A kivett gyertya hol ad szikrát hol nem, vagy a motor menet közben rángat, és olyan hangot ad, mintha minden második ütem kimaradna? Mert ezesetben egyszerűen lehet, hogy túl dús a keveréked a meleg motornak. A gyertyád milyen színű?
És 45lóerő! Ami most még TÖBB! Csak tudnám hogy honnan ássátok elő ezeket a csillagászati adatokat..? Ha látná némelyik hogy mennyi módosítás ami mellesleg mennyi pénz!Szükséges ahhoz hogy egy 125 ös vagy akár 160as 45 lóerős legyen...
norbi950827
[34544] szeptember 10. 18:42
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy 2004-es mitom 160ccm-es hengerrel eszi a gyertyákat.. (NGK br9eg) típusú gyertyát használok bele kb 300kilóméter után, ha bemelegedik a motor nem ad rendesen szikrát a gyertya.
Tanácsokat előre is köszönöm:)
Hát erre én is kíváncsi vagyok mert annak idején a Simsonak is ez volt a baja és ki lett cserélve minden tekercs,trafó de ugyan azt csinálta kb 20km-enként dobálta a gyertyát.Ez amúgy azért sem lenne jó mert akkor miért megy és jó az új gyertyával?
Nekem az üzemanyag állítgatás sem jött be,se az olaj :(
Később halottam a fősulin egy gépészmérnöktől hogy ha lent a forgattyús házban kezd kikopni valami,bármi alkatrész és a apró fémdarabkák feljutnak a gyertyához az tönkre vágja a gyertyákat!
Nem tudom én sose jöttem rá a hibájára sajnos
Remélem ki derül mi lehet a gond és megtudjuk!
Mito125/50!Ha van rá kereslet esetleg Duplalámpás Mito vázamat eladnám rendezet papirokkal nevemen 2015 műszakival!A évjárat forgalmiban és törszkönybe 1998 nem evo:)Igy vettem és igy irattam nevemre.Ha nem megy el összerakom.A váz ára alku tárgya,de 60ezer alat ugy se adom annak talán megéri kinek okmányok nélküli moci
Mito125/50!Ha van rá kereslet esetleg Duplalámpás Mito vázamat eladnám rendezet papirokkal nevemen 2015 műszakival!A évjárat forgalmiban és törszkönybe 1998 nem evo:)Igy vettem és igy irattam nevemre.Ha nem megy el összerakom.A váz ára alku tárgya,de 60ezer alat ugy se adom annak talán megéri kinek okmányok nélküli moci
Szia! Biztos vagy benne, hogy a gyertya hibája? Milyen olajat használsz? Sokszor más gyújtásalkatrészek, jellemzően a trafó tekercsei lesznek zárlatosak a melegedéstől és nem indukálnak elég feszültséget egy használható szikrához.
Ma szétszedtem a power motort,kitakarítottam bezsíroztam összeraktam és visszakötöttem, de egyszerűen behülyült.össze vissza jár nyitásnál és olykor körbe forog:S potméterre gyanakszom,na de mitől mehetett szét és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
Előre is köszönöm!
Valakinek van power motorba való potmétere?
[34544] szeptember 10. 18:42
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy 2004-es mitom 160ccm-es hengerrel eszi a gyertyákat.. (NGK br9eg) típusú gyertyát használok bele kb 300kilóméter után, ha bemelegedik a motor nem ad rendesen szikrát a gyertya.
Tanácsokat előre is köszönöm:)
Hát erre én is kíváncsi vagyok mert annak idején a Simsonak is ez volt a baja és ki lett cserélve minden tekercs,trafó de ugyan azt csinálta kb 20km-enként dobálta a gyertyát.Ez amúgy azért sem lenne jó mert akkor miért megy és jó az új gyertyával?
Nekem az üzemanyag állítgatás sem jött be,se az olaj :(
Később halottam a fősulin egy gépészmérnöktől hogy ha lent a forgattyús házban kezd kikopni valami,bármi alkatrész és a apró fémdarabkák feljutnak a gyertyához az tönkre vágja a gyertyákat!
Nem tudom én sose jöttem rá a hibájára sajnos
Remélem ki derül mi lehet a gond és megtudjuk!
Rossz karbulálás beállítás...
Ma szétszedtem a power motort,kitakarítottam bezsíroztam összeraktam és visszakötöttem, de egyszerűen behülyült.össze vissza jár nyitásnál és olykor körbe forog:S potméterre gyanakszom,na de mitől mehetett szét és mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
mitozozi@citromail.hu