Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nekem van beszéljünk E-mailen: mitozozi@citromail.hu
üdv!
Az UNIX-os fagyálló készre kevert vagy koncetrátum volt? Milyen arányban kevertétek vízzel?
Szia!
Tegnap délelőtt visszakerült a 140-es főfúvóka a karbiba. Végülis elviseli, nyélgázon sem dadog/fullad húz egyenletesen. Tegnap dlz_bro-val mentünk egy kb 200 km-es karikát. Sopron-Ostfiasszonyfa(Pannoniaring)-Szombathey-Kőszeg-Sopron. Bárhogy is használtam a motort, tehát 6000-res fordulaton 90-100 km/h utazóban, illetve 7.ben 11000-ren 170 km/h-nál csutka gáz mellett is kb. 70 fokra áll be a hőfokmérő mutatója, akárcsak Dani Mito-ján.
Beszéltem ezügyben Magyar001 kollégával is, állítása szerint a jól működő termosztátnak 10-40 fokos környezeti hőmérsékletben 65-fokon illdomos tartania a vízhőfokot. Tehát most vagy a termosztátunk gyengélkedik kicsit, vagy nem tudom... Annyi szent, hogy felújítás előtt, 60 fok fölé igen ritkán ment a mutató. Arra gondoltam még, hogy mikor szétszedtük sima víz volt csak a hűtőrendszerben (még mérgelődtem is hogy elég vízköves volt a propeller), mi viszont ilyen mezei UNIX-os fagyálló hűtőfolyadékkal töltöttük fel a rendszert. Lehet h ennek az anyagnak nem olyan jő a hűtőképessége mint a víznek? Haver még kérdezte is h megfelel-e a UNIX-os, vagy vmi drágább MOTUL-t tegyünk bele aminek állítólag jobb a hűtőképessége, aztán mondtam hogy elég a UNIX-os is, a víznél csak jobb lehet gondoltam...)
Honnan lehet gyári matricaszettet rendelni?
Valakinek eladó km spirálja nincs véletlen mitohoz? Akinek van kérem jelezze, mert érdekelne :) Akár jó állapotú használt, akár új is érdekel.
Tudunk E-mailben beszélni?
mitozozi@citromail.hu
A nagyobb főfúvóka már folyamatban van.
Így már jóbban látszik igen. Ezt én szürkének látom, magam részéről elgondolkodnék a karbin, hogy a megfelelő tartományban dúsítsak. Így szerintem most kockázatosan szegény a keverék.
Ugyanaz, mint a többi motornál, idomok legyenek rendben, kormány ne húzzon el, gumik legyenek jók (60tól indul egy normális pár), ne csörögjön, az eredeti dolgok be legyenek kötve (pl olajpumpa, visszajelzők), minden sebességben húzzon, power nyisson, ne dadogjon stb.
Előre is bocsi, hogy közbeszólok , de szerintem itt élethűbbek a színek, hátha többet látsz. (jobb oldali az övé)
Sziasztok! Van egy problemam. Mito evo kettesem van(2004) . Amikor esik vissza a fordulat akkor kb 2000-3000nel intenziv rezonalaba kezd a blokk... eloszor az idomokra gondoltam de miutan levettem es felemeltem a tankot igy lattam hogy a blokk az ami rezonal. Mitol lehet?
Illetve keresek bal visszapillantotukor tarto aluminiumot. koszi elore is!:)
Gondolom ugyanaz a gyertya lett lefényképezve háromszor, csak a fényviszonyok mások. Mennyit mentél vele? Kergetted meg, vagy csak gurulásztál? Az elsőn nekem kicsit világosnak, szürkésnek tűnik, de a többin ezt nem látom. Ennyiből nem tudok véleményt mondani...
hali én most tervezek egy evo 2 es mitot venni véleményt tudtok róla írni vagy hogy mire kell rajta odafigyelni?
Nekem ezek kozul van mind :) tompitora cserelnem :)
Gyertyaképem.
SziasztoK!

Keresek Evohoz:
- tankba lévő üzemanyagszint mérőt,
-első fékmunkahengert
-hátsó féklámpa kapcsolót(amit a lábtartóba kell csavarozni
-első fékolaj tartály

van sok más alkatrészem esetleg cserélnék is

Esetleg valakinek elfekvőben?
Ha elszakad a kis gumi betét, ami a viaszt tartja a kapszulában, akkor kitüremkedik a viasz, és nem nyit ki többet. Így szeret tönkremenni.
Hát ezen a termosztáton nem sokminden tud tönkremenni...
Gyertyaképet nem néztem, nem kentem el most neki, meg szerszámot sem vittem most magammal. Max még a délután folyamán megejtem azt is.
Itt lehet minden,amit a termosztátról hirtelen tudni lehet. :)
http://www.youtube.com/watch?v...

