Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5000ért tudom postázni ha gondolod. csere alkatrész meg mito evo lámpa érdekelne persze ráfizetnék! :)
Nekem van
15 be adok egy őnindítot meg valtot
HA tutira jó,nincs semmi baja akkor 4-4.5E esetleg más alkatrészre cserélném.Vagy ha van valakinek elfekvőben működő potmétere,az is megfelelne,mert a motorom nincs leégve,csak a potméter döglött ki benne és nemtudom hol lehetne beszerezni:S
Tudnál nekem árat és képet kuldeni mailben?
9boros2@gmail.com
csáó mennyi az elfogadható árban lévő motor?
keresek jo allapotu es aru elso fekmunkahengert es power motort
szia.nekem van ulesem,de csak parban tudom adni.uj fekete huzattal.
Eladó a képen latható mito 7 SEBESSÉGES maradék
Blokkbol hianyzik a főtengely meg a henger
A valto kuplung komplett de a motor dobta a 2. Az egYik léptető villa kopott..
Az önindító is hibátlan
Power vezèrlő motort is adok
Egybe 15000
30 5129874
Mivel ez egy fórum, nem lehet utasítást adni (minek is tennénk), legfeljebb tanácsokat. Igaza volt Mr. Mitonak, senki ne veszekedjen ilyeneken. Te motorod, azt csinálsz vele, amit akarsz.
Az mondjuk érdekes, hogy megbízol annyira az olasz mérnökökben, hogy van annyi túlméretezés a rendszerben, hogy nem lesz gond a 20A-es biztosítékkal, annyira azonban nem bízol bennük, hogy tudták mit csinálnak amikor a 15A-t választották. Őket nem kötelezte semmi környezetvédelmi norma, európai szabvány és valszeg pont annyira elérhető volt nekik a 20A-es biztosíték is, mégsem az van benne.
Az meg nettó hülyeség hogy ha zárlat van úgyis kivágja. Igen, úgyis kivág valamit, csak lehet hogy az nem, a biztosíték lesz, hanem egy szigetelt vezetékszakasz, ami az elmúlt 20 évben egyszer megtört és a benne futó 20 szálból 8 elszakadt, és akkor jön a füst esetleg a láng.
Tényleg szép a motorod! Mi csak azért mondjuk a hülyeségeinket, hogy így is maradjon, mert aztán jön a post, hogy füstöl a nyereg alól, ki találkozott már ilyennel...
Ha a szigetelése nem sérült, nem fog belül oxidálódni, ennél sokkal öregebb motorok/elektromos kütyük is működnek még, ha meg szakadt lenne a vezeték belül akkor töltésem se lenne.
Szia!
5000+ posta vagy személyes átvétel Kunszentmiklóson.
Akkor simán oxidálódik a vezeték a burkolatán belül. Ha így jobban megfelel a fogalmazás, akkor egészségedre :)
Majd, amikor lehúzod a gyári vezetékről a szigetelést, lesz ámulás bámulás :)

