még feltámadt.
Kiszedtük a gyertyát,persze burkolatok le,hogy mindent lássunk, szikrát ad,legalábbis hengeren kívül biztosan. A karbit is leszedtük,megfújtuk levegővel,kicsit taknyos volt a karbi(akitől vettem mondta hogy nemrég vette,akitől ő vette ott viszont sokat állt a motor :( ) , és az a gáz hogy a gyertyán nem érezni hogy benzines lenne,de nem tudom mi lehet a gond,valami tanács,ötlet? Nagyon köszönöm hogy elolvastátok,és a segítséget is előre köszönöm! További szép napot! Üdv:Huba
Nekem 81782 van, ezen felül amikor vettem a motort még két motort próbáltam ki, ez ment a legjobban, de használatra nekem csak ez a hengerem van.
Alul is egész jó amúgy a motor, de az igazi az sp gyújtással és rezóval lenne, de mivel én csak utcán használom, nem fektetek bele ilyenekbe.
A héten pedig nekiállok összerakni a rendszámos mitomat, abba 160as, nicasilos henger megyen :))
Hát azért biztos szebben is meg lehetett volna ha akarta volna...
A szimmering választás se rossz. Minek is oda a vitonos jó a sima is.
elég sok a kokány dolog sajnos,autókon,motorokon egyaránt :( sajnos mindenki olcsón akarja megoldani,meg hát az 1001mesterek ugye... :D
úgy néz ki hogy csak a gyújtásvezérlő elektronika halhatott meg :( , mert az új Bosch gyertyával sem jobb a helyzet :(
most azt kajtatok..., ha valakinek van egy jó és olcsó az jelezze kérem :D :)
Aztán 2 hét múlva ráunnak, elkönyvelik hogy ez egy gyárilag selejt szar motor (több évtizeden keresztül ugyebár azért tartottak fenn egy üzemet hogy selejtes motorokat gyártsanak), aztán fogják és eladják, míg jön egy újabb balek aki megveszi...
Magyarország én így szeretlek
Lehet venni néha 90-ér is Mito-t. De abból motor már valószínűleg soha nem lesz. Aki az ilyeneket vadássza, ne csodálkozzon ha szopás lesz a vége...
Hosszútávon mindig az olcsó a drága, ez mindennél így van.
Egyébként, ilyen vasakat árulgatnak képesmotoron, mint az alábbi kis moci blokk..
(Azt mondta a tulaj, akitől vettem, hogy be van állva a főtengely\főtengely csapágy.) Naná, hogy be van állva, de attól hogy a csapágyat helyén hagyva hegesztették meg, és kicsit szétkárosodott a csapágy belső felülete is..
Sajnos még mindig ilyen a magyar piac.. Kókányolt mitok ...
Nekem még soha nem ment el a gyújtás.
Hétvégén ismét nekimegyünk a projektnek,addigra új gyertyát is veszek bele,hátha segít az is rajta. :)
Pl.: Főtengely szimering, Szívócsonk elöregedett, és ott szív levegőt. Vagy a henger, de ha eddig ment, akkor szűkíthető a kör a hengerre, és a dugattyúra. Hengert mindenképp le kellene venned, vagy MINIMUM levenni a kipufogót, és benézni hogy a dugattyú milyen állapotban van. Ismerősömnek volt olyan, hogy se szó se beszéd kitört az egyik zéger gyűrű.. Ez is egy lehetséges probléma forrás. Ha egyáltalán nem tudod indítani, akkor kompresszió hiány, és valószínűleg a henger és a dugattyú keresztül kasul van húzva, és vége.. Ha perselyes, új dugó, fúrás.. Vagy nicasilos, ha menthető a henger, akkor csak egy új dugó..
holnap újra nekiesünk ha már szabadnap lesz. :) ha valakinek van még ötlete ne tartsa magában :) köszönöm!
Segítséget,tippet szeretnék kérni.
Vasárnap vettem egy Cagiva Frecciát 125 c12R ha minden igaz :) , olyan gondom van hogy 120km után egyszer csak megállt,előtte olyan 100km nél meg megakart állni de még feltámadt.
Kiszedtük a gyertyát,persze burkolatok le,hogy mindent lássunk, szikrát ad,legalábbis hengeren kívül biztosan. A karbit is leszedtük,megfújtuk levegővel,kicsit taknyos volt a karbi(akitől vettem mondta hogy nemrég vette,akitől ő vette ott viszont sokat állt a motor :( ) , és az a gáz hogy a gyertyán nem érezni hogy benzines lenne,de nem tudom mi lehet a gond,valami tanács,ötlet? Nagyon köszönöm hogy elolvastátok,és a segítséget is előre köszönöm! További szép napot! Üdv:Huba
Valaki tud Békés megyében jó szerelőt aki ért a Mito-hoz?
Alul is egész jó amúgy a motor, de az igazi az sp gyújtással és rezóval lenne, de mivel én csak utcán használom, nem fektetek bele ilyenekbe.