Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked milyen SP hengered van? Mennyivel másabb a motor?
"Labirintusos" rendszeren megy át a gáz, így tompítja a hangot, viszont ezáltal nagyobb folytás is, nem tud rajt úgy ürülni a levegő mint a szétszedhető "furulyás" tompítón.
Érdemesmegkülönböztetni, hogy valójában csak a bevonat pattan e meg, vagy tnyegesen a gát alu rásze is.
Ha csak a bevonat, akkor azt óvatosan ki lehet csiszolni oszt annyi.

Ha mint a kolegamotrban zajong is jelentpsen, akkor vélhetően valóban az alu repedt meg, e azt gondolom, az sokkal ritkább jelenség.
A nem szétszedhető alu dobok amúgy reflexiósak?
Igen, de ha csinálsz 1-1 rádiuszt a gyűrűnek, hogy ne hirtelen kapja a pofont, már jobb a helyzet.
Rövid időn belül elhalálozik ha repedt...ugyanis addig "kaparja" a gyűrűt hogy az egyszer szépen eltörik.Volt egy olcsón szerzett blokkom ami csapágyazás,hajtókar ügyben rendbe volt.Még kompresszió is volt de repedt volt az egyik gát.60433as henger.Hidegen olyan hangja volt mintha egy csapágygolyó vergődne a hengerbe. Tudtam h a gyűrű csörög de mivel az ugyis ideiglenes volt se a hengert se a dugót nem sajnáltam.Egyszer kb 90es tempónál durrant vagy 2 t..leállítottam utána már nem indult.Gyűrű eltört,1-2 kis darab beleégett a dugattyú tetejébe,kiszedett az oldalábol stb.tehát dugó,henger kaput lett végleg.
Sok múlik azon is, hogy ki perselyezi...nem olyan rossz az a persely mint amennyire itt a fórumon leszólják. Az enyém miután megragadt, meg lett perselyezve, aztán következett a járatás. 2x mentem le vele a Balatonhoz 90-100as tempoban. Aztán másodjára is megszopattam magam, dehát ilyen a tanulópénz. Ugyanis még a ragadás előt tettem fel rá egy gyári alu dobot, mivel a karbonpalástos dobom szarrá égett. Perselyezés után is még ezzel adobbal hajtottam, álmomban nem gondoltam rá, hogy a dob miatt ragadt meg először is, aztán kb 1500 km járatás után elkentem megint, és megint megragadt, de most már persellyel. Azonban itt nem volt nicasil amin elkenhetné a dugót, ráindítóztam és ment tovább. Aztán elkezdtem gyanakodni a dobra és visszatettem a régi karbonpalástos dobot. Utána pár 10 km-t még finomkodtam, aztán elkentem neki, óra szerint 175-öt mentem így vele legalább 5 percen át nyélgázon, soha nem ment ilyen jót mióta nálam van. Tehát azért nem olyan szar dolog az a persely. És még1x hozzáteszem h előte megragadt... Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy meg kell ragasztani, mert az az én balfaszságom volt. De akinek nincs 70.000 Ft-ja egy új utángyártott hengerszettre, az nyugodt lélekkel perselyeztesse meg (mégegyszer mondom nem mindegy h ki készíti a perselyt).
Ezt gondolná az ember, de nem kell hozzá ragadni. Viszont érdekes, hogy SP-nél vékonyabb a gát, mégsem jellemző rá, az enyém kivételével. :) Mondjuk egy ilyen repedéstől még nem feltétlenül kuka a henger.
Lefényképezem a 160asomat, a perselyest, el van repedve a gátnál :D Csak hogy erre is rácáfoljak :P
Hidegen hajkurászástol is elreped mert ennél a kettőnél ez elég vékony.Én gyári nicasilos hengerekre értettem egy perselyes már egészen más történet.Én azt sose pártoltam nagyon.A nicasil bevonat egy nagyon jó találmány sokkal előnyösebb az acélperselyeknél HA megfelelően van használva a motor.Ellenkező esetben könnyen gallyra lehet vágni.10ezer km után cserélsz egy dugattyút és elmegy világuntig.Ha ragad akkor viszont előfordul hogy kuka a henger de ez meg már megint a nem megfelelő használat vagy a szerelési/beállítási hibák eredménye.Ilyenkor a perselyesen fúrsz egyet,uj dugattyú és mehet..ennyi az előnye
A gát max ragadáskor repedhet meg. Egy normális vaspersellyel meg a büdös életben nem fog kirepedni a kipufogógát. Az viszon tény, hogy alul nyomatékosabb a motor ezzel a hengerrel.
Enyémen 73037 van, ezekről mit lehet tudni? Valami adatot, palástrajzot lehet róla találni esetleg? Elképzelhető, hogy egyszer terveztetek rá egy kiput, akkor meg jól jönne valami pontos infó a cuccról.
Köszi előre is :)
Ez pont nem ígyvan A 60433 és a 73037 a leghajlamosabb a kipufogógát átrepedésére ami egyben a halála a hengernek...A leg strapabíróbb a 66650E
60433-as henger a leginkább strapabíró. Kevésbé forgós, viszont alul nyomatékosabb.
Mi a baja egyébként a mostani hengernek?
Az a baj hogy az az új henger már nem az a minőség elvileg...
köszi!

Még egy kérdésem lenne.
Nekem 72625 -ös számú hengerem van az Evo-ban ami ha jól tudom még a Lucky-s Kereklámpásban volt. A kérdésem az lenne,hogy az újabb hengerek jobbak-e valamivel,esetleg érdemes lenne-e lecserélnem. Erősebbek-e vagy fogyasztásban jobbak? Van-e lényeges különbség köztük?
Apród.hu\Képesmotor.hu\vatera, stb.. Én legutóbb apródon találtam egyet :)
..és hol lehetne beszerezni?:)
90-töl a legujabbig Kokusan Denki az elektronika nem Ducati.Egyébként nagyon megbízható rendszer
Nem ducati a gyújtásuk, esetleg a primának tippelném, de nem biztos. A ducati energia gyújtás közel sem mondható jónak, megelőzi a hírneve. Ettől függetlenül ami saját motorom volt ducati gyújtással nálam jó volt, viszont a szervízbe már találkoztam rosszal.
Sziasztok egy kis segítséget kérnék a honda cr 125 motoromra szeretnék világítást mito gyujtáson gondolkoztam mert állitolag ducati gyujtás van rajtuk . ez minden évjáratú mitora igaz h ezzel szerelték öket ?megköszönném ha tudnátok nekem segíteni mert én nem vagyok ebben olyan jártas .:)
írj a emailemre és küldök képeket róla!
Hogyér adod? Képet tudsz feltölteni róla?
Keress apróban, én nem találtam :)
Vagy vegyél újat, 50,000 forint környéki áron adják mostanság. Ez teljesen jó ár, ha azt vesszük, hogy még nicasilos a henger.
ha netán kell valakinek evora arrow rendszer eladó! érd: mihike_@freemail.hu