Én anno úgy kezdtem a mitozást, hogy a legelső motoromat azért bontottam el, mert nem volt szikra. Bármit csináltam vele, nem tudtam varázsolni rá. Aztán, amikor már elbontottam, rájöttem a hibára :) Egy kívülről teljesen szép vezeték belülről szétszakadt szálai miatt....
Ja és ha valahol valamilyen zárlat lenne akkor egyből kivágná, nem csak melegedne, tehát ezt is kizárnám.
Nem kell fogni a fejedet, ugyanis nem egy kókányolt motorról beszélünk, ha valami előjön nála akkor nem a sufnizás megy, erre a hibára meg ezzel lehetett orvosolni a helyzetet, azóta teljesen jó. Egyébként jó nagy marhaságot mondtál ezzel hogy "foszlik" a vezeték, érdekes lenne... :) A kábel kidörzsölődve és becsípődve sehol sincs, ugyanis benne van még a gyári csőbe mindenhol, sehol nem láttam rajta kókányolást, szigszalagot, teljesen gyári ilyen téren, gondolhatod hogy azzal kezdtem hogy ahol lehetett átnéztem a kábeleket nem-e találok valamit, de nem volt semmi. Egyébként este ment ki a biztosíték, tehát világítás az ment alapból, meg persze a többi olyan fogyasztó ami használatkor előfordul. Szerintem simán előfordulhat, hogy kicsit alulméretezték gyárilag a biztosítékot, több cagivástól is hallottam már hogy ugyan így mint nekem, olvad a biztosítéka. Kábelezésnek meg ennyit el kell bírnia, annyival túl kell, hogy méretezzék a keresztmetszetét.
Egy gyári forrasztásnál is előfordul oxidáció, szinte nemis látni a saruk környékén, csak nézed, hogy ezt meg, hogy. A kapilláris hatás és a nedvesség nem kivételez.
Nem lesz baja. Tartósan alig folyik keresztül pár amper.
Számolgatva a max áram amúgy 15 amper felett is lehetNE, ha menne a tompított, fénykürt, helyzetjelző, féklámpa, műszerfal világítás és irányjelző.
Biztosíték csak a vezetéket védi, de ha egy hirtelen zárlatnál nem 15 hanem 20 ampernél pukkan el, semmi baja nem lesz, esetleg egy nagyon rossz akkuval lehetne, aminek már olyan nagy belső ellenállása van, hogy a zárlati árama még a 20A-t sem éri el.
Hello
Képen látható faridomot keresek és hozzá tartozó ülést /első elég/.

9boros2@gmail.com

Köszi
Hello kymcosniper,
Kipufogót mennyiért adod?
nekem belefolyt az olaj , meg a szénkeféket is most raktam újra , holnap összepakolom és megírom az eredményt ha érdekel valakit
nekem 2 hete 20amperes volt a töltésnél és össze olvadt a műanyag :D esetleg ötlet miért ?
Nekem ugyan ez a problémám az önindítóval néha indít néha nem. Szakember szétszedte, összerakta de nem talált hibát.
üdv segítséget kérnék, mitől tapadhat be az önindítóm ? a relé kattog , de a motort nem mozdítja meg .
50 éves TV-kben, rádiókban nem foszlik szét a rézvezeték, akkor a 15-20 éves motorban sem fog. Én mikor vettem a motoromat, egy csomó vezeték csak össze volt csavarva, rajta 1 kiló szigszalaggal... Az ilyen pontokon valóban g*cire megnő az ellenállás. Össze kell forrasztani, és szigszalag helyett zsugorcsővel leszigetelni. Egy jól szigetelt rézvezeték gyakorlatilag örök darab.
ilyenen kár veszekedni. Teljesen mindegy mit rak bele, az Ő motorja, az Ő dolga. Csak majd neadj isten hozzám vagy valaki mitoshoz kerül a motorja, majd fogjuk a fejünket hogy isteneem :D

Amúgy.. okos megoldás a 20A , a 15 helyett, már azért is mert az én mitom is ugyanilyen gonddal küzdött. Újra lett húzva az összes kábel, azóta nincs ilyen gond. Egyébként rossz a diagnosztika, nem a fesz. szabályzó a gond. (Ha az lenne, akkor simán nem lenne töltésed, és lemerítené a moci az akksit.) . Az a probléma az ilyen öreg motoroknál (10+ év) hogy elöregednek a vezetékek, és elkezdenek foszladozni, oxidálódni.. megnő emiatt itt-ott az ellenállása, és elkezd a biztosítékos dobozban olvadozni majd elégni a biztosíték.. Adok a srác motorjának még 3 évet, és már nem csak égetni fogja a biztosíték házát :) (20amperes biztivel..)
Nem 20ft-ost tettem be a helyére, csak 15 amperes helyett 20 amperest, hidd el a vezetékelés is túl van annyival méretezve hogy azt még elbírja, és ha kell a 20 amperes biztosíték is meg tudja védeni a rendszert :) De majd kipróbálom 15 amperessel is ebbe a foglalatba, hátha csak a foglalat volt a bűnös.