Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha esetleg érdekelne kábelköteg keress meg és megegyezünk:
mitozozi@citromail.hu

üdv!
Urak ! Mito komplett gyújtás érdekelne. Valakinek állítólag kéthengeres versenymotoron van ilyen.Tud nekem mondani valaki ezzel kapcsolatban valamit? Üdv.Lacibá
köszönöm a sok választ hát egyedül a kábelköteg nincs átvizsgálva szóval csak arra lehet már gyanakodni:/
Próbáld ki a tiednek is mennie kell aksi nélkül.
akkor ott lehet valami komoly tákolás van a kábelkötegelésedben.lehet jobban járnál egyben venni egy kábelköteget,vagy ha sok az időd át bogarászni a bekötési rajzot
Megvan, de csak hétvégén vagyok otthon, akkor tudom letesztelni, hogy jó-e.
Már kipróbáltam és nekem működött.
a gyújtás külön körön megy.Aksi csak az önindítóhoz kell,utána ha kiveszed az akksit akkor is jár a motor.Tehát lényegében a szikrának nincs köze az akksihoz. Generátor....Gyújtótrafó,kábel,pipa,gyertya ezek amik ludasok lehetnek
Próbáld ki!
Aksi nélkül is működnie kéne.
Próbáld ki egy másik aksival, ha akkor se megy, akkor egy másik trafóval (ami az olaj tartályra van fogatva). Ha lehet üzemképes mitoról vegyétek le az aksit+trafót ha lehet, mivel az tuti jó. Arra gondolok, hogy ha merült az aksi vagy cellazárlatos, akkor indítózás közben úgy leesik a feszültség, hogy nem adja le a minimálisan szükséges 10-11v-ot. A trafóra meg azért gyanítok, mert ha ott megvannak sérülve a tekercsek, az is csinálhat hasonló jelenséget!
Hali megvan még?Dobsz nekem egy E-mailt?
Üdv!
Régi gyujtásom teljesen halott volt azért is vettem most másikat probáltam gyertyapipa levétel stb akor is csak akor ad szikrátmikor az önindítót elengedem garázsban tartott a motorgépsárkány szóval soha nem érte még nagy eső mióta nálam van kábelek nem sérültek se oxidálás szóval nem tudom azon agyalok lehetséges hogy az alaplapot kéne forgatnom valamelyik irányba vagy fingom nincs
Vagy még lehet az is, hogy valahol valamelyik gyújtáskábeled letestel... (megtört/megolvadt szigetelés, odacsípett kábel, erősen oxidált kapcsolók stb stb. )
Próbáld meg, hogy kiveszed a gyertyát, leveszed a gyertya pipát és gyújtás kábelről a hengerfejre át húz-e a szikra legalább 1 cm-ről indítózás közben. Ha semmi javulás, akkor próbáld meg azt, hogy visszateszed a régi gyújtásod (komplett) és azzal is ugyan így próbálkozol. Ha nem húz át akkor sem 1cm-ről akkor valami nagyon el lett b....va.
Sziasztok a köszönöm a gyors reakciókat hát gyujtásra teszem tolom akor sincs semmi sajnos kábelezés hát nem igen vettem észre semmi rossz szakadt vagy törött vezetéket de lehet egyszerűbb lesz vennem egy kábelszettet és ujrakábelezni:/ de már így is rettenetes összegbe van ez a kis olasz sárkány :S
A központi telóra gondoltam ...
Robika!Tedd gyújtásra és tedd sebeségbe nézd meg úgy gyertya adgya a gyústást?Te én is jártam igy lehet őninditó elvesz feszt gyertyátol.tolásra beindúl?
Akkor még mindig valami rossz helyre van kötve, át kell nézni a kábelezést. Lehet egy szétszakadt-elrepedt-elszakadt kábel is a ludas.
Mit szeretnél látni ? csak hogy konkretizáljuk a dolgot..
Köszönöm ! Még lehetne egy olyan kérésem hogy lefényképeznéd ?
Sziasztok!
Lenne egy olyan fogós kérdésem hogy a kis mitom szétlett szedve kicserélve minden tömítés összerakva de szikra nem volt vettem uj gyujtást kompletten betettük és csak utánszikra van mikor elengedem az önindító gombot akor ad szikrát mi lehet a gond zárlat nincs testelve levan..
igen, állítható.
Üdv
Mito idomok kellenének:
-teljes eleje
-oldalai
-alsó idomok
Illetve ha van akkor még első lámpa is érdekelne tükrökkel
Sziasztok ! Arra lennék kíváncsi hogy a mitoknak állítható a hátsó felfüggesztésük ?