Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv hol csináltattad és mennyiért?
Üdv mindenki.
Mitől lehet az hogy , az önindító indít a motor megy , ha leállítom vagy lefullad utána már csak kattog a relé. Ha a bendixet megmozgatom utána megint jó az önindító. Talán az egyik tekercs menet szakadt lenne ? Valakinek volt már ilyen problémája?
Helló! A számlap a napokban elkelt, elérhetőség ott volt a hirdetés végén...
Ujrahonolt hengert új dugóval meddig kell járatni és milyen keverékkel?
Lehet kicsi vagy nagy karbon.
Inkább azt mond meg, hogy ledes, vagy sem?
Próbáld ki egy másik relével vagy multiméterrel mérd ki.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 94'-es mito (evo)-nak az indexei valamiért nem igazán akarnak menni. Következő volt eddig a szituáció:
Megy jobb-bal, kattog a relé, de vagy 200-at biztos nyomott percenként (már gyanús volt) majd alacsony fordulatszámon főleg. Majd már az sem, ha indulásnál nem ment, rádugtam a kocsi aksiját és ment, de 2 nap mulva már ott is megadta magát.
Amikor nem megy és kapcsolom, akkor a relé egyet kattog, de nincs fény, és így további kattogás sem. Elvileg az értékek jók a vezetéket. Nem eredeti indexekkel vettem, hanem kicsi karbonokkal.
Ha tudtok valami megoldást rá írjatok légyszíves.
Engem érdekel. Helyileg merre vagy ? valami elérhetőséget kérhetek?
Elsősorban igen, mert az olcsóbb. De vigyázz. Inkább ne is akarj üzletet kötni, ha bármi gondja problémája van! (betört csavar\ ütött blokkfél felületek\ repedt-törött blokk ) Mert csak és kizárólag hibátlan vagy nagyon maximum apró hibás érdekel.
Értelme nagyon sok van, viszont 125-ös motorra kicsit felesleges, mert nem igen fogsz vele másodpercek alatt 200-ra gyorsulni, meg kerekezni. Fékezésnél is beszitálhat, de az ritka és elég könnyű is megfogni.
Ugyanúgy bele lehet nyúlni a '94-esbe és a 2007-esbe is. Állapotot kell venni, nem évjáratot. Hacsak nem kikötés a 6-os váltó, vagy a más felni.
Kormány stabilizatornak menyi értelme van?
Általánoságba mondtam a kort, és aki vigyáz rá meg foglalkozik vele az meghálálja. Nekem se tetszik az Rs.
Sokféleképp lehet nézni a dolgot, én speciel RS-t nem vennék, mert nem tetszenek annyira, mint mitok, mindigis ezek tetszettek 125-ösbe, így ezért is vettem ezt. Az meg hogy egy 2007-es mitot veszel egy 1996-os helyett az nem jelenti azt, hogy jobb is, enyémre például csomóan hitték azt, hogy újonnan vettem, meg hogy pár éves motor, eddig akinek mondtam hogy 17 éves gépről van szó, senki nem akarta elhinni, én sose kor alapján veszek motort, az a lényeg hogy egyben legyen és ne legyen elhanyagolva, szét lehet küldeni egy motort/autót 1 év alatt is, de ha vigyáznak rá 15 év múlva sincs vele gond.
250 belegondolva egy 96 motorért sok tényleg belekell nyúlni költeni rá mind idő és nem biztos hogy 100 alatt megállsz hamár szétvan szedve. De legyen 100
az 350. 2007 mitot meg 400 kapni. Inkább gyűjt az ember és az ujjabat veszi meg vagy lemond a mitorol és 350 vesz egy 2005 rs-t.
Hátsó fék kompletten 12 ezer KArburátor szivatóval 11 ezer Blokk váltórésszel 14 ezer lábtartó konzolok 7 ezer power elektronika 9 ezer olajpumpa 6 ezer Hűtő kompletten 11 ezer fesszabályzó 6 ezer Kuplung 9 ezer Szűrő 3 ezer Váz lengőkarral 40 ezer főtengely 18 ezer Kipufogó komplett 18 ezer Henger kompletten 35 ezer gyujtás lendkerékkel 13 ezer műszerfal 6 ezer, tank 15, oldal idom 15, tankalattu idom 10, fejidom plexivel 15, bal viszapill konzollal 10, műszerfal alatti idom 4.