A gyertyaképet nem nézted? Mert az egy dolog, hogy a henger palástját és a hengerfejet nagyobb hőterhelés éri, ott a víz gondoskodik a hűtésről, de a dugattyútetőn gondolom nem kell részleteznem, hogy mit okozhat, ha tényleg ilyen jellegű a baj.
Viaszpatronos? Eddig mindenki akivel találkoztam bimetált mondott. Milyen elven működik a viaszpatronos? Ilyet még nem is hallottam.
Ęgyébként a 145-ös főfuvi helyére azér került 125, mert a szervizkönyv is ezt írja, illetve arra gyanakodtam, hogy a kopott főtengelyszimeringet akarták nagyobb főfuvival kompenzálni. A 145-ös főfúvókát mindeképp vissza szeretném tenni, csak sajna nem találom, lehet a szerelőnél maradt. Kisebb főfúvóka miatt is jobban melegedhet? (Nincs valakinek véletlenül egy 145-ös főfuvija?)
Amúgy most is mentem egy kb 50 km-es kört, de országúton ahol ugye jobban forgatja az ember (power alatt) már felment 70-re, ott viszont már megállt, tehát nem a termosztát szerintem a bűnös.
A termosztát nem bimetálos, hanem a szokásos viaszpatronos. Ha az szarik be, akkor rövidesen úgyis fel fog forrni.
Köszi a részletgazdag leírást, az alaplapon meg a blokkon is elég egyértelmű gyárinak tűnő jelölés volt. Hasonlóan mint az olajpumpánál két rovátka esik 1 vonalba. Gyújtásnak hangjából ítélve szerintem nincs baja, illetve gyakorlatilag nem is változott semmit a hangja az alaplap jelre tétele után. A termosztát egy bimetálos történet a hengerfejben, egyszerű mint a faék, állítólag ez néha meg szokott szorulni, gondoltam arra is h esetleg itt érdemes tapogatni. De ha a termosztát nem műxik, akkor gondolom fel is forrna a víz, nálam meg azér közel sem ez a helyzet. Viszont légtelenítő csavar ott nincsen emlékeim szerint.
Sajnos most nincs előttem milyen a Mito hűtőrendszere, mert nekem az N90/Tamanaco/Super City rendszerű hűtő van, amit nem tartályon át, hanem a hűtőn lévő kupakon át töltünk színültig, majd még teszünk a tartályba egy keveset jelig. Ne tudom, neked milyen a termosztát háza, de régebben azon volt egy légtelenítő csavar, de készültek olyanok is, amiről ez a csavar hiányzik.
Milyen volt a 145-tel, most milyen a 125-tel? Nem 20asával szoktuk ugrani a fúvókákat, az egyikkel biztos rosszul ment/megy. Egy gyertyaszínt mindenképpen ellenőriznék, és ha már ott jársz egy préstávot is. Nagyon szűk préstáv, tehát nagy sűrítési viszony is tud okozni melegebb üzemet.
Jel alatt mit értesz az alaplapnál? Nem tudom hogy van összejelölve, de a régebbi típusokon nem volt jel a blokkon, csak az alaplapon, és azt kellett a spéci szerszám jeléhez illeszteni. Persze később a saját dolgukat megkönnyítendő, a szerelők összejelölték a dolgokat. Nehogy olyan hibába ess, hogy esetleg volt az alaplap cserélve, és a blokk jele nem ehhez az alaplaphoz készült. A lendkeréken van egy jel, annak segítségével és egy gyertya helyére tett indikátorórával ki tudod mérni a pontos időzítést, és elkészítheted a tökéletes jelölést magadnak.
hűtőrendszer fagyálló hűtőfolyadékkal fel van töltve a tartályon lévő max jelölésig. Légtelenítés alatt konkrétan mit értesz? Én csak feltöltöttem a tartályon át.
Vízpumpa lapátjai épek voltak mikor szétszedtük.
Kompresszíót szerelő állította be, arról nem tudok semmit.
Kenés pluszba van állítva az olajpumpán, tehát elméletileg több olajat is kap.
Üzemanyag-levegő keverék elképzelhető h benzinben szegény, mert mikor szétszedtük 145-ös főfuvi volt benn, ahelyett 125-öst kapott, ND-s karbiba elvileg az való.
Gyújtás alaplapja jelre lett beállítva (nem azon volt mikor szétszedtük).
Akkor gondold át, hogy milyen változást okozhatott a felújítás:
- hűtőrendszer rendesen le van légtelenítve, fel van töltve?
- vízpumpa lapátjai rendben vannak?
- kompressziót nem tettétek nagyon magasra?
- kenés ok?
- keverék nem szegény?
- gyújtásidőzítés rendben?