Zolee!Te dob 5ezerft A henger hengerfej még várom az ajánlatokat!A gyújtás alaplap lendkerék egybe 12ezer.A henger tényleg jó árán még gondolkozok kiirom holnap.
Ez nem fog segíteni, a 9-es is tökéletes bele, szóval nem itt van a gond. Lehet hamisított a gyertya, ha nem akkor egy szerelőt meg kell kérdezni mitől eheti a motor a gyertyákat és megkeresni mi a gond.
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy 2004-es mitom 160ccm-es hengerrel eszi a gyertyákat.. (NGK br9eg) típusú gyertyát használok bele kb 300kilóméter után, ha bemelegedik a motor nem ad rendesen szikrát a gyertya.
Rengeteg Mito (kereklámpás) alkatrészem van, némelyikből több is és olyanok is amik nincsenek a képeken ha esetleg valakinek szüksége lenne 1-2 dologra írjon,megegyezünk:
mitozozi@citromail.hu
Jha, mezei a termosz amúgy. Fogd meg, vidd be egy simson vagy valami kismotoros boltba, kb 1-2 ezresért kell kapj. Ha nem kapsz, akkor 5000 forint ami speckó, és bele való. Ez sem mitóba való, hanem valami nagyobb gépnek a termosza, de tökéletesen egyezik.
Nemtudom akkor, igazából olyan szokott lenni, hogy elindulok vele akkor kicsit fentebb megy mindig, aztán hűl vissza egy adott hőfokra, ami időjárástól függ, hogy mennyi. Az is lehet, hogy a hőfokmérőm se mér pontosan, nem lehet ezt már nyomon követni :D
Akkor mégis hogyan lehetséges, hogy felújítás előtt nem ment fel 70-ig sosem... Attól h lassan nyit ki, még 65 fokon kéne tartania, miután kinyit teljesen. Szerintem inkább az lehet, hogy el van már fáradva (lévén hogy 10-en X éves) és nem nyit ki már teljesen. Vennék én újat, ha tudnám, hogy valami mezei termosztát van benne, de ahogy ismerem ezt a motort, tuti nem szabvány még a termosztát sem...
Szerintem Neked ki lehet véve a termosztát. Most beleástam kicsit jobban a témába magam, jól működő termosztát 149 F° -nél, azaz 65 C°-nál nyit, és nagyjából ezen a hőmérsékleten is kell tartania a vízhőfokot (MITO-nál).
Pedig a 60 elvileg nem üzemi hőfok még.
Hát nem tudom elvileg az enyém nagy hűtős.
Nekem akár mikor 80-85 fok. Városba tötymörgésnél is ezt a fokot tartsa.
Nekem sem melegedik egyátalán, RS-eknek mindig melegebb a vize, Kecskeméten is van egy pár, azok tulaját is kérdeztem, nekik is mindig ilyen 80 fok közelébe van, nekem meg 80 fokot csak 40 fokos melegbe, városi tötymörgésnél érte el, általában 60 fok körül elvan, de ezekbe az időkbe amik most vannak, még addig se megy fel. Mondjuk RS-en lényegesen kisebb is a hűtő, mint a miton.
Most ezt nem teljesen értem Én nem szeretném hogy feljebb menjen a vízhőmérséklet, épp ellenkezőleg, furcsállom, hogy a korábban megszokott 60 helyett, 70-re áll be a mutató. A termosztátnak nem inkább kinyitni kéne 60 fok körül? Tudtommal csak addig van zárva, amig a blokk el nem éri az üzemi hőfokot, aztán kinyit h keringtesse a radiátorban lehűlt vizet. Szólj ha tévedek.
Állj! Ha full fagyálló van a rendszerben, és "rossz" a hűtőképessége, akkor fel kellene hogy forrjon a vized ! Nem? de.. De nem forr, hanem épp az ellenkezője a gond, hogy nem melegszik fel normálisan. Nálam, amikor a 160assal járkáltam hosszabb távokat, nekem idom nélkül ugyan, de 120-130as utazóban 60-70 fok között ingázott a mutató. Természetesen, ekkor nem volt termosztátom. Szóval, szerintem nem zár el a termosztátod eléggé 60 fok felett, és emiatt nem megy feljebb a vized. De, szerintem teljesen normál a 70 fok, ne bántsd. Ha 40fokban nyáron lámpától lámpáig közlekedsz, esetleg nyélen, majd meglátod, felszökik simán 90fokig!
Tehát : Próbáld ki egy másik termosztáttal első körben, ez szerintem segíteni fog.
Igazság szerint egy éven belül 2x lett felújítva, egyszer még a télen koplett blokk, akkor még nicasil-os hengerrel, aztán a saját hülyeségem miatt nyár elején megragadt, és és utána kapott perselyt Wittmann István által. De már az első felújítás után is jobban melegedett, tehát akkor is erre a 70 fok körüli hőmérsékletre állt be. Jó annyira nem para ez a 70 fok, csak nem értem a miértjét.
A deszt víz kissé jobb hűtőközeg, mint a fagyálló. De ezen nem múlik 5-10 °C. Korábban nicasil-os volt a henger és most perselyes? Esetleg ez okozhatja, hogy melegebben jár. De ha bejáródott a motor és stabil a 70 °C ne törödj vele, jó lesz az...
Hát hallod szégyellem magam, de nem tudnám megmondani. Az fix hogy mi nem kevertük semmivel, közvetlenül a kannából öntöttük a tartályba. De nem hinném h tömény cucc lett volna, legjobb szerelő akit ismerek, azt csak tudja, hogy higítani kell-e vagy sem...
De most tételezzük fel hogy tömény fagyálló van benn; akkor rosszabb a hűtés?
Mit kérsz a hengerért és a dobért külön-külön és egybe?
Próbáld ki a BR10EG - t ..
Legalábbis ezt használom és bírja
Tanácsokat előre is köszönöm:)
Rengeteg Mito (kereklámpás) alkatrészem van, némelyikből több is és olyanok is amik nincsenek a képeken ha esetleg valakinek szüksége lenne 1-2 dologra írjon,megegyezünk:
mitozozi@citromail.hu
Hát nem tudom elvileg az enyém nagy hűtős.
Nekem akár mikor 80-85 fok. Városba tötymörgésnél is ezt a fokot tartsa.
Tehát : Próbáld ki egy másik termosztáttal első körben, ez szerintem segíteni fog.
De most tételezzük fel hogy tömény fagyálló van benn; akkor rosszabb a hűtés?