Véleményem szerint a nyomvájús utak, csak a harckocsit nem húzzák el... Viszon tény hogy a Supermoto/enduro a futóművéből fakadóan sokkal jobban veszi az úthibákat, kátyúkat, gödröket, hupnikat stb... A Mito mellett van egy Derbi Senda Supermotom is, annak pedig aztán minden a futóműve csak nem komoly, mégis jobban veszi az úthibákat mint az Mito. Persze a tömegéből fakadóan azér azt is dobálja, de mivel puhábbra van hangolva a futómű nem érezni olyan nagy mértékben. Miton ülve azér is érezheti drasztikusabban az ember az úthibákat, mert a csuklóra terheli testsúlyának jó részét...
Azt ne mond nekem, hogy ezekre az okádék sz*r magyar utakra nem való jobban egy supermoto mint egy gyorsasági...
Ja-ja azt tudom hogy 300alatt oda ne adjátok az biztos ha jó papíros!Jobbak mint az RS-ek ha működnek!De ha nem műkődik 250ért méregdrága!Viszont ha megcsináltatod 300fölött lesz az ára!
Ennyi!
Mit nem úgy húzza el?A enduró is csak a bukkanókat veszi jobban!
Egyébként ugyan úgy vagyok mint ivadam, aprópénzért nem fogom elherdálni, és ilyen 100-150 ezrekért még véletlen sem fogom odaadni, inkább akkor várok pár hónapot vele, megcsinálom és akkor lesz egy felújított motorom.
Először gondold át amit írtam, aztán rájössz miről beszéltem, de biztos nagyon okos vagy... Egyértelmű hogy egy supermotoval is megérezni, de egész másképp mint egy gyorsaságival, de mindegy, nem állok le vitatkozni mert az ilyen kötekedős emberek úgyis találnak benne kifogásolható dolgot. Az árról pedig annyit hogy én úgy nézem hogy 350-től indulnak a neten a papíros evo-k, igaz enyémre ~100 ezer ft-ot rá kell költeni, de ha a vevő úgy nézi a dolgot akkor lesz egy motorikusan teljesen felújított motorja amihez garantáltan nemkell hozzányúlni hosszú ideig, de ha meg megveszi 350 ezerért mondjuk azt ami jó, lehet két hónapon belül ugyan úgy széthullik neki és újíthatja fel, persze lehet ezt akárhogy is nézni, nem mondom hogy egy 350 ezres jó állapotú mitoval ez biztos, hogy előfordul, de benne van, én pedig tisztán leírtam, és elmondom mi a baja ha kérdezik, tehát semmi újdonság nem fogja érni a vevőt, és enyémnek is alkuképes az ára.
250.000 Ft Magyarországon sok egy tűgörgős, de egyébként karbantartott, műszakis Mito Evo-ér? Aki szerint igen az járjon babettával szerintem...
Igaz az enyém motorikusan is hibátlan, de 350.000-ret kérek érte, nyilván ésszerű határokon belül alkuképes, de értehtő hogy egyikünk sem akarja aprópénzér elherdálni... Ha nem lesz rá vevő, akkor sem leszek szomorú. A magyarnak inkább azt kéne megtanulnia hogy olcsó húsnak híg a leve...
akos0055 betyár a gondolkodás módod nagyon!
Szerinted a nyomvályú ne fog szupermotort irányítani amikor az autót is odébb teszi?Vicces vagy
Az árról meg csak annyit mo.-n vagyunk!
Te tudod!
Sziasztok ! Keresek mito evo-t blokk és elektronikák nélkül !
06703794942 Minden érdekel!
Használtam mostanában is, december 5.-én készült el az új dugóval, és most esett szét a napokban, 1200km-t raktam bele kicsivel több mint 1 hónap alatt. Valahogy sosem bírtam lerakni így télire, ha az idő elviselhető volt mindig mentem, na mostmár nem fogok sajnos... :/ Egyébként nem maradok a gyorsasági kivitelnél szerintem, kezdek egyre jobban azon az állásponton lenni, hogy ezekre a magyar utakra nem valók ezek a motorok, mitoval is akármikor mentem valamerre messzebbre mindig csak felmérgelt hogy ezeken a nyomvájús/huplis utakon mennyire figyelni kell, mert nagyon megérzi és viszi minden felé a motort. Mindenképp supermotot szeretnék, abból is a Husqvarnákat nézegettem, és olyan 600 köbcenti körülieket, aztán majd kiderül mi lesz belőle, ha oda kerül a sor, de ez még csak nyáron, vagy ősszel lesz szerintem, addig marad a simson tuning :)