Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AP Racing vagy MZONE.
egy potméterért? EMBER TE HOL ÉLSZ?
AP racing jó szokott lenni.
Hátsó fékbetét csere előtt állok. Esetleg aki már régebb óta mito tulaj, annak van valami "bevált" típus?
Előre is köszönöm!
Nekem van. 5000 az ára.
Hali!
Valakinek van power motorba való potmétere?
Sziasztok!A henger miatt kértétek emailt dajdika@citromail.hu.
Keréken folytatlan állapotban kb 25 ló.
A kivett gyertya hol ad szikrát hol nem, vagy a motor menet közben rángat, és olyan hangot ad, mintha minden második ütem kimaradna? Mert ezesetben egyszerűen lehet, hogy túl dús a keveréked a meleg motornak. A gyertyád milyen színű?
És 45lóerő! Ami most még TÖBB! Csak tudnám hogy honnan ássátok elő ezeket a csillagászati adatokat..? Ha látná némelyik hogy mennyi módosítás ami mellesleg mennyi pénz!Szükséges ahhoz hogy egy 125 ös vagy akár 160as 45 lóerős legyen...
itt pedig úgy látom 510e
Ezt a motort hirdeted 430.000-ér használtautón?
Ja nekem jó erős szikrám volt míg új volt vagy használt aztán 20km után ha beletettem az enyémbe már csak gyenge szikrát adott de adta ugyan úgy!
a gyertya működik hidegen viszont, ha eléri a hőfokmérő a 60-65 fokot darabosan ad szikrát.. nincs ötletem :/
A keverékkel talán nincs baj füstöl kis fordulaton füstöl, mint a gyárkémény.. a karburátort meg megnézem :) Köszönöm!
Szia! castrol full synthetic 2t olajat használok bele :)
norbi950827
[34544] szeptember 10. 18:42
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy 2004-es mitom 160ccm-es hengerrel eszi a gyertyákat.. (NGK br9eg) típusú gyertyát használok bele kb 300kilóméter után, ha bemelegedik a motor nem ad rendesen szikrát a gyertya.

Tanácsokat előre is köszönöm:)

Hát erre én is kíváncsi vagyok mert annak idején a Simsonak is ez volt a baja és ki lett cserélve minden tekercs,trafó de ugyan azt csinálta kb 20km-enként dobálta a gyertyát.Ez amúgy azért sem lenne jó mert akkor miért megy és jó az új gyertyával?
Nekem az üzemanyag állítgatás sem jött be,se az olaj :(
Később halottam a fősulin egy gépészmérnöktől hogy ha lent a forgattyús házban kezd kikopni valami,bármi alkatrész és a apró fémdarabkák feljutnak a gyertyához az tönkre vágja a gyertyákat!
Nem tudom én sose jöttem rá a hibájára sajnos
Remélem ki derül mi lehet a gond és megtudjuk!
Szerintem szegény a keveréked!
Rossz karbulálás beállítás...
Mito125/50!Ha van rá kereslet esetleg Duplalámpás Mito vázamat eladnám rendezet papirokkal nevemen 2015 műszakival!A évjárat forgalmiban és törszkönybe 1998 nem evo:)Igy vettem és igy irattam nevemre.Ha nem megy el összerakom.A váz ára alku tárgya,de 60ezer alat ugy se adom annak talán megéri kinek okmányok nélküli moci
Mito125/50!Ha van rá kereslet esetleg Duplalámpás Mito vázamat eladnám rendezet papirokkal nevemen 2015 műszakival!A évjárat forgalmiban és törszkönybe 1998 nem evo:)Igy vettem és igy irattam nevemre.Ha nem megy el összerakom.A váz ára alku tárgya,de 60ezer alat ugy se adom annak talán megéri kinek okmányok nélküli moci
Helló!Holnap megnézem mi a sorszáma!Ja és árat is irok hengert hengerfejel együtt szeretném eladni:)
Szia! Biztos vagy benne, hogy a gyertya hibája? Milyen olajat használsz? Sokszor más gyújtásalkatrészek, jellemzően a trafó tekercsei lesznek zárlatosak a melegedéstől és nem indukálnak elég feszültséget egy használható szikrához.
Szia! 60433 a henger sorozatszáma? Van elérhetőség az adatlapomon, kérlek oda írj egy árat. Köszi!
Valaki tudja-e miért van és mi a megoldás?

Ma szétszedtem a power motort,kitakarítottam bezsíroztam összeraktam és visszakötöttem, de egyszerűen behülyült.össze vissza jár nyitásnál és olykor körbe forog:S potméterre gyanakszom,na de mitől mehetett szét és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
okés ha esetleg dobnál ide egy mailt tudnánk privátban is pár szót váltani!Köszi! :

mitozozi@citromail.hu