Én mamis vagyok, és rendre az a helyzet, hogy a bukásra álló, vagy bukott, első évet 2-3adjára ismétlő emberek praktizálnak otthon, hogy ők a nagy szerelők, de még egy dinamikus működéssel sincsenek tisztában. Otthonról pedig jót lehet nevetni a tipikus anti tuningokon, amikor felülírják a gyárat. :)
nem nem voltam a mamiban hanem a Mami egyik oktatója egy jóbarátom akitől ellestem dolgokat a másik Ember akinek segítek másodállásban az pediglen több mint 20 éve motor szerelő de maradjon csak mindenkinek Szúnyog .mellete pedig akada tarsolyban egy Kítűnö vizsgával zárult Mezőgazdasási Gépszerelő szakma,aminek 5 évéből 5-öt az IKR zrt motorfelújító műhelyében töltöttem. amugy Örülök az ilyen emberkéknek csak a kijelentések nem tetszenek sokszor amiket tesznek.
Csak érdekelt hol melózol, nem túl nagy a motoros társadalom. 1500-2000Ft-os rezsi óradíj meg a nagyon olcsó kategória, mondjuk ezis lehet jó, ha annyival több munkát visznek, hogy visszahozza. Örülni kellene a kókányolásnak és a szar motoroknak, mert ha mindenki megvenné a tökéletest, akkor a kötelező szervizeken kívül nem lenne munka.
15 évesen csináltad a mami-t?
Sziasztok!
Légyszi megtudnátok nekem mondani hogy a mito blokkban a műanyag fogaskeréknek a méretét a vízkeringető végén?Mert sajnos darabokra tört és ne tudom a pontos méretét!
Köszi!
teljesen mindegy h hol dolgozom csak nemszeretem a hülyegyerekeket aki se szó sem beszéd fejetlenül taknyolgatják meg tuningolják a motorjaik egyik felét de egy egészében ténylegesen összerakott és szétfaragott motort még képen sem láttak!aztán meg hirdetik magukat h ilyen meg olyan munkákat vállalnak aztán meg megérkezik a következö tulaj vagy még esetleg saját maga hajlandó eltolni egy mühelybe ahol 1500 2000 forintos rezsi óradijjért megtudják állapítani a hiba okát felismerik h némelyik alkatrész melyik másiktól hibásodott meg.magam ellen beszélek mert amig vannak ilyen nem melegedett be a pályagumim és egy parkolóban földhözvágom magam meg a gépet addig nekem van munkám. talán rá lehet jönni h mi lehet a szakmám amit nem egy gyorstalpaló intézetben és nem egy havertól lestem el 2 hónap alatt
11 éve csinálom lassan és láttam már karon Varjut
Miért, hol dolgozol?
Most mi célja volt, a kipufogó tervezés lépeit belinkelt pdf-nek?
Vittek hozzád egy motort, aminek a kipufogója szét volt gányolva, naés? Vagy az említett pdf-ből terveztél rá egy másikat, ha már felhoztad? És azt milyen fordulatra, ahol használni is is fogják a motort, vagy ahol névlegesen legnagyobb a teljesítménye?
Nem kötözködni akarok, mert minden típusnál, főleg 2Tnél jelentkezik a rengeteg majd én tuningolom a gépet, de a végén antituning lesz belőle. :)
olvasgatva a hozzászólásokat nem belepofázni és kioktatni akarok snkit sem de lehet h előbb tanulni és tanulmányozni illenék a kétütemű motor működési elvét és tiszteletben tartani vagy ha ugytetszik nem megpróbálni alig husz évesen a "spanyoviaszt" ujra feltalálni.az én motorom sem néz ki jól de legalább nem "sztárolom"magam h ilyen meg olyan munkát meg motor javítást vállalok aztán meg megérkezek egy elméletileg patika blokkal rendelekző szedett vedett alkatrészekből összetákolt Mitoval a munkahelyemre,mellesleg csak a motor lelke a kipufogó rendszer fele hiányzott a gépről nameg a finom haszálat kora délután 130-al a kenyérgyári uton órdíttatva szerencsétlen blokkot csak épp sem a powerszwlwp sem a karburátor nem dolgozik rendesen A MEGFELELŐ GÁZLENGÉS NÉLKÜL!http://www.mami.hu/pdf/Autosza...
ÉS BOCSÁNAT HA VALAKI MEGSÉRTŐDIK RAJTA! UFF
Van egy eladó cagiva mito hengerem. Ha jól emlékszem B-s dugó volt benne de sajna nikasil sérült. Perselyezésre jó. Akit érdekel írjon rajta van a power burkolat és power tengely is nyelv nélkül.
Sőt.. igazából az egész érdekelne úgy ahogy van kompletten amid megmaradt.. de az a gond, hogy most nem aktuális.. (decemberben lenne az, viszont akkor mindent elhoznék)
link